Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
MarkBeez schreef:Boeren laten ben ik het niet mee eens, dan komt bij mij altijd die smaak juist wel naar boven, en dat is goor
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:MarkBeez schreef:Boeren laten ben ik het niet mee eens, dan komt bij mij altijd die smaak juist wel naar boven, en dat is goor
Boeren helpt bij mij wel om mijn maag tot rust te laten komen. Gelukkig heb ik nooit echt last van de smaak...
Gman007 schreef:Recent MDMA gebruik kan bij mij wel duistere trips geven.. Maar lachgas werkt áltijd tegen de misselijkheid, misschien ligt het aan mij, maar een medetripper had het ook!
stukje uit een tripreport van mij schreef:Het eerste lachgas patroon vond ik teleurstellend: de visuals werden even 10x, maar daar
stopte het ook. Visuals zijn wel leuk, maar ik houd meer van het mentale aspect.
De turbulentie tijdens mij vlucht zou blijkbaar meevallen...
Direct na het eerste patroon volgde er een tweede. Ik zat rustig op mijn stoel een
ballonetje te roken, toen Russ uit het niets moest overgeven van het lachgas.
'Wtf... Wat gebeurt er? Huh? Ik begrijp er niets van? What the f*ck just happened? Heeft
Russ nu juist moeten overgeven? Waar is de lachgas-buzz? Vreemd ik begrijp er echt
niets meer van... Wtf ik merk niets van het lachgas? Huh?' dacht ik. Volledig verbijstert,
vergat ik dat ik aan het trippen was. Verwarring triomfeerde. Zonder dat ik het besefte
verdween alle kleur uit de kamer. Posters aan de muur, eten, andere dozen en kleurrijke
voorwerpen waren er niet meer.
De kamer was herleid tot lege elementen: een bed zonder deken, de kast, een bureau,
een spiegel... Alle warme mooie kleuren waren weg. Ik bevond mij in een nazi praktijk. Dit
was het kabinet van Dr. Mengele himself. De kamer was wit/grijs met sporadisch een vuile
grijs-bruine tint. Ik begreep er niets van. Waar was ik beland? Alle boeken op de kast
waren weg. Pas toen het lachgas begon uit te werken, vroeg ik mij af hoe ik hier
aangekomen was. Je kan het vergelijken met een droom waarin je beseft dat je droomt,
maar het direct weer vergeet na een paar seconden.
Stilaan kwamen de 'normale' tripgevoelens en visuals terug. De posters aan de muur
waren er weer; de vele mooie rode kleuren maakten mij terug warm vanbinnen.
Ik schrok toch wel even... Dit was een soort van hallucinatie waar het enorm kil en koud
was, geweest. Ergens vond ik het cool: lachgas zorgde voor gestoorde dingen, maar
ergens was ik enorm geschrokken door de kracht van truffels en lachgas.
Hendrik272 schreef:Zoals hierboven wordt gezegd zorgt idd 1 patroon alleen voor een roes. Na 1 patroontje te hebben gedaan doe ik de rest van de avond ook altijd alleen maar 2 patronen tegelijk per ballon. Elke space is bij mij anders maar op de een of andere manier lijkt het alsof elke space een nieuw paragraafje is in een lang verhaal wat ik achteraf nooit kan herinneren maar in een space meteen weer herken.
Hoeveel je er op een avond opmaakt heb je natuurlijk totaal zelf in de hand, ik vind t altijd prettig om er minimaal een half uurtje tussen te houden dus dan valt t wel mee. Verder is het idd de ideale combidrugs. Ook op een after is het heerlijk, neem zelfs vaak na een feestje een ballonetjes mee naar bed (:
phy schreef:ik heb zelf ook in sommige trips die misselijkheid, al zou ik het meer omschrijven als een onrust. het is een soort honger, vreetkick, maar eten of drinken helpt niks.
het voelt alsof er iets uitmoet, vandaar je drang om te kotsen denk ik? maar bij mij is het meer een energy overload.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten