nutnfancy schreef:Ik denk dat mijn depressie voornamelijk door mijzelf en mijn instelling komt ik voel mij snel afgeqwezen als iemand bijvoorbeeld opbouwende kritiek heeft of gewone kritiek denk ik al snel dat ik iets fout doe of dat ik niet goed genoeg ben en raak hierdoor snel in een depressie.
Dit is een van de redenen de rest zou ik eigenlijk ook niet echt weten maar soms heb ik gewoon het gevoel of de behoefte om gewoon wat minder van deze gevoelens te voelen mede doordat ik een erg gevoelig persoon ben vandaar.
nutnfancy schreef:@FrozenToast Dat heb ik ook!
Ik heb die angst ook ik denk altijd als mensen met elkaar staan te praten en perongeluk dan wel niet met opzet naar mij kijken, dat heb ik al snel het gevoel dat het over mij gaat...
nutnfancy schreef:Ik heb geen drugprobleem want ik heb nog nooit drugs gebruikt
En met mijn psygoloog praat ik al alleen de enige oplossing die zij mij tot nu toe gegeven heeft is een recept voor antidepresiva dan wordt ik zeker een zombie als ik daar aan begin.
Vandaar dat ik eerst infomeer hier na andere middeltjes.
Praten heeft in mijn opzicht nog niet geholpen omdat het voornamelijk alleen maar vertellen is wat je dwars zit en niet echt je problemen oplossen vandaar dat ik hier zelf naar een oplossing zoek.
Groet
Nutn
Waanvos schreef:Je kan samen plannen maken wat aan je problemen te doen, werkt voor sommigen best goed,
Cognitieve gedragstherapie bijvoorbeeld.
Ik ben wel bekend met het probleem dat "profesionals" veel te vlug pillen in je mik proberen te douwen.
Ook een goede klik met een hulpverlener is belangrijk, settel niet met de eerste de beste.
nogmaals succes, en hopelijk zijn er alternatie middeltjes en manieren te vinden die werken voor jouw.
voldie schreef:Je kan ook een kleine hoeveelheid wiet gebruiken door word je ook relax van
Aaltje schreef:Onze sponsor azarius verkoopt kratom
Verzonden vanaf mijn kenzertrieste iPhone.
Dreuge schreef:of een stukje lood in je voorhoofd
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten