JongGeleerd schreef:Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar ik wil je wel even veel kracht, discipline, doorzettingsvermogen en natuurlijk succes wensen tijdens het proces wat je aan zal gaan! Je kan het, kop omhoog houden en blik op oneindig.
JongGeleerd schreef:Gestopt blijven is trouwens relatief makkelijk. Zolang je de verleiding kan weerstaan het 'weer eens 1 keertje' te proberen, betekent dit direct dat je gestopt blijft. Als je 1 keer probeert is de kans op een terugval gigantisch en dat is het nooit waard, onthoudt dat.
Poseidon schreef:... hevige jeuk behoren ook tot de mogelijkheden.
Poseidon schreef:Verpulver het zo fijn mogelijk, stop het poeder in een lege capsule of maak een bommetje van een vloeitje.
Tsja, sommigen vinden de rush heerlijk bedwelmend, anderen subtiel aangenaam zonder je power aan te tasten. Anderen vinden het 10 x niets. Dat zal je zelf uit moeten vinden.
Als je het de bom vindt ligt verslavingsrisico op de loer.
Aangezien dit spul tot de zwaarste categorie opiaten behoort, is de kans op opstipatie nogal aanwezig als je daar gevoelig voor bent. Misselijlheid en hevige jeuk behoren ook tot de mogelijkheden.
Enjoy!
chris309 schreef:Ik heb een strip van 10 stuks(elk 20 mg retard) gekregen.
Heb echter tot nu toe niet veel ervaring met opiaten, slecht 1 keer codeine(saai),1 keer codeine met een beetje drank(in slaap gevallen).
Ook een keer zo'n plantaardig spul uit de smartshop gehad wat hetzelfde effect zou moeten hebben.
Daarnaast 1 keer tramadol(ook niet echt iets van gemerkt)
Het enige effect wat ik bij elk van deze middelen had was een verstopping :/
Nu vraag ik me af wat ik hiervan mag verwachten en daarnaast vroeg ik me af hoeveel ik het beste kan nemen(oraal) en of ik het moet verpulveren om time release teniet te doen.
straatmadelief schreef:ik weet bijna zeker dat ik nog niet het optimale uit deze categorie heb weten te behalen.
Ano schreef:goeie poep
Ano schreef:goeie poep
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
dupe schreef:Na enige ervaring met codeïne en tramadol, wat ik overigens wel relaxed vond (vooral tramadol), heb ik vorige week twee keer oxy geprobeerd (oraal). Ik verwachtte een hoop maar vond het eigenlijk nogal tegenvallen. Beide keren begonnen met 20 mg en daarna de high achterna gejaagd en opgebouwd tot 40-50 mg. Deze high bleef nagenoeg uit. Wellicht is het niet helemaal mijn drug. De realiteit verliezen is mijn hobby maar na die oxy was ik er wel heel ver vandaan. Ik werd zo apathisch als een appelflap en wist niet goed hoe ik ervan moest 'genieten.' Omdat ik codeïne en tramadol 'wel relaxed' vond had ik gedacht dat ik dit 'heel relaxed' zou vinden, maar nee niet echt..
Het waren time-released pillen van het merk Actavis, en om dat te omzeilen moest ik nogal wat handarbeid verrichten. Duurde namelijk nogal effe voordat het tot fijn poeder verpulverd was. En ook dat stond me alleszins niet aan. Nee, niet mijn ding denk ik.. Heb een heel doosje dus wie weet in de toekomst nog een kans geven.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:dupe schreef:Na enige ervaring met codeïne en tramadol, wat ik overigens wel relaxed vond (vooral tramadol), heb ik vorige week twee keer oxy geprobeerd (oraal). Ik verwachtte een hoop maar vond het eigenlijk nogal tegenvallen. Beide keren begonnen met 20 mg en daarna de high achterna gejaagd en opgebouwd tot 40-50 mg. Deze high bleef nagenoeg uit. Wellicht is het niet helemaal mijn drug. De realiteit verliezen is mijn hobby maar na die oxy was ik er wel heel ver vandaan. Ik werd zo apathisch als een appelflap en wist niet goed hoe ik ervan moest 'genieten.' Omdat ik codeïne en tramadol 'wel relaxed' vond had ik gedacht dat ik dit 'heel relaxed' zou vinden, maar nee niet echt..
Het waren time-released pillen van het merk Actavis, en om dat te omzeilen moest ik nogal wat handarbeid verrichten. Duurde namelijk nogal effe voordat het tot fijn poeder verpulverd was. En ook dat stond me alleszins niet aan. Nee, niet mijn ding denk ik.. Heb een heel doosje dus wie weet in de toekomst nog een kans geven.
Als je risico's wilt nemen, mix het dan eens met pep of coca en smoke er een beetje wiet erbij...
Poseidon schreef:@ Maurits : svp geen bedenkelijke combo's aanbevelen. Verstandig gebruik is het motto van dit forum.
Is misschien de pot nu die de ketel verwijt maar liever niet.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten