JongGeleerd schreef:Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar ik wil je wel even veel kracht, discipline, doorzettingsvermogen en natuurlijk succes wensen tijdens het proces wat je aan zal gaan! Je kan het, kop omhoog houden en blik op oneindig.
JongGeleerd schreef:Gestopt blijven is trouwens relatief makkelijk. Zolang je de verleiding kan weerstaan het 'weer eens 1 keertje' te proberen, betekent dit direct dat je gestopt blijft. Als je 1 keer probeert is de kans op een terugval gigantisch en dat is het nooit waard, onthoudt dat.
Poseidon schreef:... hevige jeuk behoren ook tot de mogelijkheden.
Poseidon schreef:Verpulver het zo fijn mogelijk, stop het poeder in een lege capsule of maak een bommetje van een vloeitje.
Tsja, sommigen vinden de rush heerlijk bedwelmend, anderen subtiel aangenaam zonder je power aan te tasten. Anderen vinden het 10 x niets. Dat zal je zelf uit moeten vinden.
Als je het de bom vindt ligt verslavingsrisico op de loer.
Aangezien dit spul tot de zwaarste categorie opiaten behoort, is de kans op opstipatie nogal aanwezig als je daar gevoelig voor bent. Misselijlheid en hevige jeuk behoren ook tot de mogelijkheden.
Enjoy!
chris309 schreef:Ik heb een strip van 10 stuks(elk 20 mg retard) gekregen.
Heb echter tot nu toe niet veel ervaring met opiaten, slecht 1 keer codeine(saai),1 keer codeine met een beetje drank(in slaap gevallen).
Ook een keer zo'n plantaardig spul uit de smartshop gehad wat hetzelfde effect zou moeten hebben.
Daarnaast 1 keer tramadol(ook niet echt iets van gemerkt)
Het enige effect wat ik bij elk van deze middelen had was een verstopping :/
Nu vraag ik me af wat ik hiervan mag verwachten en daarnaast vroeg ik me af hoeveel ik het beste kan nemen(oraal) en of ik het moet verpulveren om time release teniet te doen.
straatmadelief schreef:ik weet bijna zeker dat ik nog niet het optimale uit deze categorie heb weten te behalen.
Ano schreef:goeie poep
Ano schreef:goeie poep
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex