Twee van de mooiste liedjes ooit:
Dit nummer maakt alle tijd en ruimte één en maakt mij één met de kosmos. Het moet dan ook echt de 12"versie zijn zonder rapper.
Frog schreef:vandaag nummer 3 gehad en had de 4de geweest als ik niet er 1 had overgeslagen, godverdomme wat gaan er ineens veel mensen dood in mijn omgeving, gelukkig zijn het mensen met wie ik geen hele intense band had, maar leuk is anders, vooral voor de anderen meer nabije fam en vrienden.
tis allemoal wat, als ze maor van mien ouwelui afbliefe veurlopig, want ik wor helemaol gek fan verdriet en sorge anders.
o en ik heb een lijstje hier maar stel ik word 80 kan die lijst zomaar anders zijn, wie weet wat voor een moois er nog uitgebracht word.
Gele Banaan schreef:Frog schreef:vandaag nummer 3 gehad en had de 4de geweest als ik niet er 1 had overgeslagen, godverdomme wat gaan er ineens veel mensen dood in mijn omgeving, gelukkig zijn het mensen met wie ik geen hele intense band had, maar leuk is anders, vooral voor de anderen meer nabije fam en vrienden.
tis allemoal wat, als ze maor van mien ouwelui afbliefe veurlopig, want ik wor helemaol gek fan verdriet en sorge anders.
o en ik heb een lijstje hier maar stel ik word 80 kan die lijst zomaar anders zijn, wie weet wat voor een moois er nog uitgebracht word.
Niet dat ik je de dood in wil jagen maar vind deze wel toepasselijk voor je:
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 57 gasten