Mañana schreef:Dit terzijde gelaten, het is dus - nogmaals - niet iets waar ik afhankelijk aan wil worden, en ik zal dan ook mijn gebruik hiervan beperken tot een minimale dosis van, laat ons zeggen, een of twee keertjes per maand een dosis.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Dat ik steeds herval heeft niet zozeer met karakter te maken, geloof ik, in mijn geval - eerder het feit dat ik op dit moment in mijn leven niet echt een motiverende reden kan bedenken om clean te blijven en daarna enige zingeving of geluk te vinden in mijn leven en/of het leven an sich. Maar ik blijf proberen en ik ga er van uit dat ik op een dag wel degelijk een dergelijke reden (of redenen) zal vinden en dat het mij dan wel zal lukken clean te blijven...
Geen enkel moment staat mij bij dat ik ooit wel zingeving, geluk of zelfs maar rust heb ervaren in dit leven.
Rondom Heroïne blijkt echter, jammer genoeg, nog steeds enige taboesfeer hangen, dit terwijl CocaÏne een veel schadelijkere drug is, zelfs MDMA is veel schadelijker. Heroïne is een mooie drug... Maar al wat omhoog gaat komt ook weer naar beneden natuurlijk... Tja.
uiteraard wil je die high, maar net zo goed wil je stoppen met gebruiken,
Wel, missFappie, laat het nou net zo wezen dat ik een schrijver ben (als een van mijn twee hoofdberoepen, tevens heb ik ook nog een bijberoep...)
Mañana schreef:dat Heroïne an sich geen enkele schade aan lichaam en geest toebrengt, en in die zin een totaal onschadelijke drug is (dat is een wetenschappelijk feit) Dope is dus nog lang niet zo'n ernstige verslaving: ze staat dan ook lang niet op nummer 1 van meest schadelijke drugs (welke trouwens tabak is).
Rondom Heroïne blijkt echter, jammer genoeg, nog steeds enige taboesfeer hangen, dit terwijl CocaÏne een veel schadelijkere drug is, zelfs MDMA is veel schadelijker. Heroïne is een mooie drug... Maar al wat omhoog gaat komt ook weer naar beneden natuurlijk... Tja.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Mañana schreef:wat wederom aantoont dat jij gewoon een arrogant ventje bent dat mij wat zit af te zeiken zonder reden
Amvitamientje schreef:Mañana schreef:wat wederom aantoont dat jij gewoon een arrogant ventje bent dat mij wat zit af te zeiken zonder reden
Zonder reden?
Jij hebt duidelijk last van narcistische trekjes
Mañana schreef:En laat spot en hoongelach mijn deel maar zijn, maar ik ga vrij ver in het nemen van wraak voor eender wie mij vanaf dit moment nog eenmaal op eender welke manier - al is het slechts door onvriendelijk te zijn - niet in mijn meer dan verdiende waarde laat.
Bij deze staat mijn boog gespannen en heb ik mijn pijlen in aanslag; ik waarschuw altijd slechts eenmaal - bezint eer ge begint...!
ps: aangezien ik volledig anoniem surf door middel van o.a. VPN's, ZPN's en doordat ik gebruik maak van o.a. een hele reeks proxyservers en dergelijke meer, is mij bannen een onmogelijkheid - ik kom dan met plezier terug om zelf de klootzakjes in kwestie permanent te bannen; geen enkele desktop is onkraakbaar, verwacht dus tevens, bij de minste onvriendelijkheid t.a.v. mij vanaf dit moment, een persoonlijke aanval. (IP/Trac/Yx2Qx-C/CovInf/SB-stat)
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten