Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

OxyCodone; lichamelijk afhankelijk na hoe lang?

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Re: OxyCodone; lichamelijk afhankelijk na hoe lang?

Berichtdoor Poseidon » ma jan 25, 2016 11:40 am

8 maanden non stop.
I will find a center in you
I will chew it up and leave
Trust me
Poseidon
♡♡♡
Donateur

Berichtdoor Monnik77 » za mei 21, 2016 7:37 am

Vanaf febr 2016 oxicodon voorgeschreven gekregen ivm nekhernia. Ben sinds kort geopereerd en na de operatie dacht ik weer aan mn toekomst.. weer aan het werk etc. Kreeg in het zh al te horen dat oxi goed afgebouwd moest worden. En dat de huisarts met mij een schema moest maken.. oke nietsvermoedend dacht ik oke ff schema en dan klaar.. mooi niet ben nu al 6 weken bezig met afbouwen en als ik wil verminderen ervaar ik iets dat ik nog nooit eerder heb gevoelt. Alweer 4 x bij de huisarts geweest dat het me niet lukt en mijn huisarts kan het niet begrijpen. En vind dat ik even moet dootbijten.. hij zal eens moeten zien hoe ik erbij zit. Mn hele gezin lijd eronder.. krijg geen begrip van mijn huisarts. Heb nu verslavingzorg ingeschakeld die gaan me nu verder begeleiden naar een goed eind hoop ik. En ik neem het mijn huisarts erg kwalijk dat hij mij dit heeft voorgeschreven zonder enig informatie te verstrekken over de afhankelijkheid. Hij had moeten weten dat ik een risico factor ben i adhd en apotheek idem dito.. ik vind dat ik nu nog steeds lijd.. afhankelijk van een klein pilletje of anders voel je je vreselijk. Bah!!! Nooooit weer. Mijn gevoel zegt doe dr iets mee.. zodat hij de volgende bij iemand anders wel eerst verdiept. En dat mijn leven in een dal zit en mn gezin ook lijd.. maakt me vreselijk verdrietig.
Monnik77
Newbie

Berichtdoor Maus » za mei 21, 2016 8:08 am

Monnik77 schreef:Vanaf febr 2016 oxicodon voorgeschreven gekregen ivm nekhernia. Ben sinds kort geopereerd en na de operatie dacht ik weer aan mn toekomst.. weer aan het werk etc. Kreeg in het zh al te horen dat oxi goed afgebouwd moest worden. En dat de huisarts met mij een schema moest maken.. oke nietsvermoedend dacht ik oke ff schema en dan klaar.. mooi niet ben nu al 6 weken bezig met afbouwen en als ik wil verminderen ervaar ik iets dat ik nog nooit eerder heb gevoelt. Alweer 4 x bij de huisarts geweest dat het me niet lukt en mijn huisarts kan het niet begrijpen. En vind dat ik even moet dootbijten.. hij zal eens moeten zien hoe ik erbij zit. Mn hele gezin lijd eronder.. krijg geen begrip van mijn huisarts. Heb nu verslavingzorg ingeschakeld die gaan me nu verder begeleiden naar een goed eind hoop ik. En ik neem het mijn huisarts erg kwalijk dat hij mij dit heeft voorgeschreven zonder enig informatie te verstrekken over de afhankelijkheid. Hij had moeten weten dat ik een risico factor ben i adhd en apotheek idem dito.. ik vind dat ik nu nog steeds lijd.. afhankelijk van een klein pilletje of anders voel je je vreselijk. Bah!!! Nooooit weer. Mijn gevoel zegt doe dr iets mee.. zodat hij de volgende bij iemand anders wel eerst verdiept. En dat mijn leven in een dal zit en mn gezin ook lijd.. maakt me vreselijk verdrietig.

Kut voor je... :|

Maar wat je verslaving betreft: lees voortaan altijd eerst de bijsluiter... :roll:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:
Maus
Eternal Shitposter
Donateur

Berichtdoor Monnik77 » za mei 21, 2016 8:14 am

Had ik gedaan natuurlijk.. en als je helse pijnen ervaart. Is het fijn dat er iets is wat kan verlichten en daarbij heb je ook geen benul hoe dat uitpakt. Bij oxazepam staat dat ook in de bijsluiter en bij nog zoveel med heb ook wel meerdere gehad. En daar dacht ik ook aan..
Monnik77
Newbie

Berichtdoor Maus » za mei 21, 2016 8:17 am

Monnik77 schreef:Had ik gedaan natuurlijk.. en als je helse pijnen ervaart. Is het fijn dat er iets is wat kan verlichten en daarbij heb je ook geen benul hoe dat uitpakt. Bij oxazepam staat dat ook in de bijsluiter en bij nog zoveel med heb ook wel meerdere gehad. En daar dacht ik ook aan..

Ik snap je helemaal. Ben zelf ook verslaafd geweest aan de Oxazepam. Een crime om daar van af te kicken, heb er uiteindelijk 5 maanden over gedaan... :shock: :|

Sterkte, Monnik77 :blowkiss:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:
Maus
Eternal Shitposter
Donateur

Berichtdoor chronobono1 » do jul 14, 2016 7:00 pm

Ik weet niet na hoe lang, maar ik kan je vertellen dat ik een half jaar door diverse ongelukken aan dat spul zit in vrij hoge dosis. Ik probeer er van af te komen. 1x eerder in 1x geprobeerd en moest ambulance bij komen. later ben ik het gaan afbouwen en toen ik helemaal stopte ging het weer mis. hartslag van 180, 2 uur lang.... en paar keer bewusteloos geweest. weer 112 gebeld. Die zeiden dat ik veel eerder had moeten bellen. Ik dacht echt even dat mijn laatste uur geslagen was. Daarna, door dat gedoe, flinke depressie en angst/paniekaanval gehad. Veel kilo's afgevallen

Dat spul komt er bij mij nooit meer in. Toen ik merkte wat het met me deed, ben ik meteen gaan stoppen. Toen ik merkte wat er gebeurde door dat stoppen, wist ik het zeker.

Mensen, gebruik dit spul met zorg!! Het werkt goed tegen pijn, maar na een paar weken gebruiken is het net zo erg als harddrugs. daar kom je niet zomaar van af
chronobono1
Newbie

Berichtdoor E_Hunting » di okt 18, 2016 4:16 pm

Hey mede "junkies",

Aankomende week voor de derde keer beginnen met het afkicken van die oxy zooi. Maandag hopelijk de 5de en laatste keer onder t mes voor mn hernia's, mijn L3/L4/L5 wervels gaan samengevoegd en vastgezet worden, dus dan is de pijn hopelijk weer verdwenen en kan het herstel beginnen.
Intussen zit ik alweer een maand of 7 aan de oxycodon en momenteel op een dosis van 120 mg. per dag.
Dat alles, alleen maar om enigszins te kunnen functioneren.

Uit eerdere ervaringen, weet ik dat dit geen makkie wordt. Ik zie er best tegen op en denk dat ik het dit keer ook niet "cold turkey" ga doen.. dit is me de eerste twee keer wel gelukt, beide keren binnen twee weken ook, maar dat was allesbehalve prettig of eenvoudig.
Men moet een erg sterke wil hebben om er niet tóch naar te grijpen, of vervangende middelen te zoeken, alleen maar om "dat gevoel" weg te krijgen.
Ik zeg "dat gevoel" omdat ik er niet 1 specifieke naam aan kan geven. Je voelt namelijk van alles tegelijk en door elkaar, zij het logisch en realistisch of niet. Boos, verdrietig, leeg, gejaagd, snel geïrriteerd, onrustig, bang....

Of het zwaarder is dan het afkicken van heroïne weet ik niet, daar ben ik dan gelukkig niet bekend mee, maar niettemin zwaar genoeg...

Komt er op neer dat de lichamelijke verslaving/afhankelelijkheid aan oxycodon/oxycontin, zeer sterk aanwezig is, met name na langdurig gebruik.

Goed, sterkte voor alle mensen hier die met ondraaglijke pijn of dit probleem worstelen.

Gr. Emil
E_Hunting
Newbie

Berichtdoor Prototype » wo okt 19, 2016 1:36 pm

Oxycontin is geloof ik iets sterker dan morfine, heroïne is zo'n 5x sterker dus zo erg als dat zal het niet zijn.
Cold turkey kun je rekenen op 1 week pijn ( overal ), gevoel van zand in gewrichten, onrust, misselijkheid, trillen.
Heb geen ervaring met het afbouwen van opiaten, ik raad je aan daar over te informeren bij je huisarts.
Je krijgt dan hoogstwaarschijnlijk een afbouwschema.
Succes!
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Moderator

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden