-YOKI- schreef:1,5 uur geleden 40mg oxycontin retard genomen, vind er weinig aan, zou het beter helpen als je de tablet crusht?
Davinci schreef:-YOKI- schreef:1,5 uur geleden 40mg oxycontin retard genomen, vind er weinig aan, zou het beter helpen als je de tablet crusht?
Als je de recreatieve high zoekt, moet je ze crushen om het verlengde-afgifte-effect te vermijden.
Lµs. D schreef:Ik zit er nu aan
Gman007 schreef:Ik heb nooit opiaten e.d. op (op codeine na), maar vraag mij af hoe erg het jeuken is? Krab je jezelf helemaal leip?
En dat is zo te horen maar beter ookDrefbon schreef: Oxycontin is nog steeds mn all-time-lievelingsmiddel. Helaas heb ik er hierna nooit meer aan kunnen komen...
Poseidon schreef:En dat is zo te horen maar beter ookDrefbon schreef: Oxycontin is nog steeds mn all-time-lievelingsmiddel. Helaas heb ik er hierna nooit meer aan kunnen komen...
Drefbon schreef:Poseidon schreef:En dat is zo te horen maar beter ookDrefbon schreef: Oxycontin is nog steeds mn all-time-lievelingsmiddel. Helaas heb ik er hierna nooit meer aan kunnen komen...
Ach, die post is ondertussen al wat gedateerd.
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten