Mad Hatter schreef:Heeft er ook iemand zoom mooi dosis lijstje van:
...mg laag
...mg normaal
...mg hoog
En hoelang werkt het ongeveer? Hierover kom ik ook vrij weinig tegen.
Destudent schreef:Zou je er op kunnen studeren?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Ik denk een derde van het zakje, wat een half grammetje zou moeten zijn als de bestelling klopt. Maar het zag er uit als net zoveel speed of sos in een gram zit. Dus of sos en pep is altijd maar een half grammetje eigenlijk, of het was toch een gram, of 3-fmp is 2x zo licht als sos en pep...
[-Sirolf-] schreef:Het poeder is zo fijn en plakkerig (droogt ook niet ofzo) ... Ik weet niet of een andere Vendor een wat grovere poedervorm levert of dat dit allemaal 1 pot nat is
[-Sirolf-] schreef:Ik heb bij oraal gebruik meer het idee dat ik er lichamelijk relaxter van word dan bij nasaal gebruik, maar scherpheid qua observeren/signaleren wel beter of hetzelfde als nasaal. Ik vind oraal dan ook chiller omdat ik er minder zweterig van word. Wel heb ik het idee dat het een aantal uur later beter aan me te zien is.. zie er wat grauwer/kapotter uit zeg maar dan bij nasaal. En het slapen is een grotere opgave omdat het wat langer werkt denk ik. Dit slapen en hoe ik er na een aantal uur uit zien kan ook (deels)placebo zijn, ik weet van mezelf dat ik daar gevoelig voor ben namelijk.
Einstein schreef:[-Sirolf-] schreef:Ik heb bij oraal gebruik meer het idee dat ik er lichamelijk relaxter van word dan bij nasaal gebruik, maar scherpheid qua observeren/signaleren wel beter of hetzelfde als nasaal. Ik vind oraal dan ook chiller omdat ik er minder zweterig van word. Wel heb ik het idee dat het een aantal uur later beter aan me te zien is.. zie er wat grauwer/kapotter uit zeg maar dan bij nasaal. En het slapen is een grotere opgave omdat het wat langer werkt denk ik. Dit slapen en hoe ik er na een aantal uur uit zien kan ook (deels)placebo zijn, ik weet van mezelf dat ik daar gevoelig voor ben namelijk.
3-FMP is 3-FMP, hoe je het ook inneemt, effect zou hetzelfde moeten zijn Kan wel zo zijn dat je voor orale inname een hogere dosis hebt dan voor nasale inname, of misschien andersom. Zou ook nog kunnen dat het spul vrij snel wordt afgebroken tot een andere werkzame stof, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Of het hygroscopisch is weet ik zo niet, maar het zou best kunnen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
-YOKI- schreef:En ze vond het achter af niet echt de moeite waard, bij doseren ging ze harder van, redelijke kaak spanning en heel lang grote doppen.
Einstein schreef:Net redelijk impulsief twee sleutelpuntjes van dit spul gesnoven. Het doet heel even erg veel pijn, maar dat is binnen een halve minuut verdwenen. De gehele sensatie is niet eens zo verkeerd, de pijn loopt vloeiend over in de best wel goede rush
Heeft verder erg veel pep-achtigs, dit. Geen MDMA-gevoel, geen leipe ongefocuste noradrenaline-energie, gewoon energie, hyperfocus en hard gaan. Niet verkeerd
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten