Beste mede psychonauten,
Ik heb zo'n 2 weken geleden voor het eerst getruffeld. Dit is me zeeeeer goed bevallen! Heb het heerlijk naar mijn zin gehad. Samen met een vriend hadden we beiden een halve portie van de Holandia truffels genomen. Na 2 uurtjes voelde ik me zo geweldig dat ik 10 minuten voor sluitingstijd van mijn lokale smartshop in de stromende regen op mijn fiets ben gesprongen met het doel om nog zo'n halve portie Holandia truffels naar binnen te werken... Half uurtje later dus een hele portie Holandia truffels op. Was een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Geniale visuals in combinatie met een geweldige wazige mix (aanrader: https://soundcloud.com/psy-is-in-my-min ... ent-sounds).
Ik ben van plan dit weekend weer te gaan truffelen met een wat groter clubje. Ik heb gelezen dat ik me geen zorgen hoef te maken over de tolerantie, die na een week al zo goed als verdwenen schijnt te zijn. Ik vroeg me af of jullie tips hebben voor misschien nog wel betere truffelsoorten? Ik vond de Holandia truffels geweldig, maar ik ben benieuwd of iemand vindt dat er een nog betere truffel op de markt is. Deze zou ik dan dit weekend ook graag proberen!
Alvast bedankt voor de tips!
TechnoT
Een heel tevreden truffelaar