Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tramadol

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Re: Tramadol

Berichtdoor Fool » di dec 02, 2014 9:14 pm

Ik zou er niet vanuit gaan dat je zomaar meer moet nemen, maar het rustig opbouwen. Lees overal dat je niet teveel moet overdrijven met doseringen, maar daar weten anderen waarschijnlijk meer over. Ben zelf ook wel benieuwd. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Perry » di dec 02, 2014 9:16 pm

Fool schreef:Ik zou er niet vanuit gaan dat je zomaar meer moet nemen, maar het rustig opbouwen. Lees overal dat je niet teveel moet overdrijven met doseringen, maar daar weten anderen waarschijnlijk meer over. Ben zelf ook wel benieuwd. :)

Overdrijven met doseringen neemt inderdaad vaak nare bijwerkingen als misselijkheid en opiatenjeuk met zich mee. Met 100~150mg (weet even niet meer of ik nou een 3e gepakt had of juist een 2e) heb ik me wel eens heel fijn gevoeld :woeh: WOLLIG WARM EN KOEKJE! :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Tramadol

Berichtdoor Fool » di dec 02, 2014 9:29 pm

Mja, had het ook over dingen als lowering seizure threshold en andere gare lichamelijke complicaties. Volgens mij is tramadol niet zo gezond voor je. :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Poseidon » do dec 04, 2014 1:50 pm

de eerste 3x nam ik een vrij lage dosis 100kg/circa 50 mg. Viel na inname accuut in slaap.
Werd de volgende ochtend pas weer wakker. :#:

Deze zomer, tijdens een meet, bood iemand me een paar x tramadol aan. Geen idee hoe zwaar die pillen waren. Ze vielen wel lekker maar ik was verre van sober tjdens de absorbtie; cocaine, whiskey, etizolam, oxazepam. Gezond zal het niet geweest zijn maar het leek de mix af te maken. :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Tramadol

Berichtdoor TripAnt » do dec 04, 2014 3:19 pm

Heb gisteren 1ste keer tramadol gehad (ook onmiddelijk mn eerste opiaat/opioide :p ) eerst 150 mg (rond 4 u in de namiddag) en na 3-4 uurtjes nog 50 erbij gegooid, heb me echt heerlijk gevoeld, dan om 9u 30 gaan slapen, ook heerlijk geslapen en deze hele voormiddag nog dromerig enzo geweest :D :D was me wel een ervaring :p echt zalig ben van plan het binnen een week of 2 nog eens te doen :p
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Poseidon » do dec 04, 2014 5:36 pm

TripAnt schreef:heb me echt heerlijk gevoeld, echt zalig ben van plan het binnen een week of 2 nog eens te doen :p


Ok maar liever maak je er geen gewoonte van. Zo te horen heb je een aangename klik met dit opiaat.
Mooi opstapje naar een akelige afhankelijkheidsrelatie.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Tramadol

Berichtdoor TripAnt » do dec 04, 2014 6:33 pm

Ja, klopt wel, binnenkort raak ik er toch niet meer aan :p das al goed :p ben sowiso van plat om het nu niet te gebruiken: examens nzo gisteren had ik niets meer te leren nzo, vndaag ook zeer makkelijk examen gehad. Waarschijnlijk nog is een keertje in de vakantie binnen 2 weekjes fzo en daarna wat langer wachten en dan misschien nog is en dan zal het op zijn normaalgezien :p mijn moeder moet het tijdelijk nemen tegen een gebroken rib :s Gewoon even om te weten hoe vaak mag je dit ongeveer gebruiken om het leuk te houden en zodat er geen tolerantie en zeker geen afhankelijkheid optreedt ?? zodat ik de dosis ook rond max 200 mg kan houden en niet afhankelijk raak ?
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Hond » vr dec 12, 2014 2:52 pm

TripAnt schreef:Ja, klopt wel, binnenkort raak ik er toch niet meer aan :p das al goed :p ben sowiso van plat om het nu niet te gebruiken: examens nzo gisteren had ik niets meer te leren nzo, vndaag ook zeer makkelijk examen gehad. Waarschijnlijk nog is een keertje in de vakantie binnen 2 weekjes fzo en daarna wat langer wachten en dan misschien nog is en dan zal het op zijn normaalgezien :p mijn moeder moet het tijdelijk nemen tegen een gebroken rib :s Gewoon even om te weten hoe vaak mag je dit ongeveer gebruiken om het leuk te houden en zodat er geen tolerantie en zeker geen afhankelijkheid optreedt ?? zodat ik de dosis ook rond max 200 mg kan houden en niet afhankelijk raak ?

Ik zie dat je 150mg inneemt.
Dat is al teveel ( maximale dosis is 100mg, na 4 uur kan je eventueel nog 100mg bijpakken )
Als je het dus weer doet, neem dan gwn max 100mg, en eventueel na 4 uur nog 100mg.

En pas er idd mee op, ikzelf ben in een domme beslissing overgestapt op heroine. ( Ik vond het effect van tramadol zo lekker dat ik wou weten hoe heroine voelde )
Nu gebruik ik nooit meer opiaten omdat ik het gewoon te lekker vind.

En tolerantie valt wel mee als je het gewoon af en toe gebruikt, ikzelf heb het veel gebruikt in 1 maand ( stuk of 40 stuks denk ik )
Het effect werd misschien iets minder maar veel verschil maakte het niet.
Hond
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: do okt 09, 2014 10:16 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Diogenes » ma jan 05, 2015 8:33 pm

Ik gebruik regelmatig Tramadol. In eerste instantie vanwege rugklachten, maar de laatste tijd puur recreatief. Ik neem soms een dosis van zo'n 375 mg, maar dan wordt je wel geheel overgenomen door het spul. Ik krijg dan ook te maken met jeuk, maar dat is op een bepaalde manier eigenlijk wel prettig.
Wanneer je een dosis van 200 mg neemt, werkt het licht euforisch en kun je in principe alles nog doen, maar de kans is groot dat je daar dan geen zin in hebt en niet verder komt dan wat bankhangen. Ik krijg het op recept van mijn huisarts. Een hoeveelheid voor tien dagen, maar meestal ben ik er al na zo'n drie dagen er doorheen. Dit laat dan weer genoeg ruimte om niet lichamelijk afhankelijk te geraken, want ik denk als je dit middel dagelijks neemt, dat je dan binnen no time afhankelijk bent. Ik denk dat het inderdaad zo is dat wanneer je jezelf geestelijk niet zo lekker voelt, je dit middel extra aangenaam gaat vinden. Zo heb ik dat in ieder geval ervaren.
Verradelijk, maar erg fijn spulleke ;-)
Laatst bijgewerkt door Diogenes op ma feb 23, 2015 4:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Uppers, downers en hallucinogene stofjes, graag.
Avatar gebruiker
Diogenes
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma jan 05, 2015 7:34 pm
Woonplaats: The Fields of Nephilim

Re: Tramadol

Berichtdoor Fool » ma jan 05, 2015 8:34 pm

Ik vond 300mg persoonlijk teveel om nog leuk te zijn, 200mg is voor mij een goede dosis. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Maus » zo maart 01, 2015 10:23 am

Weer 100 Mg gedropt, maar nu tegen de hoofdpijn :s
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Tramadol

Berichtdoor Poseidon » wo maart 04, 2015 1:02 am

Oxycodon helpt zoveel beter tegen hoofdpijn Maurits. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Tramadol

Berichtdoor Maus » wo maart 04, 2015 10:56 am

Poseidon schreef:Oxycodon helpt zoveel beter tegen hoofdpijn Maurits. 8-)

I know :roll:

:lol:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Tramadol

Berichtdoor Maus » wo maart 04, 2015 10:57 am

Maurits schreef:Weer 100 Mg gedropt, maar nu tegen de hoofdpijn :s

En 's middags in combinatie met twee rum-cola en een wodka. Was toch behoorlijk waus :keta:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Tramadol

Berichtdoor resistentisveteraan » za apr 11, 2015 8:25 pm

Hoi,nieiuw hier,48 en van cannabis speed coke heroine,methadon (14 jr clean van dat tuig) maar nog blowen,af&toe 'n lijntje en steady 6 halve ltrs 10% bier pd en wat joints.

Maar nu mn "vraag" hiero..; ik heb het al heel lang met benzo,s , alcohol en ook coke,base sucks 5 sec flash geld weg en geen zin meer in behalve..juist meer..nie dus voor mij

ik zit al n tijd krap en heb die tramadol 50mg capsules (geen verlengde afgifte) heb er wel eens 2 of 3 geknakt maar njente niks? (misschien moet ik er wel bij zeggen dat zelfs in mn medisch dossier staat ; moeilijk onder zijl te brengen) hilarisch maar no fun.

zou het idd zo kunnen zijn dat ondanks meer dan 15 jaar 100%clean van heroine én dat gif methadon...en ook nooit meer één keer gebruikt,wordt al misselijk als ik ruik dat er iemand zit te chinezen..
Anyway..is er hier mischien iemand die dit herkent of combi tips te geven zodat ik weer eens WEL iets voel?
ga er nu 4 van 50mg openbreken en snuiven..maar misschien bommetje beter? of nog meer?

i check over 'n uur of 2 en zeg dan wel wat ik van die 4 50mg nasaal merk incl blowtje.
resistentisveteraan
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za apr 11, 2015 8:07 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Fool » za apr 11, 2015 8:28 pm

Ben bang dat 't gewoon niet voor je is weggelegd, iedereen zet de hoeveelheid tramadol met een andere hoeveelheid om naar de actieve stof O-desmethyltramadol. Als je daarbij ook nog eens enigszins een vorm van permanente tolerantie voor opiaten hebt (en tramadol al niet zo spectaculair is) verbaasd het me niet echt dat je er niets van merkt.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Maus » zo apr 12, 2015 3:40 pm

Als je toch -na oa je heroine-verslaving- opiaten wilt doen, pak het dan goed aan en :snort: oxycodone of oxycontin... :rock: :woeh:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Tramadol

Berichtdoor Poseidon » di apr 14, 2015 12:46 am

Combo's met tramadol zijn nogal gevaarlijk.
Leg je er maar bij neer dat je nooit meer lekker high van opiaten zal worden, gezien je geschiedenis van dopegebruik.
Ze moesten tijdens een ziekenhuisopname van me zoveel fentanyl & oxycodon toedienen voordat de pijn begon af te nemen dat ze hun ogen niet geloofden. Laat ik het er maar op houden dat je de receptoren in kwestie zodanig kan vernaggelen, dat er nimmer meer een roes van betekenis tot stand zal komen. :#:

JWZ: het is een proces van vergeefs terug verlangen naar die eerste euforische superkick die echter keer op keer zwakker wordt.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Tramadol

Berichtdoor steph5656 » za okt 10, 2015 6:52 am

ik neem Trazodone, in principe hetzelfde of Tramadol. Maar als ik die Trazodones neem, dan kan ik echt niet in slaap geraken, maar de moment dat ik dan slaap, slaap ik 13uur aan een stuk. Voor mij geen goeie pillen. Ik nam vroeger "Mirtazapine" en dat was héél goed, maar daar ben ik héél veel van verdikt, daarom de overschakeling naar Trazodone. Ondertussen heb ik Tramadol genomen van mijn ma, en daar slaap ik dan wel goed van en ben ook niet versuft 's morgens. Ik weet het ook niet meer.Zit er dan zoveel verschil tussen?
steph5656
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za okt 10, 2015 6:28 am

Re: Tramadol

Berichtdoor Exceptional » za okt 10, 2015 10:54 am

steph5656 schreef:ik neem Trazodone, in principe hetzelfde of Tramadol.

Behalve dan dat Trazodon een antidepressivum is en niks met Tramadol te maken heeft.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Moonlight Fanatic » ma mei 28, 2018 1:41 pm

Ivo schreef:200mg vond ik toch een heel stimulerend effect geven...
Ik heb in de plaats van Valtran Tramadol gekozen dit keer. (Retard 100mg)
Zou eentje een euforisch effect geven of zou ik er gewoon twee nemen? Ik weeg 75 kilogram dus kan wel wat hebben.
Edit, heb er eerst eentje genomen maar dat gaf niks na een uurtje. Heb er 1 bijgenomen maar voel nog niks. Paar uurtjes wachten nu, voor de zekerheid.
Als ik jeuk begin te krijgen weet ik dat het in orde is, maar die is er vooralsnog niet.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner