Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

OxyCodone; lichamelijk afhankelijk na hoe lang?

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Re: OxyCodone; lichamelijk afhankelijk na hoe lang?

Berichtdoor Dekluivenduiker » di sep 19, 2017 7:03 pm

Erg vreemd ik slim 300 mg per dag ben nooit high of iets dergelijks geweest...
Ik slik het nu ruim 3,5 jaar vorig jaar nog 90 mg per dag na de chemotherapie kreeg ik meer pijn waardoor ik nu 300 mg per dag slik maar heb nooit last gehad van high worden warm gevoel of mij prettig voelen...dus snap niet dat er mensen high van worden....
Dekluivenduiker
Newbie

Berichtdoor Paletwolkje 1972 » di feb 13, 2018 9:15 am

Nooit ZOMAAR STOPPEN MET OXICODON!!!!!
Ik zit er vanaf september al aan en de neuroloog heefte gezegd dat je er zelfs een hartaanval van kunt krijgen.Mij lukt het ook niet hoor ben van de 150mg nu naar de 50 maar jeetje wat is het moeilijk.Ik gebruik het voor mijn hoofdpijn dus als ik het niet neem verga ik van de hoofdpijn.Ik zou nu op 4 pilletjes moeten zitten maar het lukt gewoon niet .Komt ook omdat ik snachts niet slaap dus dan ook hoofdpijn heb en eigenlijk dan iets nodig heb.Ben net een zombie thuis val overal tegen aan ben constant duizelig onuitstaanbaar soms kan nergens tegen Oude willen dat ik die pillen nooit gehad had máar een huisarts in opleiding gaf me ze en ja je gaat er steeds meer van nemen en niemand die daar een stop op zet dat vind ik zo ráar.maar het is echt echt heel moeilijk kan nergens naar toe ben gekluisterd aanhuis.was ik máar nooit áan die kut pillen begonnen!!
Paletwolkje 1972
Newbie

Berichtdoor Perry » do feb 15, 2018 10:49 pm

super lekkere bump, wel. Daarnaast: Stoppen met opiaten is niet dodelijk, hooguit extreem naar - angsten evt hallucinaties
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden