Sonofanarchy schreef:Gewoon slakken die retardpillen, zijn niet gemaakt om te crushen en als je er een stuk of vier van 10mg slikt is dat n goed begin.
Merk je na een drie kwartier nog niets dan kun je gaan stapelen, dwz doordat de pillen ong 7 a 8 uur effectief werken kun je er nog een paar bovenop innemen waardoor de werking sterker wordt.
Zelf ben ik er op uitgekeken, gebruikte ze ook niet voor recreatief gebruik maar had na een tijdje zoveel nodig om de pijn te stillen dat ik ook maar ging stapelen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Sonofanarchy schreef:die retardpillen, zijn niet gemaakt om te crushen
Miss E schreef:Hier:
https://tinychat.com/dfchat
Monnik77 schreef:Lijkt mij nie verstandig oxi voor de fun. Ik ben er nietsvermoedend verslaafd aan geraakt door een nekhernia. En heb de bijsluiter nog wel gelezen maar wat je daarin leest is niet de werkelijke beschrijving.. rotzooi eerste klas. Noooooooit meer..
MissFappanbo schreef:Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan dit middel Vandaag 10mg genomen in de hoop dat mijn hoofdpijn ervan over zou gaan. Het werd een beetje minder maar verdween niet eens en ik werd er nog misselijk van ook na een keer gekotst te hebben begint dat gelukkig weer een beetje af te nemen.
Direct nadat ik de pil had genomen viel ik even inslaap, maar ik werd wakker zodra die oxycodone insloeg. Daarna sliep ik alleen nog heel vaag. Ik 'droomde' dan dat ik dingen deed die ik normaal ook doe als ik wakker ben.. bv een bericht beantwoorden op m'n telefoon of laptop of naar de keuken of badkamer gaan ofzo.. en dat voelde best realistisch, maar als ik dan weer wakker werd bleek ik gewoon nog in bed te liggen en helemaal geen berichten verstuurd te hebben. Best grappig voor een keer, maar niet echt voor herhaling vatbaar.
Ik voel me er ook helemaal niet relaxed, prettig of euforisch door. Alleen maar slap en misselijk en dus nog steeds hoofdpijn. Dus dit middel is niet aan mij besteed
Oh ja, nu ik de bijsluiter lees zie ik dat ik ook het vevelende gevoel in m'n blaas, tremor in m'n duim tijdens appen, jeuk en droge mond waarschijnlijk bijwerkingen zijn van die troep. Gelukkig werkt deze (Oxycodon HCl Aurobindo) troep niet zo lang volgens de bijsluiter, dus hoop dat ik me snel beter voel
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:Beterschap, zit er nu ook aan. Benzo's vind ik veel lekkerder, vaag spul die Oxy-troep
Tip van Poseidon tegen hoofdpijn: Saridon
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Oxycodon is ook niet zo effectief tegen hoofdpijn. Het is zelfs een veelvoorkomende bijwerking.
missFappie schreef:Maus schreef:Beterschap, zit er nu ook aan. Benzo's vind ik veel lekkerder, vaag spul die Oxy-troep
Tip van Poseidon tegen hoofdpijn: Saridon
Thanks
En hoezo zit jij er nu aan als je t troep vindt? Neem je t vanwege pijnklachten?
Albert Einstein schreef:
missFappie schreef:Pos had vandaag vlak voor het eten 3 van die pilletjes genomen en viel plots in slaap, met zijn hoofd in een bord soep
"hij vond de soep heerlijk' zei hij daarna met etensresten overal over z'n gezicht
Albert Einstein schreef:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Maus schreef:missFappie schreef:Pos had vandaag vlak voor het eten 3 van die pilletjes genomen en viel plots in slaap, met zijn hoofd in een bord soep
"hij vond de soep heerlijk' zei hij daarna met etensresten overal over z'n gezicht
Pics, or it didn't happen
Accountz0r schreef:Aii tegenwoordig kan Pos geen blunder meer maken of hij is openbaar.
missFappie schreef:Maus schreef:missFappie schreef:Pos had vandaag vlak voor het eten 3 van die pilletjes genomen en viel plots in slaap, met zijn hoofd in een bord soep
Pics, or it didn't happen
Ik heb hem natuurlijk eerst direct rechtop gezet voor hij erin zou stikken. Ik vond één dode (goudvis) op een dag wel genoeg. Maar kom maar eens eten, dan kan je t live meemaken 8
Albert Einstein schreef:
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten