Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Alles wat je wilt weten over paddo's!

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Einstein » za apr 23, 2011 8:11 pm

MAO-remmers hebben ook gewoon minstens een half uur nodig om in te werken, dus dan zou ik het niet meer doen. Denk dat je er dan niet bijster veel meer van merkt, terwijl MAOI's geen speelgoed zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor PoisonDrink » za apr 23, 2011 8:25 pm

Einstein schreef:MAO-remmers hebben ook gewoon minstens een half uur nodig om in te werken, dus dan zou ik het niet meer doen. Denk dat je er dan niet bijster veel meer van merkt, terwijl MAOI's geen speelgoed zijn.


In principe zou het dan toch nog steeds moeten werken? Maar of dat prettig gaat worden..
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Einstein » za apr 23, 2011 8:32 pm

Dat wel ja, maar weet niet hoeveel het dan toevoegt. Heb zelf nog nooit MAO-remmers gehad (ga ik ook niet doen, bijwerkingen hoef ik niet zo) dus kan niet uit ervaring spreken :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 24, 2011 1:06 am

Stukje van Azarius over Peganum Harmala (Syrian Rue):

Voor het potentiëren van een normale of hoge dosering orale DMT, kan je 3 gram zaden 15 tot 60 minuten voor de DMT innemen, wat inmiddels een gevestigde methode is. Als je meer dan 3 gram neemt resulteert dat meestal in meer fysiek ongemak en geen sterker effect. De ervaring duurt zo'n 4 uur. Dezelfde methode kan gebruikt worden voordat je paddestoelen eet, wat de paddestoelen 1,5 tot 2 keer zo sterk maakt. Het voegt ook 1 tot 3 uur toe aan de lengte van de ervaring.


Ik ga me een dezer dagen eens verdiepen in hoe deze plant moet groeien en dergelijke, dan ga ik misschien wel eens zaden bestellen. Heb ik een nieuw groeiproject.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Hendrikus » zo apr 24, 2011 12:17 pm

Maak van 1 tot 3 gram (gemalen) zaad een aftreksel door het een kwartier in een laagje heet water te laten koken op een heel zacht vuurtje.
Drink het extract na het gezeefd te hebben vooraf of gelijktijdig met de paddestoelen.
Let wel op dat de dosering van de paddestoelen in deze combinatie veel sterker aankomt en een langer en intenser effect veroorzaakt.

bron: http://www.destoelendans.org/epages/623 ... oducts/KH7
Laatst bijgewerkt door Hendrikus op ma apr 25, 2011 7:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Hendrikus
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: vr apr 22, 2011 5:03 pm

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 24, 2011 1:13 pm

Heb gisteren gelezen dat die Syrian Rue niet makkelijk te groeien valt. En hij krijgt pas zaden na 3 jaar, maar ik hou de plant in mn achterhoofd. Aangezien ik er al 3-5 in mn 'voorhoofd' heb. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Hendrikus » ma apr 25, 2011 7:31 pm

Nou ik mij toch afvroeg hoe het zit met de ''versterkers'', wat is nou de invloed van wiet / hasj op een truffeltrip, is het echt zo dat je hierdoor een versterking krijgt? Lees namelijk veel tegenstrijdige berichten.. :smokin:
En zit er ook een verschil in de wiet en hasj, las ergens dat de wiet ervoor zorgt dat je wat chaotischer wordt (in je hoofd) !?
Avatar gebruiker
Hendrikus
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: vr apr 22, 2011 5:03 pm

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Einstein » ma apr 25, 2011 9:58 pm

Als je een beetje een sterke joint opsteekt of niet gewend bent te blowen, kan je joint de trip wel sterker maken of compleet veranderen. Wat het verschil is tussen hasj en wiet of verschillende soortjes wiet weet ik niet, dat is meer een vraag voor de diehard blowers hier 8-)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Kraak » ma apr 25, 2011 10:33 pm

Bij mij versterk wiet enorm!, het laat me echt 2x zo hard gaan, wat niet altijd positief uitkomt. Dat het door sommige mensen chaotisch in het hoofd word gevonden kan ik me goed invinden. Mijn hoofd word er ook echt chaotisch van.

Daarom blow ik eigelijk alleen aan het einde van een trip, of als het een zwakke trip is. 1 keer met een enorm sterke trip gedaan en dat doe ik nooit meer :|
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor SjaakT » ma apr 25, 2011 10:38 pm

Nog nooit gedaan, blowen icm truffels bijv. maar het lijkt me wel keihard!
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor PoisonDrink » wo apr 27, 2011 2:33 am

Sjarel schreef:1 keer met een enorm sterke trip gedaan en dat doe ik nooit meer moet ik zéker nog eens overdoen.


Had toen ongeveer 4gr droge paddo's op denk ik, en samen met een ander persoon ongeveer 3 gram wiet gerookt tijdens de trip. Normaal rook ik nooit zoveel op een avond. Ik vond het best een lekkere combi, maar heb er ook al iemand op fout zien gaan.

Maar aangezien het effect van enkele trekjes van een joint nogal snel merkbaar is, kan je desnoods proberen en als het te fel wordt gewoon laten liggen tot op het einde van de trip.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Taxi. » zo jan 15, 2012 12:44 pm

Kent iemand een smartshop in Amsterdam waar ze nog paddo's (onder de toonbank) verkopen ?
Zoja, dan graag een PB :kleuter:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Mad Hatter » do jan 19, 2012 5:10 am

Goed topic had nog een paar vraagjes over paddo's maar heb hier alles kunnen vinden.
There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Which luckily I am.


Avatar gebruiker
Mad Hatter
Down with the bloody Red Queen!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 454
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 10:26 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Doc » do jan 19, 2012 11:07 am

MushRockker schreef:Kent iemand een smartshop in Amsterdam waar ze nog paddo's (onder de toonbank) verkopen ?
Zoja, dan graag een PB :kleuter:


kan je denk ik beter (als je het niet kan vinden) een growkit kopen, heb je ook binnen 2 weekjes paddo's.
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Taxi. » do jan 19, 2012 5:15 pm

Doc schreef:
MushRockker schreef:Kent iemand een smartshop in Amsterdam waar ze nog paddo's (onder de toonbank) verkopen ?
Zoja, dan graag een PB :kleuter:


kan je denk ik beter (als je het niet kan vinden) een growkit kopen, heb je ook binnen 2 weekjes paddo's.


Punt is dat ik nog bij mijn ouders woon 8-)
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Tomaat » vr apr 27, 2012 5:17 pm

Van de links in de openingspost werkt helaas alleen nog maar de wiki-link... Misschien de kapotte links verwijderen en nieuwe in de plaats zetten?
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor psychedelicious » di mei 01, 2012 12:22 pm

Heej mensen
sorry dat ik dit topic moet vervuilen met deze vraag maar het is echt dringend!
en ik kan nergens meer een nieuw topic openen...


Een vriend van mij heeft gister middag paddo´s gedaan. Toen ik zon 7 uur na het innemen bij hem kwam was hij met een vriend in het bos. Een van hun (vriend 2) belde mij dat ze daar met zijn 2en waren en dat de ene (vriend 1) helemaal bad ging. Toen ik daar aan kam lag vriend 1 plat op zijn buik op een bospad, en hij reageerde bijna nergens op. Praten zat er ook niet in.
Wij hebben hem toen naar een picknick bank versleept, want hij kon zo goed als niet zelfstandig lopen. Hij was helemaal nat van het op de grond liggen vandaar dat we hem daarheen hadden gebracht. We hebben daar nog een paar uur met hem gezeten hopende dat het beter zou gaan (heb meer zware en minder zware bad trips gezien). Er zat vrij weinig verandering in. Een andere vriend was gelukkig met de auto. Vriend 2 was alleen thuis dus hebben wij diegene die bad ging (vriend 1) in de auto gesleept, en naar dat huis gebracht. Daar hebben we hem drinken en droge kleren gegeven. Hij kon niet zelf drinken of omkleden. Ook nog steeds niet praten.
Ademen deed ie nog wel gelukkig, heel soms keek hij je ook aan doormiddel van oogbewegingen. Zelfstandig deed hij niks, alleen stil zitten. Hij leek heel erg in gedachten verzonken. Alsof hij eigenlijk sliep, maar zijn lichaam wakker was. Uiteindelijk hebben we hem maar op bed gelegd, waar hij na een tijdje in slaap viel. Daar hebben we hem achter gelaten met vriend 2 die daar woont.

Hij was dus compleet apatisch! hij reageerde helemaaaaal nergens meer op.
Ik weet niet hoe het nu met hem gaat, het is gister avond gebeurt en als het goed is is hij daar nog maar ik kan hun niet bereiken. Hij was wel heel rustig (deed helemaal niks) dus ik denk niet dat hij helemaal leip geworden is ofzo.

Iemand die hier meer over weet? Compleet apatisch na een paddo trip?
Avatar gebruiker
psychedelicious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:59 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor DutchCookie » wo jun 06, 2012 11:39 am

nog nooit meegemaakt, wel mensen out zien gaan maar dat je een hele tijd nergens meer op reageert maar nog wel bij bewustzijn bent niet... misschien schrok hij ergens van en is hij in een soort shock geraakt?
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor -ArKady. » wo jun 06, 2012 1:19 pm

wat een heftig verhaal, dat is wel flink mis gegaan! zelf nog nooit iets dergelijks meegemaakt...
hoe is het afgelopen?
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor 420belgiumganja » zo maart 30, 2014 6:39 pm

Dankuwel, zeer goede info! :)
420belgiumganja
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 34
Geregistreerd: vr maart 28, 2014 9:39 pm

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor 420belgiumganja » zo maart 30, 2014 6:40 pm

Kun je ook paddo's kweken op een donkere plek (kast) onder een LED-lamp van ongeveer 1 watt? Of enige suggesties?
420belgiumganja
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 34
Geregistreerd: vr maart 28, 2014 9:39 pm

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor PsychoDruif » ma dec 08, 2014 1:28 pm

FuntCase schreef:ik neem aan dat in het geval van bad-trip, er geen andere oplossing is dan kalmeren, of is een bepaalt drankje/hapje ook behulpzaam?


Wat bij een maat van mij goed werkte, zijn een paar flinke happen in een sinaasappel. Binnen 10min werd zijn trip aanzienlijk minder.

De vitamine-C werkt goed als anti-middel. Ik weet niet of dit ook met vitamine-C supplementen werkt, ik ga er vanuit van wel.
PsychoDruif
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma dec 08, 2014 1:21 pm

Re: Alles wat je wilt weten over paddo's!

Berichtdoor Fool » ma dec 08, 2014 6:50 pm

Druks schreef:
PsychoDruif schreef:
FuntCase schreef:ik neem aan dat in het geval van bad-trip, er geen andere oplossing is dan kalmeren, of is een bepaalt drankje/hapje ook behulpzaam?


Wat bij een maat van mij goed werkte, zijn een paar flinke happen in een sinaasappel. Binnen 10min werd zijn trip aanzienlijk minder.

De vitamine-C werkt goed als anti-middel. Ik weet niet of dit ook met vitamine-C supplementen werkt, ik ga er vanuit van wel.

Heb je daar ook onderbouwing voor? Het is bij mij bekend dat vitamine c niks uithaald tegen een trip. Het placebo effect wel.

Placebo is een prima toelichting in dit geval. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner