omerobert schreef:Betere vraag nog: wat zijn de consequenties van het feit of het nou wel of niet 'eerlijk' is?
Voor mij best wel groot. Als de kater niet zo hevig was bij mij, dan was de kans groter geweest dat ik regelmatig had gepakt (om de 2 weken fso). Niet zozeer om de euforie, maar vooral omdat stims (tijdelijk) een van de grootste problemen waarmee ik zit oplost. De vraag is of dat ooit nuchter opgelost gaat worden - en als dat niet gaat gebeuren dan zal ik dat vrij zuur vinden kan ik je vertellen...
Misschien maakt dat het ook dat de kater zo groot is, omdat je weet dat nadat je weer nuchter bent, dit probleem weer terug is. Maar ik realiseer me ook dat ook... al zou ik het om de 2 weken pakken of elke week zonder kater....dan nog lost dat het probleem niet op - maar kan ik het probleem wel tijdelijk overbruggen zegmaar...
Italiano schreef:Tja...wat is eerlijk? De een heeft meer last van een kater, de ander heeft slechte ogen, weer een ander is niet goed in hoofdrekenen...
Ja iedereen heeft inderdaad wel wat
Maar toch jammer als er dingen bij jezelf bepaalde dingen meer nadeliger zijn dan bij andere. Ik weet dat dit het ego is maar t voelt toch vaak vervelend..
Overigens is niet bij mij de kater niet eens het grootste probleem - maar zoals ik je keer al persoonlijk had uitgelegd het probleem wat de stims tijdelijk oplossen. Oh well...