Evert schreef:Nouja en vreselijke misselijkheid en buikkrampen als ik de tekst hierboven mag geloven. Dat lijkt me geen pretje...
Hangt van de dosis af, en is natuurlijk verschillend van persoon tot persoon, ik had er iig niet zo veel last van.
Evert schreef:Nouja en vreselijke misselijkheid en buikkrampen als ik de tekst hierboven mag geloven. Dat lijkt me geen pretje...
Naamdrager schreef:Is hier iemand die ooit Nederlandse vliegenzwam heeft geprobeerd? Ik ben benieuwd naar of deze nou werkzaam zijn of niet. Zelf heb ik ooit een hoeveelheid gedroogd en daar thee van gemaakt, en zo goed als niks gemerkt, ik denk dus dat ze vrijwel geen actieve stoffen bevatten.
Naamdrager schreef:Ik geloof dat ik toen 10g heb genomen. Het bezinksel heb ik weggegooid, de thee was namelijk ontzettend smerig.
Einstein schreef:Zorg wel dat je je goed voorbereidtDe vliegenzwam geeft geen echt extreme trips, maar het is ook niet iets dat je zomaar even doet.
Einstein schreef:Bump! Zijn de vliegenzwammen alweer gesignaleerd? Had me voorgenomen er dit jaar écht naar op zoek te gaan, maar veel is er nog niet van terechtgekomen![]()
Einstein schreef:Einstein schreef:Bump! Zijn de vliegenzwammen alweer gesignaleerd? Had me voorgenomen er dit jaar écht naar op zoek te gaan, maar veel is er nog niet van terechtgekomen![]()
Miss E schreef: met een druk paard onder mijn kont.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten