alles van het daptone label is lekker.
Amper hersteld van kanker en dan zon plaat uitbrengen is magnifiek

brick_top schreef:Is die Miles Davis op dat Music On Vinyl-label?
brick_top schreef:![]()
Origineel
Lang achteraan gezeten, begint bij discogs op €100. Bij Sounds voor 2 tientjes. Ik heb ze maar niet veel wijzer gemaakt...
Aebi schreef:Klinkt bekend, het is helaas zo'n dure hobby. Heb het toch maar een tijdje op een laag pitje staan.
yip yip schreef:
Honderd euro is zeker een belachelijk prijs voor een album, al zou ik best 20 euro over hebben om alleen al 'Hajnal' op vinyl te hebben.
knolselderij schreef:nog geen prijs gezien onder de 150 euro
brick_top schreef:knolselderij schreef:nog geen prijs gezien onder de 150 euro![]()
Origineel![]()
Nou is Eigen Wereld volgens mij ook wel in zeer beperkte oplage uitgebracht, net als veel andere Nederlandse hiphop trouwens.
knolselderij schreef:discogs zit ook vol met kenners die een zakcentje bij willen verdienen aan verzamelaars met wat minder verstand van platen en prijzen
Ik ben ook al jaren opzoek naar de eigen wereld LP van Opgezwolle maar ik heb nog geen prijs gezien onder de 150 euro
knolselderij schreef:discogs zit ook vol met kenners die een zakcentje bij willen verdienen aan verzamelaars met wat minder verstand van platen en prijzen
Ik ben ook al jaren opzoek naar de eigen wereld LP van Opgezwolle maar ik heb nog geen prijs gezien onder de 150 euro
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten