Hallo iedereen!
Ik heb al een tijd een 10-stripje AL-LAD liggen. Voorheen had ik 100ug geprobeerd, wat visueel minder intens was dan een vergelijkbare dosis LSD, maar wel behoorlijk introspectief op de comedown.
Ik lees telkens over het visuele spektakel dat dit stofje geeft, en wou deze keer de dosis wat hoger drijven om echt te zien wat het te bieden heeft, en hoe het verschilt van LSD.
Ik nam een goeie anderhalve zegel (230ug), en wachtte tot het begon te werken.
Aanvankelijk had ik best mooie visuals, misschien vergelijkbaar met 150ug LSD, maar deze verdwenen na 20 minuten alweer en daarna was er enkel nog een vage glimmer van wat vervormingen, en iets intensere kleuren. Het voelde maar net boven de threshold, en bleef zo ook tot het zo'n 7-8 uur later weer was uitgewerkt. Deze keer ook amper introspectie, het was behoorlijk teleurstellend..
Nu moet ik erbij vermelden dat ik 8 dagen eerder 170ug LSD had genomen, dus ik had wel wat tolerantie. De zegels zijn ook al een jaartje of 2 oud, maar zijn wel goed bewaard (koud, donker, luchtdicht). Ik heb voorheen al wel eens week op week LSD getript, en dat werkte nog steeds prima mits 30% hogere dosering ofzo. Ik had echt wel verwacht dat deze AL-LAD trip iets intenser zou uitvallen.
Momenteel ben ik even een pauze aan het inlassen, om mijn lichaam/geest wat rust te geven en mijn tolerantie te resetten.
Ik heb nog 7 zegels over, en wil natuurlijk graag tenminste 1 goede ervaring hieruit halen. Lijkt het een verstandig plan om volgende keer meteen 300ug te nemen en te zien waar dat me brengt? Ik lees dat de meeste mensen op deze dosis nagenoeg verblindt worden door de visuals, daarom dat ik de vorige keer ervoor had gekozen op veilig te spelen en de gulden middenweg te nemen. Het zou natuurlijk kunnen dat de tabs niet evenredig gedoseerd zijn, en dat 300ug misschien wat te intens zou kunnen zijn. Wat denken jullie?
Ik denk dat ik er verder wel klaar voor ben, maar wou even afchecken of dit wel een goed idee is?
Heb vrij veel ervaring met paddo's/truffels en lsd (hoogste dosis 250ug).