door Frog » zo jun 19, 2011 1:22 pm
Heb dat ook gelezen gelijktijdig gebruik met SSRI'S en vooral MAO remmers is gevaarlijk, kans op seratonine syndroom.
Zelfde als als bij XTC eigenlijk dus daar moet je ook erg mee opassen in combi met SSRI's met name lees en hoor ik,plus vaak wertk het de MDMA niet eens goed in die combi.
Seratonie syndroom in combi met XTC en SSRI's schijnt trouwens niet vlug voor te komen las ik op een site ergens, hoe dat Tramadol zit, en vooral de MAO remmers weet ik niet.
MAO remmers waarschuwen ze in de ene bijluiter extra voor, in een andere lees ook ssri's.
Beste neem je geen risico's.
Ik denk dat geen goedje is waar je te vaak van moet snoepen ene M.Jackson zat onder andere ook volgepropt met dit middel Demarol ook, wat slikte en injecteerde die kerel eigenlijk niet, hoe briljant die ook was, die shit heeft weinig goeds gedaan op zijn einde.
Een persoon die ik ken heeft ook langdurig Demrol gehad, zit nu aan de pure morfine omdat ze niet ander kan, haar ogen gaan zwaar achteruit, heeft een lichte hartinfackt gehad door het gebruik, met name van de morfine wel en nog wel meer klachten.
stukje over Demerol van internet : Demerol is de merknaam van Pethidine of meperidine in de VS en is een pijnstiller die lijkt op morfine maar geeft een kleinere roes en zou minder verslavend zijn. Op "straat" noemt men het ook wel "Demmies". Demerol behoort dus tot de groep van opioiden en is het is enkel te verkrijgen op medisch voorschrift maar wordt ook vaak misbruikt.
Ik ga lekker oftopic hier ef:) maar in series etc zie je in de VS altijd heel vaak, en ook hoor je vaak verhalen over celebs met medcijn verslaving, blijkbaar kan je daar tog erg gemakkelijk aan komen,het verhaal dat veel zo los in de schappen zou liggen klopt niet met wat ik lees, maar wel dat er erg makkelijk recpeten uitgeschreven worden, ook het gebruik van benzo's pijnstillers met codeine, of morfine achtige pillen etc licht er erg hoog.
Ef weer puur ontopic: ik vond het zoals ik eerder al zei Tramadol erg lekker, maar het is niet iets wat je licht moet opvatten geld voor alle opioïden (en Benzo's net zo goed)