Poseidon schreef:Hoop dat je snel weer opknapt Kevin

Niet zo snel adviezen in de wind slaan...velen van ons hebben dit soort 'grappen' zelf achter de rug of professionele literatuur er over gelezen.

poseidon en de bass hoven bedankt! = )
--
Hallootjes iedereen,
ik ga inhoudelijk niet in op elke post hieronder beschreven maarja,
vallen en opstaan dat doen we allemaal. De een wat eerder en wat harder dan de andere. Hoort er allemaal bij. En nee ik was niet heel goed geinformeerd over deze drug. Ik geef me zelf dan ook zeker de (mede) de schuld en moet het accepteren hoe het gegaan is.
ik heb nogsteeds hoofdpijn als een madderfakker en had het gevoel dat ik echt dood ging. toen ik Oxy ook in nam had ik een volle maag niet normaal
In feite kwam de ambulance crew hier tot de conclusie dat ik een 'Angstaanval ' had.vanwege mijn SSRI medicijnen, ik begon namelijk helemaal te shaken, van onder tot boven alles lekker onder te kotsen en dacht dat mijn hoofd explodeerde van de druk die heb op zich heeft gekregen.
omdat ik ze niet heb verteld dat ik aan de oxy ben gegaan..
hier ben ik (tot) nu toe goed mee weggekomen. Aangezien niemand hier psycholoog is, ik heb dus bijna 24u geleden oxy genomen, ik heb mijn medicatie (15mg lexapro) maar even voor vandaag links liggen..
kan ik hier morgen mee beginnen of lijd dit tot erge intoxicatie ivm Serotonine syndroom?
Advies voor de kinders en experimenters onder ons, Oxycodone / oxy hoe je het ook wil noemen is geen speelgoed,
een verdomd sterke les .yes before i forget: drugs are bad m'kay!