Hallo luitjes,
Ik zit met een nogal lastig probleem. Ik heb nu zo'n 10tal keer getript op truffels, maar nou is er iets raars aan de hand. Op een gegeven moment was er een trip, waarin het bijna uit de hand liep. Zat dicht tegen een bad trip aan, vlagen van paniek, krankzinnige gedachten etc.
Sinds die trip is het voor mij lastig om me helemaal over te geven aan mijn trips. Voor die angstaanjagende trip was ik altijd zo gelukkig als ik truffels nam. Alles aan de trip vond ik fantastisch en ik kon me helemaal overgeven aan de effecten. Maar sinds die enge trip, zijn de andere trips een beetje krampachtiger geworden. Ik krijg ook steeds gedachten van "straks gaat het fout, straks ben je weer bang". Terwijl de gedachte aan dat soort gedachten in mijn eerste trips niet eens voorkwam. Ik ben als het ware bang om te gaan slapen omdat ik bang ben voor een nachtmerrie. Ik ben niet zozeer bang voor enge visuals ofzo, maar meer voor een paranoia trip.
De trips erna zijn opzich best goed verlopen, niet heel angstig en best grappig soms. Maar toch ben ik er nog niet in geslaagd over die grens heen te gaan. Ik wil weer onbevangen kunnen trippen, lekker wegzakken in diepe gedachten, omringd door te gekke visuals.
Ook is het zo dat ik voor een trip er écht oprecht heel veel zin in heb, maar als ik eenmaal de truffels genomen heb, krijg ik al een licht paniek gevoel en gedachten als "waarom heb ik t weer genomen, ik had t niet moeten doen, straks krijg ik een bad trip".
Ik heb hier nu al een tijdje last van en ik zou graag willen dat t gevoel verdwijnt. Heeft een van jullie misschien tips ? Zodat ik weer vrolijk kan trippen en niet steeds bang moet zijn voor eventuele tegenslagen in een trip. (Bij 2c-b heb ik trouwens nergens last van, alleen truffels zorgen voor een lichte paniek)
Ik ben jullie ongelofelijk dankbaar als t zou lukken. Want truffels staan nog steeds boven xtc in mijn favorieten Maar als de angst blijft.....
Greetzz