Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
wo mei 30, 2012 7:47 am
Zag dat er hierover nog geen topic over was, is ook nog niet veel over te vinden op i-net. Maar deze ketamine-analoog zou binnekort online bij RC vendors te koop zijn, iemand die hier meer over weet?
heb op 1 site gelezen dat het chemisch dus betekent dat de 2-chlorine groep vervangen wordt door 2-meo groep.
de effecten zouden langer duren, maar ook hoger gedoseerd moeten worden? En verder vind k niet veel...
wo mei 30, 2012 11:47 am
Als ik mij niet vergis zou dit wel is de synthetische keta kunnen zijn waar ik al wat van gehoord heb.
Zou langer en beter werken, is legaal te bestellen via internet en was inplaats van het verdovings middel dat normaal in keta zit, zat er hier olifanten verdoof middel soms zelf in.
wo mei 30, 2012 1:15 pm
Er was een rc site die naar eigen zeggen bezig was met de productie van deze stof, begin dit jaar is deze vendor offline gegaan. sindsdien is deze stof op verschillende sites 'aangekondigd' maar dit is al een half jaar het geval zonder daarna nog nieuws.
het klinkt zeker goed maar ik heb er weinig vertrouwen in dat het nog komt..
KetaFleta schreef:Als ik mij niet vergis zou dit wel is de synthetische keta kunnen zijn waar ik al wat van gehoord heb.
Zou langer en beter werken, is legaal te bestellen via internet en was inplaats van het verdovings middel dat normaal in keta zit, zat er hier olifanten verdoof middel soms zelf in.

Bah! synthetische keta? doe mij die goeie ouwe natuurlijke versie maar (gewonnen uit de ketamine plant) en olifanten verdoof middel? zijn ze nou helemaal gek geworden!
wo mei 30, 2012 1:25 pm
hahaha
wo mei 30, 2012 3:20 pm
De verwachtingen zijn dat het heel erg identiek gaat zijn aan ketamine, misschien inderdaad met een langere werkingsduur of zo. Er zijn echter ook mensen die hopen dat het meer de methoxetaminekant op zal gaan
wo mei 30, 2012 7:52 pm
Wat zou het mooi zijn, iets wat op ketamine lijkt en legaal te bestellen is, ik kijk er naar uit
wo mei 30, 2012 8:59 pm
De weinige reports zeggen dat het wel op ketamine lijkt, maar dat kan ook moeilijk anders...
Hopelijk gaat het zo zijn, methoxetamine vind ik toch maar een duister 'slap' aftreksel.
do mei 31, 2012 10:45 am
Hoop dat ze er niet teveel mee knoeien, voor de rest zou ik het wel is willen proberen
vr jun 01, 2012 1:39 pm
Hier heb ik ook interesse in aangezien ketamine zo moeilijk is om te fixen, eindelijk lekker makkelijk online bestellen
vr jun 01, 2012 8:23 pm
KetaFleta schreef: inplaats van het verdovings middel dat normaal in keta zit, zat er hier olifanten verdoof middel soms zelf in.

Sinds wanneer zit er een verdovend middel in ketamine. Ketamine is zelf het verdovende middel.
vr jun 08, 2012 2:49 pm
ketamine is niet het verdoof middel zelf, een samenstelling van verschillende chemicaliën is het verdovend middel
vr jun 08, 2012 3:15 pm
Nee
vr jun 08, 2012 3:35 pm
KetaFleta schreef:ketamine is niet het verdoof middel zelf, een samenstelling van verschillende chemicaliën is het verdovend middel
en wat zijn die chemicaliën dan?
vr jun 08, 2012 7:27 pm
boenkeng schreef:Hier heb ik ook interesse in aangezien ketamine zo moeilijk is om te fixen, eindelijk lekker makkelijk online bestellen

Het is inderdaad van de zotte dat een van de chillste drugs een van de moelijkste is om te regelen, serieus.
vr jun 08, 2012 9:30 pm
Sjoerd101 schreef:boenkeng schreef:Hier heb ik ook interesse in aangezien ketamine zo moeilijk is om te fixen, eindelijk lekker makkelijk online bestellen

Het is inderdaad van de zotte dat een van de chillste drugs een van de moelijkste is om te regelen, serieus.
Idd en mocht het te verkrijgen zijn betaal je de hoofdprijs a la 50 eurie
za jun 09, 2012 2:26 am
KetaFleta schreef:ketamine is niet het verdoof middel zelf, een samenstelling van verschillende chemicaliën is het verdovend middel
Einstein schreef:Nee
di jul 03, 2012 11:53 am
Oh yeaH! binnenkort in stock bij ***, kan niet wachten!
di jul 03, 2012 1:52 pm
Zeer benieuwd naar dit stofje, hoewel ik vorige week een mail heb gekregen van m'n online vendor:
"...the much publicised 2-meo-ket is on its way but we have also been working on a direct replacement for MXE which we think will be better..."
Dat maakt mij nog meer nieuwsgierig.
di jul 03, 2012 1:53 pm
Eko schreef:Zeer benieuwd naar dit stofje, hoewel ik vorige week een mail heb gekregen van m'n online vendor:
"...the much publicised 2-meo-ket is on its way but we have also been working on a direct replacement for MXE which we think will be better..."
Dat maakt mij nog meer nieuwsgierig.
Hou ons up to date over de mxe vervanger.

Dank u!
di jul 03, 2012 3:03 pm
is het al beschikbaar?
wo jul 04, 2012 11:00 pm
"27.06.2012:
Products that are currently in synthesis or will start synthesis in the near future:
2-Meo-Ketamine
2C-E-5ETO
2C-D-5ETO
2C-D
2C-T-4
5-Meo-DIPT"
Nog niet beschikbaar bij mijn vendor iig.
do jul 05, 2012 12:04 am
Fuck, als ik mijn vendor beter in de gaten had gehouden had ik hier binnen een paar dagen al een gratis sample van kunnen hebben
Het schijnt volgens die vendor ongeveer een kwart minder sterk te zijn dan ketamine, qua dissociatief effect. Hoe het met eventuele dopaminerelease zit weet ik niet.
za aug 11, 2012 6:13 pm
Klinkt veel belovend dit!
ma aug 13, 2012 12:44 pm
Toch ben ik bang dat ook dit weer niet zo goed is als goei oude-vertrouwde ketamine. Methoxetamine vond ik heel erg tegenvallen en hierdoor ben ik het geloof in dit soort 'aftreksels' een beetje aan het verliezen...
Toch zal ik ook wel weer wat van deze 2-MeO-Keta bestellen omdat ik toch nieuwsgierig blijf.
B.t.w, waarom hebben jullie trouwens zo'n moeite met keta regelen? Ik koop het juist zo makkelijk en zuiver (en goedkoop) de laatste tijd.
ma aug 13, 2012 12:58 pm
Tja, kwestie van de juiste mensen kennen hé, en als 1 persoon wegvalt, bovenaan een netwerk, kan het zijn dat al je bonnen ineens wegvallen. Online kopen is nog altijd handiger (en voor de liefhebbers is het altijd eens interessant om andere stofjes te proberen, een beetje zoals wijn proeven

)
zo sep 02, 2012 10:33 pm
Is het nu ondertussen al ergens beschikbaar?
zo sep 02, 2012 10:51 pm
De vendor waar het beschikbaar zou moeten zijn, houdt het hiermee blijkbaar voor gezien. In plaats daarvan komt er N-ethylketamine, de andere tussenvorm tussen ketamine en methoxetamine, op de markt
zo sep 02, 2012 11:05 pm
Einstein schreef:De vendor waar het beschikbaar zou moeten zijn, houdt het hiermee blijkbaar voor gezien. In plaats daarvan komt er N-ethylketamine, de andere tussenvorm tussen ketamine en methoxetamine, op de markt

Heb je daar al ervaring mee?