Italiano schreef:2C-D is op zichzelf naar mijn mening niet interessant genoeg om dat als eerste te doen ipv als tweede.
Werd 2C-D ook niet door Shulgin omschreven als een soort "tofu" dat zich aanpast aan andere ingenomen drugs zonder de ervaring teveel naar eigen hand te zetten?
cassa schreef:Italiano schreef:2C-D is op zichzelf naar mijn mening niet interessant genoeg om dat als eerste te doen ipv als tweede.
Werd 2C-D ook niet door Shulgin omschreven als een soort "tofu" dat zich aanpast aan andere ingenomen drugs zonder de ervaring teveel naar eigen hand te zetten?
Precies, daarom was het ook mijn bedoeling hiermee de xtc-trip te verlengen. 2c-d op zichzelf heb ik geen behoefte aan en lijkt me vrij oninteressant. Had gehoopt dat er meer mensen ervaring mee hebben en evt nog tips hierover kunnen geven. Vooral wanneer en hoeveel 2c-d.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:cassa schreef:Italiano schreef:2C-D is op zichzelf naar mijn mening niet interessant genoeg om dat als eerste te doen ipv als tweede.
Precies, daarom was het ook mijn bedoeling hiermee de xtc-trip te verlengen. 2c-d op zichzelf heb ik geen behoefte aan en lijkt me vrij oninteressant. Had gehoopt dat er meer mensen ervaring mee hebben en evt nog tips hierover kunnen geven. Vooral wanneer en hoeveel 2c-d.
Als de xtc duidelijk begint te dalen die 2cd erin gooien,je komt dan weer ongeveer op dezelfde piek als eerder met de xtc.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
cassa schreef:Hmm, zal het wel vragen als ik mijn x ga laten testen. Hopen dat ze me kunnen vertellen dat het wel 2c-d is en niet alleen dat het geen andere stoffen zijn.
Tweaker schreef:Over het weegschaaltje, ik heb dezelfde en hij is letterlijk op de mg nauwkeurig.
Tweaker schreef:Dit kan ik zeggen omdat ik een ug weegschaal heb en daarmee vergeleken.
cassa schreef:Al met al een positieve ervaring en ik zou het ook zeker aanraden aan anderen. Ik denk dat het deze keer sowieso een beetje tegenviel vanwege het niet helemaal uitgerust zijn. Volgende keer beginnen met 30mg 2c-d waarschijnlijk als de xtc begint te minderen en mogelijk nog 10mg als extra reserve. Denk dat je van dit spul niet echt helemaal uit je pan kunt gaan (ook niet icm met m), maar dat kan ik mis hebben natuurlijk .
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten