Einstein schreef:MAO-remmers hebben ook gewoon minstens een half uur nodig om in te werken, dus dan zou ik het niet meer doen. Denk dat je er dan niet bijster veel meer van merkt, terwijl MAOI's geen speelgoed zijn.
Voor het potentiëren van een normale of hoge dosering orale DMT, kan je 3 gram zaden 15 tot 60 minuten voor de DMT innemen, wat inmiddels een gevestigde methode is. Als je meer dan 3 gram neemt resulteert dat meestal in meer fysiek ongemak en geen sterker effect. De ervaring duurt zo'n 4 uur. Dezelfde methode kan gebruikt worden voordat je paddestoelen eet, wat de paddestoelen 1,5 tot 2 keer zo sterk maakt. Het voegt ook 1 tot 3 uur toe aan de lengte van de ervaring.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:1 keer met een enorm sterke trip gedaan en datdoe ik nooit meermoet ik zéker nog eens overdoen.
MushRockker schreef:Kent iemand een smartshop in Amsterdam waar ze nog paddo's (onder de toonbank) verkopen ?
Zoja, dan graag een PB
Doc schreef:MushRockker schreef:Kent iemand een smartshop in Amsterdam waar ze nog paddo's (onder de toonbank) verkopen ?
Zoja, dan graag een PB
kan je denk ik beter (als je het niet kan vinden) een growkit kopen, heb je ook binnen 2 weekjes paddo's.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
FuntCase schreef:ik neem aan dat in het geval van bad-trip, er geen andere oplossing is dan kalmeren, of is een bepaalt drankje/hapje ook behulpzaam?
Druks schreef:PsychoDruif schreef:FuntCase schreef:ik neem aan dat in het geval van bad-trip, er geen andere oplossing is dan kalmeren, of is een bepaalt drankje/hapje ook behulpzaam?
Wat bij een maat van mij goed werkte, zijn een paar flinke happen in een sinaasappel. Binnen 10min werd zijn trip aanzienlijk minder.
De vitamine-C werkt goed als anti-middel. Ik weet niet of dit ook met vitamine-C supplementen werkt, ik ga er vanuit van wel.
Heb je daar ook onderbouwing voor? Het is bij mij bekend dat vitamine c niks uithaald tegen een trip. Het placebo effect wel.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten