Einstein schreef:Giftigheid als in neurotoxiciteit? Zal wel niks over bekend zijn, maar ik zou er in beginsel van uitgaan dat het ongeveer even schadelijk is als amfetamine.
Ziet er qua EC50jes wel leuk uit, niet teveel noradrenaline in ieder geval. Die serotonine valt ook nog wel te overzien.
bbroni schreef:Eerder oppassen met combinaties die DA of NE beinvloeden via een andere mechanisme. Je lichaam moet wat parameters overhouden om een teveel aan effect te remmen,
Einstein schreef:Zelfs goed mogelijk dat de 3,4-CTMP het effect van de 2-FMA deels tenietdoet.
pjenis schreef:Ik vraag me af of je dan enige euforie voelt tijdens de 2FMA. Hoop eigenlijk wel dat het een klein beetje aanwezig is, dan heeft het voor mij direct een pluspunt boven pep.
bbroni schreef:Help me out here. Zou het gebrek aan heropname uiteindelijk meer afbraak geven ofzo?
pjenis schreef:Je kan het denk ik ook vergelijken met de serotonine-release/reuptake van xtc in verhouding met bijvoorbeeld 4fmp. Naar mijn weten is xtc een releaser en reuptake inhibitor en 4fmp alleen een serotonine releaser. xtc put de neurotransmitters helemaal uit, waarbij 4fmp dit in veel mindere mate doet.
Einstein schreef:Doordat 3,4-CTMP de transporters bezet houdt kan echter ook 2-FMA er niet doorheen en daardoor wordt het effect van de 2-FMA geremd.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten