Monnik77 schreef:Vanaf febr 2016 oxicodon voorgeschreven gekregen ivm nekhernia. Ben sinds kort geopereerd en na de operatie dacht ik weer aan mn toekomst.. weer aan het werk etc. Kreeg in het zh al te horen dat oxi goed afgebouwd moest worden. En dat de huisarts met mij een schema moest maken.. oke nietsvermoedend dacht ik oke ff schema en dan klaar.. mooi niet ben nu al 6 weken bezig met afbouwen en als ik wil verminderen ervaar ik iets dat ik nog nooit eerder heb gevoelt. Alweer 4 x bij de huisarts geweest dat het me niet lukt en mijn huisarts kan het niet begrijpen. En vind dat ik even moet dootbijten.. hij zal eens moeten zien hoe ik erbij zit. Mn hele gezin lijd eronder.. krijg geen begrip van mijn huisarts. Heb nu verslavingzorg ingeschakeld die gaan me nu verder begeleiden naar een goed eind hoop ik. En ik neem het mijn huisarts erg kwalijk dat hij mij dit heeft voorgeschreven zonder enig informatie te verstrekken over de afhankelijkheid. Hij had moeten weten dat ik een risico factor ben i adhd en apotheek idem dito.. ik vind dat ik nu nog steeds lijd.. afhankelijk van een klein pilletje of anders voel je je vreselijk. Bah!!! Nooooit weer. Mijn gevoel zegt doe dr iets mee.. zodat hij de volgende bij iemand anders wel eerst verdiept. En dat mijn leven in een dal zit en mn gezin ook lijd.. maakt me vreselijk verdrietig.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Monnik77 schreef:Had ik gedaan natuurlijk.. en als je helse pijnen ervaart. Is het fijn dat er iets is wat kan verlichten en daarbij heb je ook geen benul hoe dat uitpakt. Bij oxazepam staat dat ook in de bijsluiter en bij nog zoveel med heb ook wel meerdere gehad. En daar dacht ik ook aan..
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
There are two stages of withdrawal. The first stage is the acute stage, which usually lasts at most a few weeks. During this stage, you may experience physical withdrawal symptoms. But every drug is different, and every person is different.
The second stage of withdrawal is called the Post Acute Withdrawal Syndrome (PAWS). During this stage you'll have fewer physical symptoms, but more emotional and psychological withdrawal symptoms.
Druks schreef:Overleggen met je huisarts is het beste plan.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Nooit in één keer stoppen.
Waaron niet?Druks schreef:Overleggen met je huisarts is het beste plan.
Dit dus
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Tevens heeft diie wat meer ervaring dan ons
Poseidon schreef:
Mijn internist zegt dat er uiterst zelden verslavingsverschijnselen op treden tijdens het gebruik. van oxycodone als pijnbestrijding na ongevallen, hernia's of operaties. De adder onder het gras is recreatief misbruik.
Poseidon schreef:Cold Turky stoppen heeft geen risico's.
Poseidon schreef:Geen kans op ademhalingsdepressie, hartaanvallen, beroertes en dat soort fysieke narigheid.
Mentaal is het mogelijk dat je enkele dagen niet lekker in je huid zit maar het risico dat je daardoor zo onhebbelijk wordt dat je pak hem beet een halve Mcdonalds met een Armalite de keuken in schiet, lijkt me uitermate klein.
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten