drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Exceptional Insight schreef:Ik ben een keer per ongeluk tijdens carnaval naar Delft gegaan.
Geen aanrader.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Tomzeur schreef:Per ongeluk? En Carnaval in Delft stelt niks voor. 2 minuten lopen en je bent weg.
TRAVOLTA schreef:ik ben het eigenlijk wel van plan deze zomer op een festivalletje. maar dan natuurlijk niet vooraan gaan staan bij the prodigy ofzo
Flameon schreef:TRAVOLTA schreef:ik ben het eigenlijk wel van plan deze zomer op een festivalletje. maar dan natuurlijk niet vooraan gaan staan bij the prodigy ofzo
Paddo's op een festival zijn goed te doen, er is meer dan bands bekijken op een festival nl. Gewoon leker de chill modus in
Petrovic schreef:Als je het doet zou ik eerder voor 2-cb gaan.
Petrovic schreef:2-cb
Peptalk schreef:Ik zeg 1 ding.Petrovic schreef:2-cb
Peptalk schreef:Bij elke persoon werkt het anders.
Ook de dosis is erg afhankelijk van het effect.
Bij lage dosissen is het wat meer te vergelijken als een stimulant zoals MDMA, en hoe hoger je gaat hoe meer trippy het word. Dus het is ook wat je zelf zoekt in het spul.
Iedereen reageert ook anders op dezelfde dosis, en een lege maag is bij orale inname erg belangrijk!
Laat je pillen/poeder(stop ze in dat geval in een capsule en laat het op die manier als pil testen) wel altijd testen!
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten