endorr schreef:800 mg opgerbuikt en niets gemerkt/ =/
Vcaps schreef:Helamaal geen keta gevoel ervan? voelde ook alleen de eerste keer heel weinig, zit nu ook op de 100 a 150mg en alleen beetje slapjes in mijn benen....
AgeOfLove schreef:Ondertussen een antwoord gekregen van mijn vendor:
Unfortunately 2-Meo-Ketamine was extremely overhyped on many forums long time before it was ever available.
Reality has indeed proven that this compound is not very strong, but the strange thing is that it seems to deliver very different results in the research of different people.
We have received feedback from a couple of people, telling us that the product is weak, but on the other hand we also received feedback from other customers, telling us that they actaully liked the product and achieved good results, which I find a bit confusing and I'm not sure if the reason is just that some people have much higher expectations or that it simply is indeed very person dependent in the research.
Tja, op naar de volgende zeker?
Einstein schreef:Heb het eindelijk binnenBeetje grijsbruinig poeder, de smaak is wat minder sterk dan die van ketamine, maar heeft er wel wat van weg. De smaak doet ook wat aan MXE denken. Het brandt volgens mij iets meer in de neus dan ketamine, maar dat is te overzien.
Meer info volgt
daywalker schreef:schrijf je ook een tripreport?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten