Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Soort misselijkheid truffels

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Taxi. » di mei 01, 2012 5:47 pm

Ik heb nu een keer of 7 getript op truffels. Maar de laatste twee keer kreeg ik last van een soort misselijkheid. Niet de misselijkheid die je hebt nadat je truffels hebt gegeten en die verdwijnt zodra de trip begint, maar een misselijkheid die de gehele trip blijft zeuren. Het lijkt of ik hele erge honger heb, maar als ik eet verdwijnt t niet. Ik heb dan eerder het gevoel dat het eten eruit gekotst gaat worden (wat niet gebeurt). Ik vind dit wel vervelend want het beïnvloedt de trips behoorlijk. Ik kan niet meer echt ontspannen trippen omdat ik steeds dat zeurende gevoel heb.

Weet iemand wat het is ? Heeft iemand er ervaring mee ? En vooral: Weet iemand hoe ik hier vanaf kom ? :grin:

:wave:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Stefaan » wo mei 02, 2012 11:32 am

Ik ben altijd misselijk in het begin, en dat gevoel verandert een beetje naar de bodyload van de truffels heb ik het idee. Ik ben dan niet echt misselijk maar mn maag voelt heel raar, dat gevoel lijkt wel een beetje op misselijkheid. Echter, zodra ik de spuit lachgas aan mn mond zet verdwijnt de bodyload compleet voor een paar minuten. Ik lurk dus de gehele trip aan me spuit.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor DrippTone » wo mei 02, 2012 1:02 pm

Hoger doseren, dan komt het kotsen vanzelf wel. Is gewoon grote schoonmaak, hoort erbij.

Wat salie branden of Palo Santo helpt ook wel erg goed.
http://www.palo-santo.nl/
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Stefaan » wo mei 02, 2012 1:29 pm

Trouwens thee ervan maken helpt ook goed om niet misselijk te worden.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor MarkBeest » di mei 15, 2012 8:41 am

Bij mij hielp het de vorige keer om de truffels in een bakje yoghurt te gooien, had totaal geen smaak van de truffels. Volgende keer doe ik ze weer in de yoghurt 8-)
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor DutchCookie » di mei 15, 2012 10:02 am

Ik heb hier ook af en toe last van, het komt wat met vlagen in de trip, het helpt bij mij vaak om wat cola te drinken en flink boeren te laten

Wat Dripptone zegt is wel zo maar niet iedereen kan neutraal tegen kotsen aankijken, een vriend van me moest er eens van kotsen en die flipte hem om vervolgens een uur lang in paniek te zijn voordat hij weer normaal mee kon trippen.

ikzelf vind het niet echt een probleem om te kotsen maar het is wel kut in je keel en je moet zoveel spoelen, ook komt het altijd in mn neus terrecht wat erg brand, ik gok dat de meeste mensen deze mening met me delen en daarom liever een ander alternatief zoekt dan kotsen.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor MarkBeest » di mei 15, 2012 12:02 pm

Boeren laten ben ik het niet mee eens, dan komt bij mij altijd die smaak juist wel naar boven, en dat is goor
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor DutchCookie » di mei 15, 2012 12:17 pm

ik vind die smaak bij boeren juist wel lekker, beetje dat zure haha
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor MarkBeest » di mei 15, 2012 12:31 pm

:puke:
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Ivo » di mei 15, 2012 12:50 pm

MarkBeez schreef:Boeren laten ben ik het niet mee eens, dan komt bij mij altijd die smaak juist wel naar boven, en dat is goor

Boeren helpt bij mij wel om mijn maag tot rust te laten komen. Gelukkig heb ik nooit echt last van de smaak...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor MarkBeest » di mei 15, 2012 3:15 pm

Ivo schreef:
MarkBeez schreef:Boeren laten ben ik het niet mee eens, dan komt bij mij altijd die smaak juist wel naar boven, en dat is goor

Boeren helpt bij mij wel om mijn maag tot rust te laten komen. Gelukkig heb ik nooit echt last van de smaak...


Dat ben ik wel met je eens, soms zit het bij mij ook echt dwars en dan moet ik wel boeren, dat lucht op, maar die ranzige smaak komt dan wel naar boven. Maar idd, m'n maag is dan wel wat meer tot rust
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Stefaan » wo mei 16, 2012 5:27 am

Probeer eens lachgas te nemen. Als je het 1e half uur overleeft zonder te nekken kun je lachgas gebruiken om je misselijkheid tegen te gaan! Het is gek maar waar dat dit zo werkt want als je geen truffels hebt gegeten, je juist je maag er éxtra door voelt..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Taxi. » wo mei 16, 2012 12:10 pm

Ik heb geen last van de smaak hoor, die vind ik helemaal niet zo erg. Ook lachgas hielp afgelopen trip niet echt. Het zou misschien wel kunnen komen door korte tijd na mdma (??), want de eerste paar trips had ik nergens last van, maar voor de afgelopen 2x zat er een korte periode na xtc (respectievelijk 1 dag en 2 weken), dus misschien heeft het daarmee te maken.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Stefaan » wo mei 16, 2012 12:32 pm

Recent MDMA gebruik kan bij mij wel duistere trips geven.. Maar lachgas werkt áltijd tegen de misselijkheid, misschien ligt het aan mij, maar een medetripper had het ook!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Taxi. » wo mei 16, 2012 3:50 pm

Gman007 schreef:Recent MDMA gebruik kan bij mij wel duistere trips geven.. Maar lachgas werkt áltijd tegen de misselijkheid, misschien ligt het aan mij, maar een medetripper had het ook!


Volgende keer toch maar wat meer lachgas nemen dus :-D
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Theoldbum » vr mei 18, 2012 3:50 am

Laatst wel iets raars meegemaakt tijdens mijn truffel space

had 15g genomen. Vond het een erg sterke dosis ( ben nog niet zo ervaren ermee ). had erge last van misselijkheid. dikke boeren laten hielp hier overigens enorm tegen.

Toen de space uitgewerkt was ( ongeveer 4 uur na innname, na 3 uur waren de effecten niet echt meer merkbaar ) Heb ik een lachgasje aangedurft. Kreeg echter ONTZETTEND bizarre audio hallucinaties, en kwam weer volledig terug in de bodyload van de truffels.. het was alsof de tijd even wat langzamer ging, echt heel eng en erg vervelend. Hoorde een soort van hele scherpe metaalachtige klanken die steeds harder en harder werden. Hoor normaal bij lachgas altijd gewoon het bekende whawhawhawhawha geluid. Iemand hier ervaring mee?
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Davinci » vr mei 18, 2012 11:18 am

Lachgas en truffels kunnen zieke dingen teweeg brengen. Truffels op zich zijn al niet stuurbaar, lachgas erbij kan duister vuurwerk geven.

stukje uit een tripreport van mij schreef:Het eerste lachgas patroon vond ik teleurstellend: de visuals werden even 10x, maar daar
stopte het ook. Visuals zijn wel leuk, maar ik houd meer van het mentale aspect.
De turbulentie tijdens mij vlucht zou blijkbaar meevallen...
Direct na het eerste patroon volgde er een tweede. Ik zat rustig op mijn stoel een
ballonetje te roken, toen Russ uit het niets moest overgeven van het lachgas.
'Wtf... Wat gebeurt er? Huh? Ik begrijp er niets van? What the f*ck just happened? Heeft
Russ nu juist moeten overgeven? Waar is de lachgas-buzz? Vreemd ik begrijp er echt
niets meer van... Wtf ik merk niets van het lachgas? Huh?' dacht ik. Volledig verbijstert,
vergat ik dat ik aan het trippen was. Verwarring triomfeerde. Zonder dat ik het besefte
verdween alle kleur uit de kamer. Posters aan de muur, eten, andere dozen en kleurrijke
voorwerpen waren er niet meer.
De kamer was herleid tot lege elementen: een bed zonder deken, de kast, een bureau,
een spiegel... Alle warme mooie kleuren waren weg. Ik bevond mij in een nazi praktijk. Dit
was het kabinet van Dr. Mengele himself. De kamer was wit/grijs met sporadisch een vuile
grijs-bruine tint. Ik begreep er niets van. Waar was ik beland? Alle boeken op de kast
waren weg. Pas toen het lachgas begon uit te werken, vroeg ik mij af hoe ik hier
aangekomen was. Je kan het vergelijken met een droom waarin je beseft dat je droomt,
maar het direct weer vergeet na een paar seconden.
Stilaan kwamen de 'normale' tripgevoelens en visuals terug. De posters aan de muur
waren er weer; de vele mooie rode kleuren maakten mij terug warm vanbinnen.
Ik schrok toch wel even... Dit was een soort van hallucinatie waar het enorm kil en koud
was, geweest. Ergens vond ik het cool: lachgas zorgde voor gestoorde dingen, maar
ergens was ik enorm geschrokken door de kracht van truffels en lachgas.


Alleen als je stevig in je schoenen staat en niet teveel truffels op hebt kan het leuk zijn.
Ik schrok echt wel toen tijdens het lachgas er allemaal voorwerpen verdwenen uit de kamer.

OT: misselijkheid bij truffels hoort er wel een beetje bij, vooral de coming-up. Het is net alsof die overgangsfase van nuchter naar trippen wel lastig is. Thee zetten hielp bij mij.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Theoldbum » vr mei 18, 2012 4:53 pm

Bedankt voor je reactie davinci. Fijn dat ik niet de enige ben die truffels + lachgas nogal duister vindt.

Overigens is de come-up van truffels altijd erg vervelend, ik voel het meestal als een soort ziekte die je overkruipt. Dit geldt overigens ook voor de comedown. Zeker dan ga ik meestal ontzettend zitten mindfucken. Tegenwoordig kan ik de mindfucks wegdenken en is de space een stuk plezieriger.
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Hendrik272 » vr mei 18, 2012 5:20 pm

Ik vind een ballonetje onder truffels juist een van de vetste dingen die er zijn, kan idd wel redelijk duister worden. Laatst had een trip genoot door een ballonetje het gevoel alsog hij geen benen en armen meer had. Zo ver is het bij mij nog nooit gegaan maar ik kom wel in een volledig andere dimensie waarin ik de controle over mezelf totaal kwijt ben. Overigens totaal geen onprettig gevoel maar je merkt wel dat het in princiepe echt alle kanten op kan gaan.
Links, rechts, immer geradeaus.
Avatar gebruiker
Hendrik272
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: ma nov 28, 2011 4:38 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor DutchCookie » vr mei 18, 2012 5:44 pm

Hoe lang duurt dat echt hard gaan van een ballon nou eigenlijk? ik hoor iedereen altijd over lachgas maar heb het zelf nog geen enkele keer gedaan, doe het binnenkort wss wel maar dan gewoon nuchter of wanneer ik met vrienden wat aan het boozen ben. maar is het een paar minuten dat je in een andere dimensie bent en daarna gewoon wat extra space bent het komende uur of moet ik me er totaal iets anders bij voorstellen?

want nu lijkt het alsof de truffeltrip een soort salvia wordt na een ballonetje
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Theoldbum » vr mei 18, 2012 5:53 pm

Lachgas heeft veel kanten. Als je nuchter 1 capsule zou gebruiken heb je ongeveer een minuut/2 minuten een roes. Mocht je besluiten 3/4 capsules te gebruiken ( voor sommige mensen al bij ) dan kan je de dissociatieve effecten van lachgas ervaren. Je bent dan ongeveer een minuut/anderhalve minuut "weg". Je droomt als het ware, en hebt geen idee van je omgeving. Je bent dus even vergeten mens te zijn :p

Als je het combineert met andere middelen kan dit echter anders lopen. Zo is de combinatie drank-lachgas in mijn ervaring niet zo heel verschillend ten opzichte van normaal nuchter lachgasgebruik.

Wiet + lachgas zorgt voor een diepere lachgas space, en duurt meestal bij mij zo'n 3/4 minute. Ietsje langer dus.

Lachhgas + truffels duurt ongeveer 3 minuten, en is veel en veel diepgaander. Persoonlijk vindt ik het een slechte combinatie, aangezien ik tijdens een truffeltrip zowieso al niet al te sterk in mijn schoenen sta ( bij hoge dosissen dan ).

Lachgas is overigens ZEKER een aanrader.. het past bij bijna alle drugs vrij goed, en is opzich ook al erg leuk. Lachgas is volgens mij wel schadelijker als mensen denken.. en vaak gaan de gekochte capsules ook echt die avond op.. Koop dus geen 200/300 capsules ( die fout heb ik wel een keer gemaakt met een aantal vrienden )

“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Hendrik272 » za mei 19, 2012 1:58 am

Zoals hierboven wordt gezegd zorgt idd 1 patroon alleen voor een roes. Na 1 patroontje te hebben gedaan doe ik de rest van de avond ook altijd alleen maar 2 patronen tegelijk per ballon. Elke space is bij mij anders maar op de een of andere manier lijkt het alsof elke space een nieuw paragraafje is in een lang verhaal wat ik achteraf nooit kan herinneren maar in een space meteen weer herken.
Hoeveel je er op een avond opmaakt heb je natuurlijk totaal zelf in de hand, ik vind t altijd prettig om er minimaal een half uurtje tussen te houden dus dan valt t wel mee. Verder is het idd de ideale combidrugs. Ook op een after is het heerlijk, neem zelfs vaak na een feestje een ballonetjes mee naar bed (:
Links, rechts, immer geradeaus.
Avatar gebruiker
Hendrik272
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: ma nov 28, 2011 4:38 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Theoldbum » za mei 19, 2012 2:36 am

Hendrik272 schreef:Zoals hierboven wordt gezegd zorgt idd 1 patroon alleen voor een roes. Na 1 patroontje te hebben gedaan doe ik de rest van de avond ook altijd alleen maar 2 patronen tegelijk per ballon. Elke space is bij mij anders maar op de een of andere manier lijkt het alsof elke space een nieuw paragraafje is in een lang verhaal wat ik achteraf nooit kan herinneren maar in een space meteen weer herken.
Hoeveel je er op een avond opmaakt heb je natuurlijk totaal zelf in de hand, ik vind t altijd prettig om er minimaal een half uurtje tussen te houden dus dan valt t wel mee. Verder is het idd de ideale combidrugs. Ook op een after is het heerlijk, neem zelfs vaak na een feestje een ballonetjes mee naar bed (:


jazeker! net voor het slapengaan een lekker ballonetje is zeker niet verkeerd. erg fijn om mee in slaap te komen :grin:
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Russ » za mei 19, 2012 10:39 am

ik moet bij de coming up altijd overgeven bij truffels, heeft niets met de smaak te maken bij mij, heb er al thee van gezet die totaal niet vies smaakte en moet dan evengoed kotsen. Moest ik dat niet doen zou ik ook zeker en vast nog een poos misselijk blijven

Los van de stof die verteerd moet worden is de misselijkheid volgens mij voor een groot deel mentaal, zoals eerder al gezegd: de transitie van nuchter zijn naar trippen is niet evident, deze is bij truffels het meest oncomfortabel van alle tripmiddelen die ik tot nu toe probeerde. Het feit dat je die misselijkheid doorheen je trip blijft voelen is voor mij een bewijs dat het niet echt puur lichamelijk is. Je blijft volgens mij de spanning van de upcomming (onbewust) vasthouden tijdens de rest van de trip, hoe meer je het wil voorkomen hoe meer je er last van krijgt, door de misselijkheid te erg te willen onderdrukken kom je onder meer spanning te staan, waardoor je dus misselijker wordt (naar eigen ervaring toch).

Als je enigszins voelt dat je moet overgeven dan zou ik me daar niet te veel tegen proberen verzetten, je begint enkel een onnodig gevecht tegen jezelf, ik ben het eens met dripptone dat als je moet overgeven je het beter gewoon doet. De eerste of de eerste paar trips hooguit verneukte het overgeven m'n trips voor een stuk, daarna ben je het gewoon en voel je je na even te kotsen veel beter en kan je verder zorgeloos trippen.

Voor de rest zijn sommige dingen die wel wat kunnen helpen tegen het oncomfortabele gevoel een goede set/setting, (heb er geen ervaring mee, maar het zou me niet verbazen moest je er ook minder last van hebben als je meer tijd tussen mdma en trippen laat, je bent mentaal dan toch een stuk stabieler vaak).

Nog even terzijde, ik vind het advies om lachgas te gebruiken om misselijkheid tegen te gaan toch wel enigszins vreemd, en dan toch zeer persoonlijk, ik herinner me nog dat ik tijdens een truffeltrip een patroon achterover wou slaan en dat ik na een lichte hijs meteen begon te kokhalzen, waarna de kamer nogal ontplofte van de visuals, gelukkig was m'n truffeldosis niet al te hoog toen.

Volgens mij bestaan er niet echt middeltjes tegen, motilium enz helpt geen fuck bij mij, ik denk dat het grotendeels in je kop zit en je een beetje je eigen manier moet vinden om het te plaatsen in je trip.
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Hendrik272 » za mei 19, 2012 12:23 pm

Als er niks in je maag zit, kots je ook wat minder snel. Zorg gewoon dat je de laatste 4 uur voor inname niks eet en daarvoor alleen iets lichts wat goed verteerbaar is. Dit doe ik iig altijd en nog nooit last van misselijkheid gehad op een lichte bodyload na.
Links, rechts, immer geradeaus.
Avatar gebruiker
Hendrik272
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: ma nov 28, 2011 4:38 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Taxi. » za mei 19, 2012 12:54 pm

Ik had 4 uur niks gegeten dus heeft het niet daarmee te maken waarschijnlijk. Wat Russ zegt lijkt mij het meest voor de hand liggend, na een keer mdma moet je mentaal weer wat stabieler worden, waardoor de upcomig misschien mentaal wat zwaarder is en meer spanning teweeg brengt. Volgende keer dus ook ff wachten als ik mdma gesnoept heb :roll2:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor phy » za mei 19, 2012 3:47 pm

I second Russ.

ik heb zelf ook in sommige trips die misselijkheid, al zou ik het meer omschrijven als een onrust. het is een soort honger, vreetkick, maar eten of drinken helpt niks.

het voelt alsof er iets uitmoet, vandaar je drang om te kotsen denk ik? maar bij mij is het meer een energy overload.

bij mij helpt het altijd als ik een stukje ga lopen, even naar een andere omgeving.
of even totaal iets anders doen.

voor je het weet is dat gevoel weer weg :)
Trip trip hoera
phy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 6:35 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Stefaan » za mei 19, 2012 5:31 pm

@Theoldbum, over de schadelijkheid van lachgas: als je zoekt op internet naar de potentieel schadelijke effecten van lachgas komt vooral vitamine B12 deficiëntie naar voren bij veelvuldig gebruik! Ik heb een tijdje best regelmatig lachgas gebruikt en merkte dat mijn geheugen wel wat achteruit ging. Maar als je een aantal weken niets gebruikt en gezond eet herstelt het weer.. (bij mij dan)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Taxi. » za mei 19, 2012 7:08 pm

phy schreef:ik heb zelf ook in sommige trips die misselijkheid, al zou ik het meer omschrijven als een onrust. het is een soort honger, vreetkick, maar eten of drinken helpt niks.

het voelt alsof er iets uitmoet, vandaar je drang om te kotsen denk ik? maar bij mij is het meer een energy overload.


Ja dát is het meer, alsof je heel veel honger hebt.. Maar als je eenmaal eet, helpt t niet en lijkt t meer alsof je het eruit wil kotsen!

En bij jou helpt t om iets totaal anders te doen ? Misschien dat maar eens proberen volgende keer als ik het weer zou krijgen. Thx voor je reactie, het is precies dat gevoel wat jij omschrijft. Een soort erge honger inderdaad :)
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Soort misselijkheid truffels

Berichtdoor Scheve » di aug 28, 2012 3:45 am

pantomed , pillen van de dokter helpen bij mij altijd, samen met wat water drinken, kzet altijd thee van truffels, minder bodyload
Scheve
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: za aug 25, 2012 1:32 am

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron