Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Zijn er betere truffels dan Holandia?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor TechnoT » vr feb 14, 2014 4:31 pm

Beste mede psychonauten,

Ik heb zo'n 2 weken geleden voor het eerst getruffeld. Dit is me zeeeeer goed bevallen! :kleuter: Heb het heerlijk naar mijn zin gehad. Samen met een vriend hadden we beiden een halve portie van de Holandia truffels genomen. Na 2 uurtjes voelde ik me zo geweldig dat ik 10 minuten voor sluitingstijd van mijn lokale smartshop in de stromende regen op mijn fiets ben gesprongen met het doel om nog zo'n halve portie Holandia truffels naar binnen te werken... Half uurtje later dus een hele portie Holandia truffels op. Was een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Geniale visuals in combinatie met een geweldige wazige mix (aanrader: https://soundcloud.com/psy-is-in-my-min ... ent-sounds).

Ik ben van plan dit weekend weer te gaan truffelen met een wat groter clubje. Ik heb gelezen dat ik me geen zorgen hoef te maken over de tolerantie, die na een week al zo goed als verdwenen schijnt te zijn. Ik vroeg me af of jullie tips hebben voor misschien nog wel betere truffelsoorten? Ik vond de Holandia truffels geweldig, maar ik ben benieuwd of iemand vindt dat er een nog betere truffel op de markt is. Deze zou ik dan dit weekend ook graag proberen!

Alvast bedankt voor de tips!

TechnoT
Een heel tevreden truffelaar
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor Perry » vr feb 14, 2014 4:35 pm

Bijpakken van truffels is niet ideaal, het effect wordt niet optimaal sterker :)
Je kant beter in 1 keer de gewenste dosis nemen.
Naar mijn weten is er niet een sterkere versie dan Hollandia.
Hogere dosis is echter wel een heftigere trip.
Pas wel op met vaak doen, je kan verward raken enzo, grip op realiteit verliezen.
Persoonlijk heb ik na 'n goede trip een maand lang wel zoiets van: Wow, dat was heftig! Even verwerken.
Wat ik aanraad is om gewoon een hele portie te proberen van Hollandia en dan een andere keer besluiten of je meer dan 'n portie aandurft.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor TechnoT » vr feb 14, 2014 4:47 pm

Aha! Dan lijkt me dat de "fout" die ik maakte!

Ik vond het effect van de truffels super, maar zou graag een nog ietwat heftigere ervaring willen hebben.
Ik ga dan denk ik voor een 3/4 dosis van de Holandia in één keer, als dat naar alle waarschijnlijkheid een heftiger effect zou moeten geven dan die twee halve porties. Ik bouw het graag langzaamaan op ;)!

Wordt twee keer per maand gezien als vaak? Wil graag mijn grip op de realiteit nog even houden! Wist niet dat truffels op de lange termijn zulke effecten teweeg konden brengen...
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor Perry » vr feb 14, 2014 4:52 pm

Ik vind het persoonlijk wel vaak, maar het hangt puur van je ervaring af.
Gewoon een beetje aftasten wat voor jou verstandig is :)

Dit topic gaat over paddo's/truffels en is erg uitgebreid :)
natuurlijke-psychoactieven/alles-wat-je-wilt-weten-over-paddo-s-t114.html
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor psychotrance » vr feb 14, 2014 4:55 pm

dacht dat er ook truffels waren die utopia worden genoemd. deze zijn op zen minst even sterk, mss wel sterker
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor Azy » vr feb 14, 2014 5:26 pm

Druks schreef:Je kan ook een lemontek doen, als je het wil versterken. Of wat mao remmers naar binnen werken :rock:


Even vermelden dat je wel moet opletten met mao remmers! Je mag op voorhand en na je trip zeker niet alles eten, en dosissen worden ook veel belangrijker, wil je dat doen, lees je dus eerst erg goed in, maar ik raad je aan om eerst je dosis te vergroten voor je met mao's gaat aankloten, dit lijkt me eerder pas van toepassing als je dosis zo groot wordt dat je hem niet meer krijgt binnengewerkt, of als je echt al meer dan genoeg ervaring hebt met tripmiddelen en truffels specifiek.

Sterkere dan hollandia zijn er niet, al zegt die sterkte natuurlijk niet alles bij een natuurproduct, ik heb wegens set, setting en maaginhoud ook al harder getript op bv dragons dynamite.

2 keer per maand is wel vaak, als je dit elke maand gaat doen, voor een keertje zal het geen kwaad kunnen als de vorige trip goed verwerkt is. Dat is ook wel wat de vuistregel, zien dat je trip goed verwerkt en geplaatst is, en er dan nog een beetje meer tijd nemen. Zoiets is voor iedereen wel een beetje verschillend, dus we kunnen er niet een vast getal opplakken zoals bij de 3 maanden regel van MDMA. Gewoon zien dat je goed in je vel zit en wat gezond blijven nadenken raak je al een heel eind mee. Maar consequent meerdere keren per maand lijkt me niet zo een strak plan in ieder geval.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor TechnoT » vr feb 14, 2014 6:19 pm

Bedankt voor de reacties allemaal!!

De MAO-remmers laat ik nog even links liggen dan, ik neem gewoon een wat hogere dosis van die Holandia truffels.

Ik ben verder ook niet van plan om elke maand 2 keer te gaan truffelen. Mijn eerste ervaring was meer heftig qua visuele effecten en de invloed op mijn bewustzijn. Ik heb niet echt iets heftigs meegemaakt qua nieuwe inzichten of invalshoeken en heb mijzelf ook niet objectief kunnen bekijken ofzo. Dus de verwerking van de trip heeft me verder ook geen moeite gekost. Is dit normaal?
Misschien was het zintuigelijk gezien wel te overweldigend voor de 1e keer dat ik geestelijk niet echt getript heb... Voel me in ieder geval fris en fruitig genoeh voor een tweede dosis psilocybine :)
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor Einstein » vr feb 14, 2014 6:25 pm

TechnoT schreef:Mijn eerste ervaring was meer heftig qua visuele effecten en de invloed op mijn bewustzijn. Ik heb niet echt iets heftigs meegemaakt qua nieuwe inzichten of invalshoeken en heb mijzelf ook niet objectief kunnen bekijken ofzo. Dus de verwerking van de trip heeft me verder ook geen moeite gekost. Is dit normaal?

Dat kan goed. Sommige trips bevatten weinig mentale inhoud, iedere psychedelische trip is immers anders. Houd wel in de gaten dat het in de toekomst anders kan zijn, anders kan het gebeuren dat je alsnog fanatiek aan het trippen gaat en jezelf te weinig rust gunt :s
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor TechnoT » vr feb 14, 2014 6:33 pm

Zal dat zeker in de gaten houden! Ik hoop wel dat de volgende trip iets meer mentale inhoud heeft... Daar houd ik wel van! Zou een soortgelijk niveau willen bereiken zoals de geweldige trip reports die ik hier al gelezen heb. Ben afgelopen keer misschien teveel bezig geweest met mijn omgeving bestuderen, glowsticks knakken en muziek 'beleven'.
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor Oblivion95 » di maart 04, 2014 3:53 pm

De truffels van McSmart hebben een sterkere dan de Hollandia(5,5 planeet) namelijk de High Hawaiians(6,0 planeet).
Van een ander merk ken ik ook nog the Mother's Finest, die schijnt ook erg goed te zijn.
Avatar gebruiker
Oblivion95
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: di dec 10, 2013 4:08 pm

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor TechnoT » do maart 06, 2014 2:49 pm

Aah thx! Ja ik heb altijd zo m'n bedenkingen bij de vermeldingen op de verpakking.... Ik heb altijd meer het gevoel dat dat marketing is in plaats van onderzoek naar de hoeveelheid psylocybine en psylocine. En natuurlijk is de set en setting ook van groot belang voor de ervaring...

Maar ik ga ze is even googelen, bij mijn volgende trip misschien zo'n soortje proberen en kijken of mijn bevindingen een beetje kloppen met wat de verpakking aangeeft! :)
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor Maanvos » do maart 06, 2014 3:26 pm

Hollandia is dus de sterkste?

Mijn eerste trip was met Atlantis truffels (15gram). En dat was de heftigste trip die ik heb meegemaakt.
Nu kan de hoeveelheid psilocybine erg verschillen per truffel. Maar zitten hier ook uitschieters bij?
Dat bv een 1 op de 100 Atlantis truffels, evenveel al dan niet meer psilocybine bevat dan de gemiddelde Hollandia?
Of was dit puur een geval set/setting?
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor TechnoT » do maart 06, 2014 8:02 pm

Truffels zijn natuurlijk gewoon een natuurproduct dus het psylocybine gehalte zal altijd verschillen, maar gemiddeld zou de Holandia bijna 2 keer zo sterk zijn als andere truffelsoorten. Of er zulke uitschieters bijzitten zou ik echt niet weten... ik sluit het niet uit in ieder geval.

Sowieso kan ik uit mijn prille ervaring met drugs zeggen dat set/setting de grootste rol speelt bij de trip. Maar vaak is een eerste trip het vetste :P Mijn eerste keer MDMA is ook niet meer te vergelijken met hoe dat nu aanvoelt... Ook al wacht ik netjes minstens 8 weken :)
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Zijn er betere truffels dan Holandia?

Berichtdoor verneukeratief » do maart 06, 2014 8:08 pm

High hawaiians omdat dat de truffels zijn die mij de 1e keer goed bevallen zijn (wij van wc-eend)
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron