Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-FMP / 3-FA

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » ma jul 27, 2020 9:59 pm

De welbekende 14 euro (tegenwoordig 15) vendor heeft het ook. Aangezien zij niet bij LL hun stash halen gok ik dat de Chinezen weer aan het synthesizen zijn. Of is 3-FA daar verboden?
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » ma jul 27, 2020 10:28 pm

Hoxyz schreef:De welbekende 14 euro (tegenwoordig 15) vendor heeft het ook. Aangezien zij niet bij LL hun stash halen gok ik dat de Chinezen weer aan het synthesizen zijn. Of is 3-FA daar verboden?

Geen idee...miss dat iemand het hier wel weet? Die eerste vendor waar ik het over had beweerde iig dat ze het zelf gemaakt hadden...

Trouwens dat vind ik echt een bout vendor die van 15 haha die vertrouw ik nog minder dan de 1e vendor. Daar had ik ook overigens andere stoffen erin.

Zover als ik weet maakt LL ook geen 3-FA
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Jmths » di jul 28, 2020 11:40 am

Hoxyz schreef:De welbekende 14 euro (tegenwoordig 15) vendor heeft het ook. Aangezien zij niet bij LL hun stash halen gok ik dat de Chinezen weer aan het synthesizen zijn. Of is 3-FA daar verboden?

Lijkt mij eerder onwaarschijnlijk, als je in China betrapt wordt op 3-FA productie bezit riskeer je vrij letterlijk marteling en de doodstraf.

De niet meer bestaande vendor Scientific-Innovation was de eerste Europese vendor vanuit welke naar zeggen 3-FA geproduceerd werd. Het lijkt mij eerder onwaarschijnlijk dat LL zich hieraan waagt ondanks dat ze de kennis wel hebben gezien hun reeds bestaande reputatie. De kans is ook aanwezig dat een derde partij simpelweg een synthese route heeft gevonden voor 3-FA aangezien deze niet bar veel verschilt van die van Amfetamine en waarschijnlijk ook makkelijker verkrijgbare precusors heeft. Het zou ook niet de eerste keer wezen dat kennis naar een derde partij zonder intentie is doorgesijpeld.

3-FA synthese heb je in principe geen raketwetenschappen voor nodig, al kan dat handig wezen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » di jul 28, 2020 10:01 pm

spikeycloud schreef:
Hoxyz schreef:De welbekende 14 euro (tegenwoordig 15) vendor heeft het ook. Aangezien zij niet bij LL hun stash halen gok ik dat de Chinezen weer aan het synthesizen zijn. Of is 3-FA daar verboden?

Geen idee...miss dat iemand het hier wel weet? Die eerste vendor waar ik het over had beweerde iig dat ze het zelf gemaakt hadden...

Trouwens dat vind ik echt een bout vendor die van 15 haha die vertrouw ik nog minder dan de 1e vendor. Daar had ik ook overigens andere stoffen erin.

Zover als ik weet maakt LL ook geen 3-FA

Ik vertrouw die vendor ook niet echt. Al was hun 6-APB vroeger wel goed en reten goedkoop. Wellicht dat ik binnenkort wel een sampeltje haal en laat testen (waarschijnlijk niet). Het blijft een vage vendor, ook dat ze zo'n uniek stofje als 25e-NBOMe verkopen.
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo jul 29, 2020 12:42 am

Kheb toch maar een grammetje besteld, kon het gewoon niet laten. Probleem echter met testen, is dat dat ook niet betrouwbaar is. Ik heb diverse keren 3-FA naar testcenter gebracht en elke keer was het wat anders. Waarbij 1 keer 7-APB :conf:

Heb jij ook 6-APB van andere vendors gehad om een goede vergelijking te kunnen maken?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Jmths » wo jul 29, 2020 2:17 pm

spikeycloud schreef:Ik heb diverse keren 3-FA naar testcenter gebracht en elke keer was het wat anders. Waarbij 1 keer 7-APB :conf:

Ik zei laatst nog dat het mij niet bij stond dat er slechte 3-FA batches rond waren gegaan maar er zal inderdaad genoeg versneden zijn geweest sinds de China ban. :')
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » wo jul 29, 2020 4:45 pm

spikeycloud schreef:Kheb toch maar een grammetje besteld, kon het gewoon niet laten. Probleem echter met testen, is dat dat ook niet betrouwbaar is. Ik heb diverse keren 3-FA naar testcenter gebracht en elke keer was het wat anders. Waarbij 1 keer 7-APB :conf:

Heb jij ook 6-APB van andere vendors gehad om een goede vergelijking te kunnen maken?

Eerder in dit topic hoorde ik ook veel 2/3/4-FA uitslagen inderdaad. En ja, genoeg ervaring met 6-APB batches.
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » wo jul 29, 2020 6:15 pm

Ik heb het ook maar besteld, ben benieuwd :grin:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » do jul 30, 2020 2:38 pm

Amvitamientje schreef:Ik heb het ook maar besteld, ben benieuwd :grin:


Bij welke? Waar die 20 de.gram was of die waar die 25 de gram is.

Laat maar weten wat je er van vindt vergeleken met die van de dure betrouwbare vendor. Jij hebt daar genoeg gehad, dus kneem aan dat je een gedegen vergelijking kunt maken.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » do jul 30, 2020 4:49 pm

spikeycloud schreef:
Amvitamientje schreef:Ik heb het ook maar besteld, ben benieuwd :grin:


Bij welke? Waar die 20 de.gram was of die waar die 25 de gram is.


Die van €20
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo aug 05, 2020 12:10 pm

Amvitamientje schreef:
spikeycloud schreef:
Amvitamientje schreef:Ik heb het ook maar besteld, ben benieuwd :grin:


Bij welke? Waar die 20 de.gram was of die waar die 25 de gram is.


Die van €20


Ok laat maar even weten hoe die is vergeleken met die van de duurdere vendor
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr aug 14, 2020 7:07 pm

@Amvitamientje

En heb je het al geprobeerd? Zo ja, hoe is het vergeleken met die bijna 3x zo dure?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor GABAadvisor » za sep 26, 2020 6:23 am

Hoxyz schreef:
spikeycloud schreef:
Hoxyz schreef:De welbekende 14 euro (tegenwoordig 15) vendor heeft het ook. Aangezien zij niet bij LL hun stash halen gok ik dat de Chinezen weer aan het synthesizen zijn. Of is 3-FA daar verboden?

Geen idee...miss dat iemand het hier wel weet? Die eerste vendor waar ik het over had beweerde iig dat ze het zelf gemaakt hadden...

Trouwens dat vind ik echt een bout vendor die van 15 haha die vertrouw ik nog minder dan de 1e vendor. Daar had ik ook overigens andere stoffen erin.

Zover als ik weet maakt LL ook geen 3-FA

Ik vertrouw die vendor ook niet echt. Al was hun 6-APB vroeger wel goed en reten goedkoop. Wellicht dat ik binnenkort wel een sampeltje haal en laat testen (waarschijnlijk niet). Het blijft een vage vendor, ook dat ze zo'n uniek stofje als 25e-NBOMe verkopen.


Hun benzos zijn uitstekende qualiteit. Hun 2-fa ook. Praat over pellets. Verder nog nikz gekocht daar maar heb interesse in 3-fa
GABAadvisor
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: do sep 24, 2020 9:14 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Jmths » zo sep 27, 2020 11:13 am

GABAadvisor schreef:Hun benzos zijn uitstekende qualiteit. Hun 2-fa ook. Praat over pellets. Verder nog nikz gekocht daar maar heb interesse in 3-fa

Vraag me altijd af waarom mensen pellets kopen wanneer je standaard een weegschaaltje, wat water en PG in huis hebt. 1L/KG (USP) PG van de macrovet is wel een aanrader.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor GABAadvisor » di sep 29, 2020 6:04 pm

Heb het nassaal en oraal geprobeerd. Ruikt niet sterk brand niet, wit poeder, geen effect behalve hoge bloeddruk en hartslag.
GABAadvisor
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: do sep 24, 2020 9:14 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor GABAadvisor » di sep 29, 2020 7:00 pm

GABAadvisor schreef:Heb het nassaal en oraal geprobeerd. Ruikt niet sterk brand niet, wit poeder, geen effect behalve hoge bloeddruk en hartslag.


Had per ongeluk 2mg en 3 mg gepakt. Nu 30mg dat doet wel ff auw.
GABAadvisor
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: do sep 24, 2020 9:14 pm

Vorige

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner