Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Spirit Elixer (ayahuasca/anahuasca)

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Re: Spirit Elixer (ayahuasca/anahuasca)

Berichtdoor Vinz » do jul 04, 2013 12:05 am

denk dat die ayuhasca gwn op lichaamstempratuur word gedronke
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Spirit Elixer (ayahuasca/anahuasca)

Berichtdoor SjaakT » zo jul 07, 2013 5:55 pm

Dit forum is echt finaal naar de kanker aan het gaan... oh wacht eens even :#:
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Spirit Elixer (ayahuasca/anahuasca)

Berichtdoor Enya » ma jul 08, 2013 10:23 am

Vrees dat ik net zo als Dripptone was gaan praten, als ik door was gegaan met Ayahuasca. Het is echt heftig spul, en kan mij wel vinden in wat hij zegt. Waar dat vandaan komt en zo. Maar goed, ayahuasca vind ik persoonlijk echt veelte heftig :s
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Spirit Elixer (ayahuasca/anahuasca)

Berichtdoor Sterling Archer » ma jul 08, 2013 10:18 pm

Ik heb Ayahuasca genomen en hoewel ik het een hele bijzondere ervaring is die bruikbaar kan zijn voor veel mensen en ongetwijfeld kan bijdragen aan het behandelen van ziektes vind ik dit verhaal toch een beetje offensive voor mensen met een chronische ziekte. Ik ken de verhalen van mensen die met kanker het regenwoud ingaan en er genezen weer uitkomen en ik sluit ook niet uit dat dat wel eens gebeurt is, maar er zijn grenzen aan de mogelijkheden van Ayahuasca.

Als je bijvoorbeeld een arm verliest bij een autoongeluk kan je Ayahuasca drinken en werken aan je genezing zoveel je wil, die arm zal niet meer aangroeien. Zelfde verhaal bij MS, ALS, Crohn, Sarcoidosis en andere gruwelijke ziektes. Het verhaal dat alles je eigen schuld is en dat Ayahuasca alles kan genezen doet mij sterk denken aan het verhaal wat de kerk houdt tegen mensen. Als je geloofd in god en bereid bent om jezelf over te geven aan hem is ineens alles mogelijk.

Big pharma is niet uit op het genezen van ziektes, maar op het zo lang mogelijk behandelen om er geld aan te verdienen, dat klopt. Maar alle ziektes dan maar zien als een fabeltje om aan te verdienen door big pharma vind ik redelijk simplistisch. Ik weet dat Dripptone het niet slecht bedoeld, maar dit verhaal is toch wel erg koud en hard voor alle mensen die elke dag pijn lijden.

Ik gun het niemand, maar ergens moet je het hele traject van zo'n ziekte zelf meemaken om te voelen en te ervaren wat het is om langzaam kapot te gaan aan iets waar je niets aan kan doen. Je kan de verantwoordelijkheid van je afschuiven, hem op je nemen, hard werken of vluchten in drugs. Je kan alle fases door, van ontkenning tot acceptatie, bepaalde ziektes leiden tot het overlijden van 100% van de patienten. Je instelling, geloof, gedachtes en de middelen die je inneemt zijn daarbij irrelevant. Pas als je dit hele traject zelf meegmaakt hebt en aan het einde op sterven ligt kan je begrijpen hoe bot die opmerking is over dat het je eigen schuld is.
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: Spirit Elixer (ayahuasca/anahuasca)

Berichtdoor Enya » di jul 09, 2013 4:10 pm

Precies. Je lichaam is aan het weg rotten. Wel kun je leren loslaten met behulp van psychedelische drugs. Dat is ook de reden waarom sommige terminale patiënten, beginnen aan psychedelica onder begeleiding van iemand. Je kan leren sterven, het accepteren, loslaten..
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron