No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
The_Upsetter schreef:En als je het eindproduct laat verdampen, het water dan, krijg je dan poeder?
Ivo schreef:Normaal gezien is de extractie van drugs tegen de regels, maar omdat je de drug zonder extractie ook kunt nemen, en omdat het veel veiliger is om het op deze manier te doen, ga ik het laten staan
The_Upsetter schreef:Oh oke, dat wist ik dus niet, ik ben blijkbaar gewent om alles in mijn neus te proppen haha.
Chris Pontius schreef:Ivo schreef:Normaal gezien is de extractie van drugs tegen de regels, maar omdat je de drug zonder extractie ook kunt nemen, en omdat het veel veiliger is om het op deze manier te doen, ga ik het laten staan
Ik denk dat een sticky ook wel op zijn plaats is, niet?
Ivo schreef:Ja, inderdaad, was ik even vergeten
Chris Pontius schreef:Ivo schreef:Normaal gezien is de extractie van drugs tegen de regels, maar omdat je de drug zonder extractie ook kunt nemen, en omdat het veel veiliger is om het op deze manier te doen, ga ik het laten staan
Ik denk dat een sticky ook wel op zijn plaats is, niet?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
FranX schreef:Ik vraag me af wat de volgende stap in dit proces is... lijkt richting de drugs 'krokodil'te gaan... en dat is niet best. http://nl.wikipedia.org/wiki/Krokodil_(drug)
Of vergelijk ik nu appels met peren?
FranX schreef:Of vergelijk ik nu appels met peren?
snuifduif schreef:FranX schreef:Of vergelijk ik nu appels met peren?
Je bent varkens met tangen aan het slaan
Ivo schreef:FranX schreef:Ik vraag me af wat de volgende stap in dit proces is... lijkt richting de drugs 'krokodil'te gaan... en dat is niet best. http://nl.wikipedia.org/wiki/Krokodil_(drug)
Of vergelijk ik nu appels met peren?
Dit is een extractie van codeïne, krokodil is een compleet andere stof. Je kan van deze codeïne natuurlijk wel krokodil maken, maar dat lijkt me niet echt de volgende logische stap
°Thomas° schreef:en als je nu zo'n koudwaterextractie maakt.
hoeveel mg is dan een goede dosis voor de codeïne?
dat je dus niet veeel te veel inneemt:D
3-4dafalgan-codeine per 50ml? (dit zou neerkomen op een 90-120mg codeïne)
ik ben niet bekend met de dosissen van codeine vandaar:)
Pilletje schreef:Een goede begindosis voor een opiaat-naïef persoon ligt tussen de 30 en de 60mg. Voelt dit goed aan? Dan kan je een beetje meer proberen. Persoonlijk vind ik 120mg een ideale dosis. (Heb een zeer lichte tolerantie.)
°Thomas° schreef:°Thomas° schreef:en als je nu zo'n koudwaterextractie maakt.
hoeveel mg is dan een goede dosis voor de codeïne?
dat je dus niet veeel te veel inneemt:D
3-4dafalgan-codeine per 50ml? (dit zou neerkomen op een 90-120mg codeïne)
ik ben niet bekend met de dosissen van codeine vandaar:)
iemand die hier een antwoord op weet?:)
FrancisStevens schreef:Neem geen Dafalgan codeïne voor de fun, alsjeblief zeg waar zijn we mee bezig? Dat is voor als men ziek is.
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten