frozentoast schreef:Ik lul maar wat
Schimmels hebben een voedingsbron nodig en het lijkt me niet dat een andere schimmel daarvoor voldoet. Met andere woorden truffels kunnen niet bederven, ze kunnen alleen wel minder sterk worden omdat de psychoactieve stof langzaam afbreekt door o.a. hitte. Ook zijn ze misschien minder vers dus nog viezer, maar je kan het wel proberen denk ik.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:frozentoast schreef:Ik lul maar wat
Schimmels hebben een voedingsbron nodig en het lijkt me niet dat een andere schimmel daarvoor voldoet. Met andere woorden truffels kunnen niet bederven, ze kunnen alleen wel minder sterk worden omdat de psychoactieve stof langzaam afbreekt door o.a. hitte. Ook zijn ze misschien minder vers dus nog viezer, maar je kan het wel proberen denk ik.
I beg to differ.
Ik zie niet in waarom een paddenstoel geen voedingsbron voor schimmel kan zijn.
Paddo's kunnen perfect bederven. Daarom moet je ze drogen als je ze niet direct opeet en hebben paddo's uit de smartshop ook een (korte) houdbaarheidsdatum. Als er (andere) schimmel op zit, zou ik het toch echt niet meer opeten.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten