door kotaku » za apr 23, 2011 3:37 pm
Ik ben laatst door de stad heen gelopen op paddo's. Het was niet noodzakelijk te druk, maar ik had er geen behoefte aan en vroeg mijn vriendin of ze me de stad uit wilde helpen
we zijn dus naar huis gelopen. Ik denk dat ik het wel aankan, maar het is niet aan te raden als je niet volledig bekend bent met de mogelijke effecten en het niet kan beheersen. Tevens moet je luisteren naar je gevoelens, krijg je teveel informatie binnen, dan is het een idee om een rustigere plek op te zoeken. Ik kan het niet aanraden, maar wil je het doen, zorg dat je iig op vele manieren ontdekt heb hoe de paddo's je beïnvloeden zodat je weet wat er kan gebeuren en hoe je daar op zou moeten reageren.
Niemand heeft er wat aan als je in paniek raakt in het café/de discotheek en het komt de drugs ook zeker niet ten goede (krijgen we straks nog weer dat truffels ook verboden worden)
kleine toevoeging: Ken 2 vrienden die het gedaan hadden. Ze hebben de hele avond in een hoekje gestaan met z'n tweeën, omdat ze de vreemdste dingen zagen. Ze zagen zelfs tafeltjes door de menigte heen gegooid worden en vonden het niet te doen om de menigte in te gaan. Ze zijn net niet bad gegaan omdat ze de kroeg uitgegooid werden, omdat de uitsmijter dacht dat ze knetterstoned waren ofzo
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?
Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels