door yogi » za jun 29, 2013 11:32 pm
Zulke vermoedens had ik ook al, maar valt altijd nog te overzien. Heb 2-fma maar toch een kans gegeven, dat er meth in de molecuul naam stond, maakte ik me bij voorbaat al niet zn zorgen om, ook na het lezen van andere tripreports.
Heb twee maanden terug 2-fa gehad, vond he effect daar ook erg van tegenvallen, maar in tegendeel met amfetamine is met de negatieve bijwerkingen goed te leven, zo ook met 2-fma.
De dosis die ik heb gebruikt is geen richtlijn! Het is teveel, maar daar was ik me bij voorbaat al van bewust, mijn amfetamine tolerantie is nooit meer weg gegaan helaas, eigen schuld, heb in het verleden amfetamines op z'n tijd bewust misbruikt.
Afgelopen vrijdag, ben ik begonnen met het 2-fma experiment.
Setting: alleen op mijn kamertje, kameraad komt af en toe langs, en als nodig is genoeg mensen in de buurt.
Voelde me bij voorbaat een beetje zenuwachtig, tja 2-fma maakt zijn naam niet waar! Heb wel eens methamfetamine gehad (geen crystal vorm) was er niet zo kapot van, is me toch net iets te heftig, en kon van een lijntje van nog geen 1,5 centimeter twee nachten niet slapen, voordelen wegen niet op tegen de nadelen.
Nu dus wel bewust 2-fma geprobeerd.
Heb netjes 100mg afgewogen, en daarna in twee keer 50mg verdeeld.
Had me nog voorgenomen om niet te snuiven maar mijn impulsiviteit nam de voor hand, helaas.
Heb ook gelezen dat 2-fma met orale innamen meer tot zijn recht zou komen.
Het valt me 1000% mee, branden niet echt ofzo, batch lijkt een beetje een gele vloed te hebben in zijn kleur.
Maar het smaakt wel als amfetamine, had ook bij voorbaat 1mg getest voor allergie.
Effecten komen iets langzamer op als amfetamine, maar verder pas het voorledig in het zelfde schuitje.
Voor een recreatief leuk effect, was de eerste 200mg snel naar binnen, namelijk in 2uur, dat viel me toch weer ff tegen, maar tolerantie blijft een bitch, vanaf 50mg is het zeker wel extreem goed actief.
Het is niet zo extreem als amfetamine, minder kaak klemmen, maar zweet handjes mogen er wel zijn, het denken is bij mij beter controleerbaar dan als met gewone amfetamine, dus het maakt het zeker een beter focus en concentratie middel.
Voor het uitgaan vind ik het achteraf gezien, voor mij geen oplossing, het is me daar iets te mild voor, maar het spul is wel lekker subtiel. Vond het daar in tegen wel beter en sterker als 2-fa, maar het verschil tussen deze twee is echt puur dat je met 2-fma minder nodig hebt, en het langer en geleidelijker uitwerkt thats it, voor mij dan he, bij ieder persoon werkt het weer anders uit waarschijnlijk. Uiteindelijk in 24 uur tijd wel 500mg verslonden, maar heel weinig nadelige effecten bevonden, te vergelijking met gewoon zuiver amfetamine zonder cafeïne. He belast mij minder psychisch bij hogere doseringen als bij gewone amfetamine, geen benzo's of downer nodig gehad, maar het blijft wel link spul want het is zeker wel heel subtiel. 4-fma of 4-fa heeft meer recreatieve waarde, en vond 3-fa ook net iets meer waarde geven. Het is wel een veel betere oplossing als dat 3-mmc wat naar mijn gevoel zo cardiotoxisch is, voor mij geen 3-mmc meer.
Conclusie:
2-fma, het gaat ten aan zien van speed niet heel veel voordelen opleveren, behalve dat je minder dopamine gestuurd bent ( gevoelsmatig ) en de nadelige effecten beter en makkelijker hanteerbaar zijn, er zit zeker veel verslavings potentieel in.