Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor Zazuu. » ma maart 14, 2011 12:21 am

beetje met het treintje enzo.
Zazuu.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 267
Geregistreerd: di maart 01, 2011 10:33 pm

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor Joris » do maart 17, 2011 3:11 am

haha inderdaad zazuu was zeker een leuke ervaring 8-)
Joris
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do maart 10, 2011 9:44 pm
Woonplaats: RSD,NB

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor ryder11700 » do maart 17, 2011 2:11 pm

ben een paar keer op stap geweest met paddo's of truffels op, het is goed te doen als je in een bekende omgeving bent en op koninginnedag/nacht is het geen goed idee. veel te druk overal, als je dit doet zorg er dan wel voor dat je een tripsitter bij hebt die je goed kent en er ervaring mee heeft, in de trein is een trip ook nog wel lachen
i'm the urban spaceman baby i've got speed
i've got evereything i need

i don't need plesure i don't feel pain
if you were to knock me down i'd just get up again
ryder11700
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 153
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 9:00 pm

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor Exceptional » za maart 26, 2011 4:39 am

Bij zo'n psychedelisch feest kan ik me er nog enigszins iets bij voorstellen. Maar alleen als ik op een heuvel ernaast kan zitten en ernaar kan kijken.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor Winehouse » zo maart 27, 2011 8:23 pm

Ik zou helemaal para worden van al die mensen om je heen, ik blijf binnen hoor!
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor phy » ma maart 28, 2011 7:07 pm

Hmmm...

met een portie paddos in je kop in een knettervolle zaal gaan staan waar iedereen zich tegen je aanwrijft... tja wat kan er in godsnaam nou misgaan? :woeh:

als je het gebruikt, dan moet je het op een festival gebruiken denk ik. In ieder geval een plek waar je de mensenmassa kan ontvluchten als je het niet meer trekt.

maar seriously. paddo's en een menigte. Not good.

maar als je het tegendeel kan bewijzen let me know! :)
Trip trip hoera
phy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 6:35 pm

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor Balance » do apr 07, 2011 2:22 am

Ik en een maat hebben beide 15 gram truffels gegeten op prospect in factory 010 in rotterdam eind vorig jaar. Het sloeg bij mij in voor ik gefoeileerd werd en dat was intens. Ik had een pijpje bij me en toen zij die vent dat ik er niet in zou komen als hij nog iets vond. Ik had heel me zakken niet gecontroleerd dus dat was wel echte spanning. Gelukkig was dat alles okee en kon ik naar binnen. Ik liep verward door de gangen heen daar en pas toen de truffels uitgewerkt waren snapte ik een beetje hoe het gebouw in elkaar zat. Tijdens de trip was alles zeer intens maar wel positief. We hebben rondgelopen, ik heb vooraan gestaan maar uiteindelijk zijn we in de gang op een bank gaan chillen en die voelde geweldig zacht aan. Bij de WC's snapte ik niet waar er een rij voor stond en we zijn 2 keer voor niks in een rij gaan staan.
Er waren zeker visuals maar er was niet echt de rust om ze te bestuderen. De truffels waren halverwege het feest al uitgewerkt en toen werden we moe (maar we moesten het feest uitzitten voor het OV). De maat van mij had iets meer moeite om met alle prikkels om te gaan maar alles is goed gegaan. Onze conclusie? Zeer INTENS en daarom niet zo geschikt voor een feestje.
Fire
Spoiler! :
Oeps niks te melden hier :P
Avatar gebruiker
Balance
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:12 pm

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor vork » vr apr 08, 2011 1:42 pm

Mja,het zou goed kunnen. Ik krijg zelf van een lage dossis kaalkopjes veel energie en een licht mdma effect. Zolang je geen hoeveelheden neemt waar je echt van gaat rippen gaat het prima. Het word trouwens door verschillende natuurvolkeren gebruikt om langer door te gaan 8-) Maar als je echt trippy wilt feesten kun je beter Acid nemen,naar mijn mening beter te sturen en duurt langer.
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor spacelord » za apr 23, 2011 3:31 pm

Ik vind geen enkel tripmiddel leuk om op uit te gaan. Trippen op goa's doe ik ook niet bijzonder graag, liever gewoon kalm en rustig in de natuur of op mijn kamer :love:

LSD is nog wel okay om op uit te gaan als je het juiste feestje vind, paddo's raad ik (zoals bijna iedereen) echt af als je uit gaat. Dat is gewoon om chaos in je hoofd vragen 8-)
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor kotaku » za apr 23, 2011 3:37 pm

Ik ben laatst door de stad heen gelopen op paddo's. Het was niet noodzakelijk te druk, maar ik had er geen behoefte aan en vroeg mijn vriendin of ze me de stad uit wilde helpen :lol: we zijn dus naar huis gelopen. Ik denk dat ik het wel aankan, maar het is niet aan te raden als je niet volledig bekend bent met de mogelijke effecten en het niet kan beheersen. Tevens moet je luisteren naar je gevoelens, krijg je teveel informatie binnen, dan is het een idee om een rustigere plek op te zoeken. Ik kan het niet aanraden, maar wil je het doen, zorg dat je iig op vele manieren ontdekt heb hoe de paddo's je beïnvloeden zodat je weet wat er kan gebeuren en hoe je daar op zou moeten reageren.

Niemand heeft er wat aan als je in paniek raakt in het café/de discotheek en het komt de drugs ook zeker niet ten goede (krijgen we straks nog weer dat truffels ook verboden worden)

kleine toevoeging: Ken 2 vrienden die het gedaan hadden. Ze hebben de hele avond in een hoekje gestaan met z'n tweeën, omdat ze de vreemdste dingen zagen. Ze zagen zelfs tafeltjes door de menigte heen gegooid worden en vonden het niet te doen om de menigte in te gaan. Ze zijn net niet bad gegaan omdat ze de kroeg uitgegooid werden, omdat de uitsmijter dacht dat ze knetterstoned waren ofzo :lol:
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor Bankie » wo mei 04, 2011 3:18 pm

Heb het een keer op Pukkelpop gedaan, 15g truffels samen met 2 maten waarvan 1 niet gebruikte en ons in de gaten moest houden. Was echt goed te doen, veel gelachen, de mensen hadden allemaal precies een soort van aura (wolkjes) rond hen. De eerste paar uur konden we wel niet op dezelfde plaats blijven en was het allemaal nogal chaotisch, maar nadien super hard van genoten, lekker jointjes paffen, babbelen, dansen. Veel mensen kwamen ons vragen waar we aan zaten en of ze ook wat mochten hebben, dat was wel erg lachen. Festival en truffels samen met iemand die ook indezelfde flow zit is voor mij wel een heel leuke ervaring geweest. Je moet wel een beetje de rust kunnen opzoeken als het allemaal wat te heftig wordt en dan kan meestal wel op een grote weide! Proberen maar zou ik zeggen!
Bankie
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:39 pm

Re: Kleine dosis paddo's tijdens uitgaan?

Berichtdoor klutser » vr mei 20, 2011 2:08 am

Ik weet nog dat ik met LSD en pillen op met het ov naar een kennis ging, terwijl je in de stoel voor je neus generaties van mensen voorbij ziet flitsen (afdrukken), uitleggen aan een conducteur waarom je geen kaartje kon kopen.

:wave:
Done:Wiet•Hash•Speed•Cocaine•Ketamine•MDMA•Methylone•
25i-NBOMe•MDA•GHB•2C-B•2C-I•2C-E•2C-T-7•LSA•LSD•Paddo's• Truffels•Lachgas
Alprazolam•Diazepam•
To do: •DMT• Mescaline •
Avatar gebruiker
klutser
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 12:01 am
Woonplaats: Alkmaar

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron