spikeycloud schreef:Dat is gedeeltelijk ook wel zo, het is een combinatie van het Nederlandse team en een gerespecteerde groothandel van RC's. Het spaanse team is er niet meer, maar ik hoorde wel dat het mogelijk is dat hun ook in de toekomst deze vendor gaan ondersteunen.
Naar mijn mening is deze nieuwe vendor minstens zo goed als SI en ook nog eens veel goedkoper.
In het Europol rapport rond de inval van SI in Spanje werd ook genoemd dat er tegelijkertijd een state of the art laboratorium in Amsterdam was opgerold dat gerelateerd was aan SI.
De aankondigingsmail leek ook wat te suggereren, ik steek er graag mijn hand in het vuur voor.
Hoxyz schreef:Zag het ook te koop bij de inval vendor. Wel redelijk prijzig. Zal dit topic eens doorlezen naar of het wat is. 4-FA is m'n favoriete upper en 3-FEA vond ik dan weer de kutste die ik ooit heb gebruikt, maar dacht dat 3-FA voornamelijk veel op speed leek.
Heb je toevallig 3-FMA wel eens geprobeerd? Die verkocht SI ook destijds, ik ben wel nieuwsgierig hoe mensen die hebben ervaren.
Hoxyz schreef:spikeycloud schreef:Naar mijn mening is deze nieuwe vendor minstens zo goed als SI en ook nog eens veel goedkoper.
Ik vind ze aardig aan de prijs en volgens mij bieden ze momenteel ook niks wat andere vendors wel bieden op 3-FA en binnenkort aMT na dan.
Deze mensen staan wel bekend dat ze enorm innovatief zijn en kwaliteit en service bieden die tot op heden ongeëvenaard lijkt. Deze partij bied waarschijnlijk meer innovatie dan menig farmaceutisch giganten wat tegenwoordig grotendeels naar China 'bezuinigd' is. Daarnaast zetten ze een morele standaard waar Grapperhaus en Bartje een puntje aan kunnen zuigen.
De prijzen die ze hanteren zijn reëel in ieder geval, een donatiefonds zou ook niet geheel onterecht wezen en ze scheppen de geplaatste bestelling vaak ook niet gierig. Vaak toch wel een half grammetje extra. Bovendien kunnen deze helden ons wellicht zegenen met de gift van HXE in de toekomst waar ik toch wel meer waarde aan hecht dan een 1000e benzodiazepine van de Britse vendor.
Ik heb het idee dat ze relatief soortgelijke prijzen hanteren aan SI. Etizolam poeder aanbod is ook vrij zeldzaam, eigenlijk de enige RC benzodiazepine die enigzins te verantwoorden valt en de moeite waard is.
TLDR; These guys