Hoxyz schreef:De welbekende 14 euro (tegenwoordig 15) vendor heeft het ook. Aangezien zij niet bij LL hun stash halen gok ik dat de Chinezen weer aan het synthesizen zijn. Of is 3-FA daar verboden?
Hoxyz schreef:De welbekende 14 euro (tegenwoordig 15) vendor heeft het ook. Aangezien zij niet bij LL hun stash halen gok ik dat de Chinezen weer aan het synthesizen zijn. Of is 3-FA daar verboden?
spikeycloud schreef:Hoxyz schreef:De welbekende 14 euro (tegenwoordig 15) vendor heeft het ook. Aangezien zij niet bij LL hun stash halen gok ik dat de Chinezen weer aan het synthesizen zijn. Of is 3-FA daar verboden?
Geen idee...miss dat iemand het hier wel weet? Die eerste vendor waar ik het over had beweerde iig dat ze het zelf gemaakt hadden...
Trouwens dat vind ik echt een bout vendor die van 15 haha die vertrouw ik nog minder dan de 1e vendor. Daar had ik ook overigens andere stoffen erin.
Zover als ik weet maakt LL ook geen 3-FA
spikeycloud schreef:Ik heb diverse keren 3-FA naar testcenter gebracht en elke keer was het wat anders. Waarbij 1 keer 7-APB
spikeycloud schreef:Kheb toch maar een grammetje besteld, kon het gewoon niet laten. Probleem echter met testen, is dat dat ook niet betrouwbaar is. Ik heb diverse keren 3-FA naar testcenter gebracht en elke keer was het wat anders. Waarbij 1 keer 7-APB
Heb jij ook 6-APB van andere vendors gehad om een goede vergelijking te kunnen maken?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Ik heb het ook maar besteld, ben benieuwd
spikeycloud schreef:Amvitamientje schreef:Ik heb het ook maar besteld, ben benieuwd
Bij welke? Waar die 20 de.gram was of die waar die 25 de gram is.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:spikeycloud schreef:Amvitamientje schreef:Ik heb het ook maar besteld, ben benieuwd
Bij welke? Waar die 20 de.gram was of die waar die 25 de gram is.
Die van €20
Hoxyz schreef:spikeycloud schreef:Hoxyz schreef:De welbekende 14 euro (tegenwoordig 15) vendor heeft het ook. Aangezien zij niet bij LL hun stash halen gok ik dat de Chinezen weer aan het synthesizen zijn. Of is 3-FA daar verboden?
Geen idee...miss dat iemand het hier wel weet? Die eerste vendor waar ik het over had beweerde iig dat ze het zelf gemaakt hadden...
Trouwens dat vind ik echt een bout vendor die van 15 haha die vertrouw ik nog minder dan de 1e vendor. Daar had ik ook overigens andere stoffen erin.
Zover als ik weet maakt LL ook geen 3-FA
Ik vertrouw die vendor ook niet echt. Al was hun 6-APB vroeger wel goed en reten goedkoop. Wellicht dat ik binnenkort wel een sampeltje haal en laat testen (waarschijnlijk niet). Het blijft een vage vendor, ook dat ze zo'n uniek stofje als 25e-NBOMe verkopen.
GABAadvisor schreef:Hun benzos zijn uitstekende qualiteit. Hun 2-fa ook. Praat over pellets. Verder nog nikz gekocht daar maar heb interesse in 3-fa
GABAadvisor schreef:Heb het nassaal en oraal geprobeerd. Ruikt niet sterk brand niet, wit poeder, geen effect behalve hoge bloeddruk en hartslag.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten