Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tramadol

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Tramadol

Berichtdoor Russ » ma jun 13, 2011 12:52 pm

Ervaringen? Is het de moeite recreatief?
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Tramadol

Berichtdoor herejezus » ma jun 13, 2011 2:28 pm

In hogere dosis vond ik het behoorlijk prettig. Het maakt je afwezig, dromerig, slaperig, pijnloos...Als je juiste kratompoeder weet te vinden is kratom beter dan een hogere dosis tramadol, mijn mening...
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Russ » ma jun 13, 2011 2:51 pm

Wat stel je voor van dosis, 43kg, 150mg?
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Tramadol

Berichtdoor herejezus » ma jun 13, 2011 3:24 pm

Russ schreef:Wat stel je voor van dosis, 43kg, 150mg?


Zoiets indd. Ik weeg 100kg en had genoeg aan 250mg. Probeer het en pak niet te snel bij.
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Russ » ma jun 13, 2011 3:59 pm

ok, mooi. Will do :)

Zou het leuk zijn om bv na een nachtje stappen op 6apb wat na te chillen hiermee thuis, alvorens te crashen?
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Tramadol

Berichtdoor herejezus » ma jun 13, 2011 4:30 pm

Ja, muziekje aan, pillen wegspoelen met wat whiskey, wachten tot je warm word en dan begin je te trekken.
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Russ » vr jun 17, 2011 10:39 am

Damn, gisteren gecombineerd met MXE, wat was dat heerlijk zeg, 150mg 43kg, perfecte dosis, heerlijk gevoel.

Wel even waarschuwen, dat spul is echt verslavend jongens, let er mee op :kleuter:
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Tramadol

Berichtdoor Frog » zo jun 19, 2011 2:25 am

Paar keer gebruikt, tot 400 mg was dacht ik de maximale dosering.
Wel lekker, kreeg overal lichte tintelingen en werd warm en relaxd,uiteraard werkte het goed tegen pijn.
Idd vrij verslavend,is een opiaat of familie ervan.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Spoednick » zo jun 19, 2011 5:37 am

Russ schreef:ok, mooi. Will do :)

Zou het leuk zijn om bv na een nachtje stappen op 6apb wat na te chillen hiermee thuis, alvorens te crashen?


Je moet oppassen met het combineren van tramadol met andere drugs. Tramadol werkt in op je serotonine, dus er is kans op serotoninesyndroom als je het combineert met 6-apb (wat ook op je serotonine werkt).
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Russ » zo jun 19, 2011 10:54 am

ja, heb ik inmiddels ook elders al vernomen, dat plan is al lang de baan af.
Ben er ook mee gekapt nu vond het iets te lekker, ik had de volgende dag ook last van misselijkheid en bibberigheid na dosis van 150mg verlengde afgifte op 43kg, voelde niet echt gezond aan.
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Tramadol

Berichtdoor Frog » zo jun 19, 2011 1:22 pm

Heb dat ook gelezen gelijktijdig gebruik met SSRI'S en vooral MAO remmers is gevaarlijk, kans op seratonine syndroom.
Zelfde als als bij XTC eigenlijk dus daar moet je ook erg mee opassen in combi met SSRI's met name lees en hoor ik,plus vaak wertk het de MDMA niet eens goed in die combi.
Seratonie syndroom in combi met XTC en SSRI's schijnt trouwens niet vlug voor te komen las ik op een site ergens, hoe dat Tramadol zit, en vooral de MAO remmers weet ik niet.
MAO remmers waarschuwen ze in de ene bijluiter extra voor, in een andere lees ook ssri's.
Beste neem je geen risico's.

Ik denk dat geen goedje is waar je te vaak van moet snoepen ene M.Jackson zat onder andere ook volgepropt met dit middel Demarol ook, wat slikte en injecteerde die kerel eigenlijk niet, hoe briljant die ook was, die shit heeft weinig goeds gedaan op zijn einde.

Een persoon die ik ken heeft ook langdurig Demrol gehad, zit nu aan de pure morfine omdat ze niet ander kan, haar ogen gaan zwaar achteruit, heeft een lichte hartinfackt gehad door het gebruik, met name van de morfine wel en nog wel meer klachten.

stukje over Demerol van internet : Demerol is de merknaam van Pethidine of meperidine in de VS en is een pijnstiller die lijkt op morfine maar geeft een kleinere roes en zou minder verslavend zijn. Op "straat" noemt men het ook wel "Demmies". Demerol behoort dus tot de groep van opioiden en is het is enkel te verkrijgen op medisch voorschrift maar wordt ook vaak misbruikt.

Ik ga lekker oftopic hier ef:) maar in series etc zie je in de VS altijd heel vaak, en ook hoor je vaak verhalen over celebs met medcijn verslaving, blijkbaar kan je daar tog erg gemakkelijk aan komen,het verhaal dat veel zo los in de schappen zou liggen klopt niet met wat ik lees, maar wel dat er erg makkelijk recpeten uitgeschreven worden, ook het gebruik van benzo's pijnstillers met codeine, of morfine achtige pillen etc licht er erg hoog.

Ef weer puur ontopic: ik vond het zoals ik eerder al zei Tramadol erg lekker, maar het is niet iets wat je licht moet opvatten geld voor alle opioïden (en Benzo's net zo goed)
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Pilletje » vr jul 01, 2011 8:16 am

Ja het is best wel aangenaam om recreatief te gebruiken. 200mg vind ik de chillste dosis.
Niet dat ik ooit met andere dosissen heb geprobeerd.., ik had gewoon 200mg per pil. Maar dat was dus fijn. :P
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Tramadol

Berichtdoor Scopolamine » wo aug 03, 2011 9:35 pm

Er zijn wat retard (100mg); normale (50mg), en druppelflesjes van 100mg/ml contramal ter beschikking,

een 150-200mg is wel een aangename dosis om wat chill te zitten... recreatief op een feestje zie ik het niet echt doen.. :woeh:

In hogere dosis (ik weeg namelijk niet veel) geef het een tintelend gevoel (zoals eerder beschreven) maar zodra het begint uit te werken, krijg ik er wel jeuk van op bepaalde plekken.. voornamelijk mn armen en bovenbenen...

Inslapen vond ik persoonlijk wel iets moeilijker omdat ik dan constant let de prikkelingen over heel mn lichaam...
Knijpen in het lichaam voelt ook totaal anders bij hoge dosis... Het valt niet te beschrijven als een keta gevoel, waarbij je bijna aanvoelt als plastiek, maar je 'voelt' normaal, maar een pijnprikkel komt letterlijk niet door... m'n vingernagel heeft nog twee dagen in mn vel gestaan om te zien hoever ik kon doorduwen.. :roll2: :roll:
Love is just a chemical, but we give it meaning by choise.
Avatar gebruiker
Scopolamine
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: di jul 26, 2011 7:52 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Koekert » do aug 04, 2011 4:37 am

Gebruik nu ook momenteel paracetamol + tramadol vanwege een operatie. Helpt goed tegen de pijn en je kunt er nog best lekker van spacen als je er 2 pakt :kleuter:.
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor afraidtech » vr aug 05, 2011 9:24 pm

Met een goede dosis vond ik het zeer prettig lekker dromering zweverig en lekker warm

Heb weleens een te hoge dosis gepakt toen kreeg ik er vage epileptische aanvallen van dat was wel eng en heeft ongeveer 1,5 dag volgehouden en sinds toen genezen van de tramadol :-)
afraidtech
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 48
Geregistreerd: do aug 04, 2011 10:28 am

Re: Tramadol

Berichtdoor Pilletje » vr aug 05, 2011 11:07 pm

Overlaatst nog eens een paar (van 50mg) naar binnen gewerkt, was weer erg prettig. :grin:
Jammer dat ik het (bijna) nooit vind. Doc zou het ook niet zomaar voorschrijven denk ik, en aan online bestellen doe ik niet mee. :p
Misschien maar goed ook, kan er nl. nogal moeilijk afblijven wanneer ik eraan kan komen.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Tramadol

