Anonymous96 schreef:maat van de die DJ is draait ook altijd met vinyl, lekkere snoeiharde early om je oren!
vind vinyl altijd lekkerder klinken, voller en warmer. zolang de dj boot maar niet te veel trilt tenminste
knolselderij schreef:Anonymous96 schreef:maat van de die DJ is draait ook altijd met vinyl, lekkere snoeiharde early om je oren!
vind vinyl altijd lekkerder klinken, voller en warmer. zolang de dj boot maar niet te veel trilt tenminste
als je alles stevig hebt staan en je hebt goeie apparatuur inclusief iets om de schokken op te vangen, luchtkussentjes of zo moet dat helemaal goed komen.
op een of andere manier draait minimaal 80% van mijn favoriete djs met vinyl
brick_top schreef:Moet zeggen dat ik werkelijk waar bij iedere DJ die nog met vinyl draait wel skips heb gehoord hoor. Heeft ook op de één of andere manier wel z'n charme vind ik.
Anonymous96 schreef:brick_top schreef:Moet zeggen dat ik werkelijk waar bij iedere DJ die nog met vinyl draait wel skips heb gehoord hoor. Heeft ook op de één of andere manier wel z'n charme vind ik.
hangt er vanaf op welk moment die is en hoeveel die skipt. ook als het te vaak gebeurt is het hatelijk
brick_top schreef:Anonymous96 schreef:brick_top schreef:Moet zeggen dat ik werkelijk waar bij iedere DJ die nog met vinyl draait wel skips heb gehoord hoor. Heeft ook op de één of andere manier wel z'n charme vind ik.
hangt er vanaf op welk moment die is en hoeveel die skipt. ook als het te vaak gebeurt is het hatelijk
Ja, zeker waar. Moet zeggen dat de enige keren dat ik het écht hinderlijk vond in Paradiso bij Oi! was. Zowel bij Hatcha, Benga als Digital Mystikz meegemaakt dat platen keer op keer bleven skippen, publiek bouncte gewoon te hard tegen het podium aan. Maar ja, weinig meer aan te doen op dat moment.
Anonymous96 schreef:maat van de die DJ is draait ook altijd met vinyl, lekkere snoeiharde early om je oren!
megatrippie schreef:Anonymous96 schreef:maat van de die DJ is draait ook altijd met vinyl, lekkere snoeiharde early om je oren!
Digitaal zal sowieso voller klinken dan vinyl. Lekkerder is subjectief.
Vergelijk de muziek van de laatste jaren met die van een jaar of tien geleden en je zal begrijpen wat ik bedoel.
Natuurlijk is het mixen met plaatjes leuk om te zien. Echter het draaien met moderne technieken gaat veel verder dan het naadloos aan elkaar breien van numers met de zelfde bps . DJ's hebben hiermee de kans om hun muzikale talenten te benutten.
darkikkeuh schreef:hier ook een verzamelaar
dikke 300 platen op dit moment, voornamelijk breakcore speedcore, hardcore, wat tekno, idm, industrial en noise plaatjes en nog wat kleine andere dingetjes
verslavend is het wel
http://www.discogs.com/collection?user=dark_ikkeuh
Bing Crosby schreef:http://www.discogs.com/collection?user=Pak.een.punt
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten