Hey,
Ik ben zins een paar weken erg geintereseerd geraakt in tripmiddellen en dan niet om zomaar te trippen voor de leukigheid maar om meer te weten te krijgen hoe alles nou werkt en ben er van overtuigt dat je dit met een drugs kan bereiken inplaats van jaren lang te mediteren.
Ik kan hier wel een heel verhaal rondhangen met wat ik allemaal heb meegemaakt met drugs gebruik maar dat schiet niet echt op voor mij dat zou een boek worden haha. Ik ben alleen niet bekent op het gebied van echt trippen ben daar nooit echt mee bezig geweest alhoewel men vrienden vaak zeggen dat ik een goede tripper zou zijn (vraag me niet waarom).
Ik ben nu op zoek naar een goed (beginners) trip drug! paddo's en truffels schiet niet echt op bij mij ik bak er zelfs een omelet van maar die shit krijg ik op geen mogelijkheid weg zou er eventueel soep van kunnen maken (heb ik al een keer op schijnt dat ik 2 uur in een vuur heb zitte kijken zal wel ) maar denk dat ik op een goedkopere manier ook goed kan trippen. Ik ben eigenlijk opzoek naar een drugs waarbij ik gewoon lekker kan chillen/zitten en in men mind spacen met men ogen dicht.
Ik heb deze drugs (trip) tot men beschikking die ik ala minut zo kunnen regelen bij wijze van spreken 2-CB 2-CE(broer ervan ofzo?) LSD en DMT. De laatste is het eerste op men lijstje maar daar wacht ik nog even mee tot dat ik meer ervaring heb op gedaan naar psychedelic (lijkt me verstandiger) Ik kan natuurlijk ook een ritje naar de smartshop maken. Of opzoek gaan naar adviezen hopelijk van jou
Heb afgelopen weekend salvia 15x 0,5g gehaald en moet eerlijk zeggen voelde um wel maar meer in de zin van stoned zijn alleen je voelt je ogen niet stoned zijn als je me nog volgt ik had wel een paar tellen het gevoel alsof er aan men benen werd getrokken wat langzaam heel men body werd (alsof ik in de lucht zweefde en er gewichten aan men hingen die me naar de zijkant wilde trekken) maar het gevoel kwam en ging en was daarna gewoon stoned (soort van).
Wat denken jullie wat voor mij het beste zou zijn voor een ervaren drugs gebruiker maar voor een onervaren tripper?
Ik ben een man 27jaar en wel redelijk gezond voor zover ik weet hehe
Moch je meer vragen hebben over watvoor persoon ik ben vraag maar. Ik denk dat dat ook een rol kan spelen over gebruik (doseringen) en trip gevoeligheid bad of goed gaan of wat bij me past.
Hoor graag van jullie