Berichtdoor InfectedMushroom » za dec 31, 2011 2:29 am

Even een vraagje ik heb hier Tradonal ODIS 50 mg zuigtabletten . Ze bevatten Tramadol. zijn deze recreatief te gebruiken. zoja weet iemand de juiste dosis? ik weeg 65kg
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Dreuge » za dec 31, 2011 11:54 am

43 kilo...??
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Yokibeer » za dec 31, 2011 9:13 pm

een keer 100mg genomen en 200mg Tramadol, zeer tegengevallen, erg slap aftreksel van Oxycontin.
Maar wel relaxter als Codeine, maar zolang je het niet nodig hebt afblijven, blijven pijnstillers geen recreatieve stimulanten.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Pilletje » di jan 03, 2012 3:03 pm

Yokibeer schreef:een keer 100mg genomen en 200mg Tramadol, zeer tegengevallen, erg slap aftreksel van Oxycontin.
Maar wel relaxter als Codeine, maar zolang je het niet nodig hebt afblijven, blijven pijnstillers geen recreatieve stimulanten.


Stimulanten zijn het zeker niet, maar wel leuke downers vind ik.
Zowel tramadol als codeine.. Zeker icm een benzo.
200mg zou je toch wel moeten voelen.

En als je oxy gevoel wilt, moet je oxy nemen he. :kleuter:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Tramadol

Berichtdoor Ivo » di jan 03, 2012 5:57 pm

200mg vond ik toch een heel stimulerend effect geven...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Pilletje » wo jan 04, 2012 12:09 pm

Ivo schreef:200mg vond ik toch een heel stimulerend effect geven...


Tja kan wel dat mijn therap. benzo's dit stimulerend effect de kop indrukken. Mij maakt het alleen maar pijnvrij, ontspannen en euforisch. :kleuter:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Tramadol

Berichtdoor Spoednick » wo jan 04, 2012 5:37 pm

Sowieso kunnen opiaten en opioiden stimulerend zijn bij een matige dosis, gewoon omdat je geestelijk zo in je nopjes en mss zelfs euforisch bent. Zeker met tramadol, dat op heel veel verschillenden receptoren werkt, kan het effect soms echt stimulerend zijn: zin om dingen te ondernemen, sociaal te zijn, ...

Ik heb al eens een hele nacht staan stuiteren als een gek op de dark goa, met 2x100mg trama.
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Davinci » ma jan 09, 2012 8:13 pm

Tramadol heeft ook SERT-affiniteit, vandaar de stimulatie.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Tramadol

Berichtdoor Einstein » ma jan 09, 2012 9:33 pm

Zit ook wat NERI-activiteit aan vast, wat al helemaal stimulerend werkt, weet alleen niet hoe significant dat is.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Tramadol

Berichtdoor Erwinat0r » ma jan 09, 2012 11:13 pm

Is tramadol van een jaar overdatum nog te gebruiken?
Erwinat0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma okt 31, 2011 2:36 am

Re: Tramadol

Berichtdoor Einstein » ma jan 09, 2012 11:58 pm

Lijkt me wel, is niet zo'n instabiel molecuul, geloof ik.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Tramadol

Berichtdoor Spoednick » di jan 10, 2012 1:27 am

Sowieso. Gewoon slikken die hap!
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Tramadol

Berichtdoor Davinci » di jan 10, 2012 10:40 am

Einstein schreef:Zit ook wat NERI-activiteit aan vast, wat al helemaal stimulerend werkt, weet alleen niet hoe significant dat is.


(+)-tramadol remt de heropname van serotonine.
(-)-tramadol remt de heropname van noradrenaline.
Ik denk dat er in tramadol een racemisch mengsel gebruikt wordt, helaas heb ik geen idee in welke verhouding.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Tramadol

Berichtdoor Einstein » di jan 10, 2012 10:46 am

Dat is waar ook, ja. Volgens Wikipedia is de tramadol op de markt gewoon 50/50, omdat het racemaat een sterkere analgetische werking heeft dan beide isomeren apart.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron