Tisjeboy schreef:Niet teveel dubstep graag, een beetje mag, maar niet meer, alsjeblieft. Dit is nog te tolereren.
sunset unlimited schreef:Volgens mij niet, als je het vergelijk met Rotterdam en Amsterdam mag het echt nog wel wat meer worden.
Xeloc schreef:Als jullie maar uit de buurt van Groningen blijven!
Vinz schreef:Volgens mij is er in Tivoli genoeg dubstep.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Vinz schreef:Volgens mij is er in Tivoli genoeg dubstep.
Zou best kunnen want daar komen al die Justin Bieber Andrew figuren vaak en die luisteren dat.
Entactogenesis schreef:Ik kom niet uit utrecht, maar bereid je erop voor dat dubstep meer en meer "mainstream" wordt.
Tot ergernis van dubstep-liefhebbers van het eerste uur. Voornamelijk omdat de scherpe kanten van de muziek eraf worden gehaald, om het toegankelijker te maken voor het grote publiek. Dit verneukt de dubstep,(wat rur/ In your Face hoort te zijn)
Wees slim en probeer Dj's te contracten die Echte Dubstep maken/draaien
Scooby schreef:Als je maar niet mee doet aan die dubstep hype is het goed.
Entactogenesis schreef:Dubstep is geen hype! :@ Dubstep kan ook geen hype zijn, want het is al meer dan 12 jaar aan de gang..
En ja ik houd van dubstep; Zolang het niet mainstream wordt
Er kunnen beter eens wat feestjes in Tiel komen.
The_Upsetter schreef:Er kunnen beter eens wat feestjes in Tiel komen.
Petrovic schreef:Ik zet deze even naar muziek en uitgaan. Ook even de titel aangepast.
Tomzeur schreef:Vinz schreef:Volgens mij is er in Tivoli genoeg dubstep.
Zou best kunnen want daar komen al die Justin Bieber Andrew figuren vaak en die luisteren dat.
sunset unlimited schreef:
Haha "dit" is echt 0,0 dub in Utrecht, het spijt mij zeer maar we gaan het toch echt laten exploderen, althans dat gaan we proberen. Wat vind je niet leuk aan Dub.
Morsmordre schreef:sunset unlimited schreef:
Haha "dit" is echt 0,0 dub in Utrecht, het spijt mij zeer maar we gaan het toch echt laten exploderen, althans dat gaan we proberen. Wat vind je niet leuk aan Dub.
Dub en Dubstep is heel wat anders.
FuntCase schreef:Ik kom niet uit utrecht, maar bereid je erop voor dat dubstep meer en meer "mainstream" wordt.
Tot ergernis van dubstep-liefhebbers van het eerste uur. Voornamelijk omdat de scherpe kanten van de muziek eraf worden gehaald, om het toegankelijker te maken voor het grote publiek. Dit verneukt de dubstep,(wat rur/ In your Face hoort te zijn)
Wees slim en probeer Dj's te contracten die Echte Dubstep maken/draaien
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 61 gasten