Wil je de misselijkheid niet,
neem dan een beetje wiet.
DrippTone schreef:Hoger doseren, dan komt het kotsen vanzelf wel. Is gewoon grote schoonmaak, hoort erbij.
Wat salie branden of Palo Santo helpt ook wel erg goed.
http://www.palo-santo.nl/
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Hi-Hat schreef:Ik lees ontzettend vaak dat gember goed helpt voor de misselijkheid en maagprobleempjes bij het trippen.
MarkBeest schreef:Bij mij hielp het de vorige keer om de truffels in een bakje yoghurt te gooien, had totaal geen smaak van de truffels. Volgende keer doe ik ze weer in de yoghurt
Lizard King schreef:MarkBeest schreef:Bij mij hielp het de vorige keer om de truffels in een bakje yoghurt te gooien, had totaal geen smaak van de truffels. Volgende keer doe ik ze weer in de yoghurt
ej, dat is een goeje! thanx man
Anonymous96 schreef:Lizard King schreef:MarkBeest schreef:Bij mij hielp het de vorige keer om de truffels in een bakje yoghurt te gooien, had totaal geen smaak van de truffels. Volgende keer doe ik ze weer in de yoghurt
ej, dat is een goeje! thanx man
kijk naar de datum voordat je ergens op gaat reageren s.p.v.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten