Druks schreef:Je kan ook een lemontek doen, als je het wil versterken. Of wat mao remmers naar binnen werken

Even vermelden dat je wel moet opletten met mao remmers! Je mag op voorhand en na je trip zeker niet alles eten, en dosissen worden ook veel belangrijker, wil je dat doen, lees je dus eerst erg goed in, maar ik raad je aan om eerst je dosis te vergroten voor je met mao's gaat aankloten, dit lijkt me eerder pas van toepassing als je dosis zo groot wordt dat je hem niet meer krijgt binnengewerkt, of als je echt al meer dan genoeg ervaring hebt met tripmiddelen en truffels specifiek.
Sterkere dan hollandia zijn er niet, al zegt die sterkte natuurlijk niet alles bij een natuurproduct, ik heb wegens set, setting en maaginhoud ook al harder getript op bv dragons dynamite.
2 keer per maand is wel vaak, als je dit elke maand gaat doen, voor een keertje zal het geen kwaad kunnen als de vorige trip goed verwerkt is. Dat is ook wel wat de vuistregel, zien dat je trip goed verwerkt en geplaatst is, en er dan nog een beetje meer tijd nemen. Zoiets is voor iedereen wel een beetje verschillend, dus we kunnen er niet een vast getal opplakken zoals bij de 3 maanden regel van MDMA. Gewoon zien dat je goed in je vel zit en wat gezond blijven nadenken raak je al een heel eind mee. Maar consequent meerdere keren per maand lijkt me niet zo een strak plan in ieder geval.