spikeycloud schreef: Overigens zal SI volgende week weer een batch 3FA krijgen. Ik dacht dat deze pas na 6 tot 12 maanden kwam maar had t verkeerd gelezen. Dus nieuwe kansen voor iedereen hier.
Vrienden of familie van je die pillendraaiers?
spikeycloud schreef: Overigens zal SI volgende week weer een batch 3FA krijgen. Ik dacht dat deze pas na 6 tot 12 maanden kwam maar had t verkeerd gelezen. Dus nieuwe kansen voor iedereen hier.
Poseidon schreef:spikeycloud schreef: Overigens zal SI volgende week weer een batch 3FA krijgen. Ik dacht dat deze pas na 6 tot 12 maanden kwam maar had t verkeerd gelezen. Dus nieuwe kansen voor iedereen hier.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Poseidon schreef:spikeycloud schreef: Overigens zal SI volgende week weer een batch 3FA krijgen. Ik dacht dat deze pas na 6 tot 12 maanden kwam maar had t verkeerd gelezen. Dus nieuwe kansen voor iedereen hier.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Paradise schreef:Neem je eigenlijk iets als Tyrosine ofzo ...
Iets als een Tyrosine kuur van drie maand ofzo ...
Want die dopamines, zeker met 2 FMA enzo ...
En mijn SA3FA was ook 5 jaar oud na een tijd ... )
Paradise schreef:We hebben die niet
Misschien moet je dat anders interpreteren dat je van tyrosine niet echt veel meer voelt.
Dat het hoofdzakelijk gaat naar het restoreren van je reserves en er minder wordt losgelaten ...
Ik zou het toch eens doen, 3 maand dagelijks, niet om iets te voelen, maar het zou je probleem kunnen oplossen,
een mogelijk dopamine tekort ... misschien maakt je lichaam het minder snel aan uit voeding dan bij andere mensen ofzo ...
allemaal speculatie.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Het noemen van de vendor is zoals jullie weten niet toegestaan. Dit vanwege de Belgische wetgeving.
Destijds hadden wij het noemen van vendors, vermeld met een afkorting, gedoogd mits er een goede reden voor was.
Dat AA betere 3-FA heeft dan FR is dus geen goede reden.
Paradise schreef:grappig verhaal
JongGeleerd schreef:3-FA is levenloos...
Drugslover43 schreef:Je kan toch gewoon 4FMA nemen das makkelijk verkrijgbaar of is 3fluoramfetamine zoveel beter dan??
Jmths schreef:Ze hebben van tevoren aangekondigd dat er zoiets aan zat te komen en het loopt nu gewoon wat uit.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Dit is dus het moment om in het gat te springen en je eigen mega rc bedrijf te beginnen
spikeycloud schreef:Nog steedas gesloten...ze zijn nu al meer dan een 1.5 maand gesloten. Heb zon vermoeden dat ze niet meer opengaan.
omerobert schreef:spikeycloud schreef:Nog steedas gesloten...ze zijn nu al meer dan een 1.5 maand gesloten. Heb zon vermoeden dat ze niet meer opengaan.
Heb je inside informatie of is dit gewoon speculatie?
spikeycloud schreef:Nog steedas gesloten...ze zijn nu al meer dan een 1.5 maand gesloten. Heb zon vermoeden dat ze niet meer opengaan.
Everio schreef:spikeycloud schreef:Nog steedas gesloten...ze zijn nu al meer dan een 1.5 maand gesloten. Heb zon vermoeden dat ze niet meer opengaan.
Puur speculatie maar ik had ergens gelezen dat de key person in kwestie hersenkanker heeft.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten