Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Advies drugs gebruik trip middellen

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor onoffen » di jun 03, 2014 10:51 pm

Hey, :rock:

Ik ben zins een paar weken erg geintereseerd geraakt in tripmiddellen en dan niet om zomaar te trippen voor de leukigheid maar om meer te weten te krijgen hoe alles nou werkt en ben er van overtuigt dat je dit met een drugs kan bereiken inplaats van jaren lang te mediteren.

Ik kan hier wel een heel verhaal rondhangen met wat ik allemaal heb meegemaakt met drugs gebruik maar dat schiet niet echt op voor mij dat zou een boek worden haha. Ik ben alleen niet bekent op het gebied van echt trippen ben daar nooit echt mee bezig geweest alhoewel men vrienden vaak zeggen dat ik een goede tripper zou zijn (vraag me niet waarom).

Ik ben nu op zoek naar een goed (beginners) trip drug! paddo's en truffels schiet niet echt op bij mij ik bak er zelfs een omelet van maar die shit krijg ik op geen mogelijkheid weg zou er eventueel soep van kunnen maken (heb ik al een keer op schijnt dat ik 2 uur in een vuur heb zitte kijken zal wel :P) maar denk dat ik op een goedkopere manier ook goed kan trippen. Ik ben eigenlijk opzoek naar een drugs waarbij ik gewoon lekker kan chillen/zitten en in men mind spacen met men ogen dicht.

Ik heb deze drugs (trip) tot men beschikking die ik ala minut zo kunnen regelen bij wijze van spreken 2-CB 2-CE(broer ervan ofzo?) LSD en DMT. De laatste is het eerste op men lijstje maar daar wacht ik nog even mee tot dat ik meer ervaring heb op gedaan naar psychedelic (lijkt me verstandiger) Ik kan natuurlijk ook een ritje naar de smartshop maken. Of opzoek gaan naar adviezen hopelijk van jou :hulde:

Heb afgelopen weekend salvia 15x 0,5g gehaald en moet eerlijk zeggen voelde um wel maar meer in de zin van stoned zijn alleen je voelt je ogen niet stoned zijn als je me nog volgt :D ik had wel een paar tellen het gevoel alsof er aan men benen werd getrokken wat langzaam heel men body werd (alsof ik in de lucht zweefde en er gewichten aan men hingen die me naar de zijkant wilde trekken) maar het gevoel kwam en ging en was daarna gewoon stoned (soort van).

Wat denken jullie wat voor mij het beste zou zijn voor een ervaren drugs gebruiker maar voor een onervaren tripper?

Ik ben een man 27jaar en wel redelijk gezond voor zover ik weet :keta: hehe
Moch je meer vragen hebben over watvoor persoon ik ben vraag maar. Ik denk dat dat ook een rol kan spelen over gebruik (doseringen) en trip gevoeligheid bad of goed gaan of wat bij me past.

Hoor graag van jullie :wave:
Laatst bijgewerkt door onoffen op wo jun 04, 2014 4:04 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor onoffen » di jun 03, 2014 11:32 pm

Het trip middel wat precies aansluit op wat je wilt is Ayahuasca. Dit is DMT die je drinkt in combinatie met MAO remmers. De trip is zeer intens en lang. Overgeven, trillen, huilen, het hoort er allemaal bij maar geeft je wel 1 van de mooiste spirituele reizen. Er zijn een aantal organisaties en kerken die deze trip je aanbieden.


Ja heb hier al veel een hoop over gelezen en gezien op youtube nou schijnen ze dat ook gewoon te verkopen in smartshops genaamt spirit elixer ofzo iets als ik me goed herinder. Dat zou ik dan bij wijze van spreken op een goed moment als ik me er goed bij voelt en de omstandigheden juist zijn ook kunnen nemen? En is dat nou ook wat ze gebruiken op ceremonies waar ze Ayahuasca drinken? Ik las laats een report waarbij ze 3 verschillende drankjes hadden. In hoeverre is dat legaal ? Want het schijnt wel een hele avontuur te zijn.

Thxs voor je reactie btw
greets
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor onoffen » di jun 03, 2014 11:48 pm

Ik weet niet of ik hier zomaar een link mag plaatsen verwijder bericht gerust http://azarius.nl/smartshop/energy/psyc ... _elixir_1/
Het is volgens mij inderdaad iets wat je zelf nog moet maken. Maar met enige kennis toch zeker te doen moet zijn. Ik denk dat ik ook voor de eerste keer naar een organisatie gaat om zo nog meer van men eerste belevenis te ervaren. Thxs voor je informatie.
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor Partypipo » wo jun 04, 2014 2:53 am

Die prutjes moet je 18 uur lang koken en zo van de smartshop. Schijnt dat het vet moeilijk is zelfs met de gebruiksaanwijzingen en dat je het waarschijnlijk de eerste keren niet voor elkaar krijgt goede ayahuasca te maken.

Truffels in de blender, thee of soep van maken is heel goed te doen. Ik krijg het anders ook niet weg en truffels geven wel het soort trip wat jij zoekt.

En 4-aco-dmt geeft ook heel erg zo'n trip.
Mijn mooiste ontdekkingen gedaan op 4-aco-dmt.
Moet je wel een milligrammen weegschaal voor hebben.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor onoffen » wo jun 04, 2014 3:31 am

Hmm denk dat ik toch ook maar is op zoek ga naar wat lekkere pado/truffel recepten waarbij de werking niet verminderd wordt. Kga het aankomend weekend mss uit proberen. Ik zat eerst te denken aan LSD maar omdat ik nooit echt goed paddo's/truffels heb gegeten denk ik dat dat maar is tijd gaat worden. Met LSD trouwens ook 2x half postzegeltje genomen beetje op gekauwt en weer uitgespuugd (Ja hou maar op :D)

Heb ff snel gecheckt naar wat 4-aco-dmt is zeker de moeite volgens mij om daar ook verder naar te checken.
Thxs voor je advies Partypipo
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor Schepje » wo jun 04, 2014 3:32 am

Paddos pluggen :lol:
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor onoffen » wo jun 04, 2014 3:48 am

Whaha ff snel gegoogled pluggen nouwe laat maar kots dan nog liever men darmen eruit denk ik haha al schijnt het wel goed te werken :D wel weer wat geleerd thxs voor de info xD
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor FranX » wo jun 04, 2014 6:56 am

onoffen schreef:Ik ben nu op zoek naar een goed (beginners) trip drug! paddo's en truffels schiet niet echt op bij mij ik bak er zelfs een omelet van maar die shit krijg ik op geen mogelijkheid weg zou er eventueel soep van kunnen maken (heb ik al een keer op schijnt dat ik 2 uur in een vuur heb zitte kijken zal wel :P) maar denk dat ik op een goedkopere manier ook goed kan trippen.


Door de paddo simpelweg te drogen, fijn te malen en in capsules te doen verkrijg je wel de effecten maar voorkom je het eten ervan en de nare smaak.

Door harmala te gebruiken (lees dit: http://drugsforum.info/natuurlijke-psychoactieven/syrian-rue-peganum-harmala-de-knol-paddo-booster-t2352.html ) geef je een paddo trip een boost.

onoffen schreef:Ik ben eigenlijk opzoek naar een drugs waarbij ik gewoon lekker kan chillen/zitten en in men mind spacen met men ogen dicht.


Combo Lsd en ketamine of Lsd en 2C-P misschien een idee?
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor onoffen » wo jun 04, 2014 10:38 am

Denk dat ik dit weekend met pinsterren toch voor de paddo's/truffels ga. Ik heb je stukje over Syrian Rue (Peganum harmala) gelezen en het lijkt mij slimmer om eerst te kijken hoe de paddo valt voordat ik daarmee gaat expirimenteren. Mss is het wel helemaal niks voor me (wat ik niet verwacht). Ben trouwens van plan om een hele portie in 1x te nuttigen.

Ik denk dat als ik een combi neem sws keta erbij betrek dit simpelweg omdat ik daar al goed bekent mee ben en ook in combinatie wat mij altijd erg goed bevallen is. mss dan met 2-cb omdat dit een ietwat mildere trip variant is en zo een beetje men grenzen kan verkennen.

Thxs voor je reactie.
greets
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor Schepje » wo jun 04, 2014 4:18 pm

Denk dat je alles fout doet :lol:
Ik zou zelf een halve nemen goed kouwen, lekker proeven. En later nog een halve.
Komt omdat 7,5 gram al een zeer stevige dosis is, en het effect parabolisch werkt.
Dus het is leuk om daar een dubbele parabool van te maken.
Maar goed denk dat ze je dat al lang en breed hebben verteld maar dat je het gewoon niet wilt horen?
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor onoffen » wo jun 04, 2014 5:05 pm

Hmm ja heb er wel over gelezen en er zijn verschillende meningen. Ik heb zelf in het verleden zown 5x een half portie op met pijn en moeite (niet daarna nog een halve) toevallig een maandje terug half zakje truffels op een omelet gemaakt :D en weg wete te kauwe al duurde het een half uur. Van al die keren heb ik er nooit echt super wat van gevoelt. Laatste keer was ik wel onder invloed van speed ook.

Daarvoor lijkt het mij beter om een hele portie te nemen 15gram en als ik ga trippe er lekker hard in komt. Ben niet bang voor een bad trip ofzo zolang ik maar niet in het graf eindigt. Ook zal ik alcohol vermijden en doe er mss van te voren een klein voedingschema bij.

Greets
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor Schepje » wo jun 04, 2014 6:06 pm

Verneuk dan alleen je eigen ervaring... :#:
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor cojiro » wo jun 04, 2014 7:35 pm

wie de fuck voelt er nou niets van 7,5 gram truffels
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor onoffen » wo jun 04, 2014 8:40 pm

Ik wil gewoon ff hard gaan :D maar kheb daar alle tijd nog voor dus mss neem ik jullie adviezen wel aan over beginnen met 7,5gram en daarna bijpakken. Ik denk dat ik doe wat me goed lijkt op dat moment. Zal er (als het een trip woord) een reportje van maken. :woeh:
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor Jack of Hearts » wo jun 04, 2014 9:01 pm

Had je niet aan het begin kunnen zeggen dat je een man bent? Ik heb de hele tijd het gevoel gehad dat ik het verhaal van een heel dom meisje aan het lezen was.
Let me forget about today until tomorrow.
Avatar gebruiker
Jack of Hearts
Donateur
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 7:43 pm

Re: Advies drugs gebruik trip middellen

Berichtdoor onoffen » wo jun 04, 2014 9:45 pm

Haha niet dus jmmr joh :P
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner