Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-FMP / 3-FA

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » zo feb 23, 2020 6:40 pm

spikeycloud schreef:
Hoxyz schreef:Nope, de enige gefluoriseerde amfetamine's die ik heb geprobeerd zijn 4-FA, 4-FMPH en 3-FEA daar waar 4-FA waarschijnlijk mijn all time fave stim is.

Ik ben op de hoogte van jouw liefde voor deze vendor. Maar wat bieden zij- op dan soms een kleine gift in kwantiteit- dat andere vendors niet bieden? Ik ken minstens nog twee andere vendors die Etizolam poeder aanbieden, eentje die zelfs zo'n 50% goedkoper is. Eens wat betreft de benzodiazepines, een pot nat en we hebben genoeg.

Overigens indien ik je ooit zie op een meetje heb ik nog wel een mini HXE cedeautje voor je ;)

Maar bieden die vendors ook de zelfde kwaliteit? Heb je hun spul laten testen in het lab?

Nee. Maar heb jij het wel laten testen? De meeste vendors halen hun spul bij dezelfde supplier als RC doet. Het zou zo kunnen zijn dat de vendors na levering er nog mee knoeien, maar daar geloof ik bij de grote niet zo in. Je kunt de vendors waar LZ aan levert gewoon vinden op hun site.
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » zo feb 23, 2020 7:01 pm

Hoxyz schreef:
spikeycloud schreef:
Hoxyz schreef:Nope, de enige gefluoriseerde amfetamine's die ik heb geprobeerd zijn 4-FA, 4-FMPH en 3-FEA daar waar 4-FA waarschijnlijk mijn all time fave stim is.

Ik ben op de hoogte van jouw liefde voor deze vendor. Maar wat bieden zij- op dan soms een kleine gift in kwantiteit- dat andere vendors niet bieden? Ik ken minstens nog twee andere vendors die Etizolam poeder aanbieden, eentje die zelfs zo'n 50% goedkoper is. Eens wat betreft de benzodiazepines, een pot nat en we hebben genoeg.

Overigens indien ik je ooit zie op een meetje heb ik nog wel een mini HXE cedeautje voor je ;)

Maar bieden die vendors ook de zelfde kwaliteit? Heb je hun spul laten testen in het lab?

Nee. Maar heb jij het wel laten testen? De meeste vendors halen hun spul bij dezelfde supplier als RC doet. Het zou zo kunnen zijn dat de vendors na levering er nog mee knoeien, maar daar geloof ik bij de grote niet zo in. Je kunt de vendors waar LZ aan levert gewoon vinden op hun site.



Ik laat het grootste deel wel testen indd ;)[
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Jmths » di feb 25, 2020 2:46 pm

Hoxyz schreef:Nope, de enige gefluoriseerde amfetamine's die ik heb geprobeerd zijn 4-FA, 4-FMPH en 3-FEA daar waar 4-FA waarschijnlijk mijn all time fave stim is.

Ik ben op de hoogte van jouw liefde voor deze vendor. Maar wat bieden zij- op dan soms een kleine gift in kwantiteit- dat andere vendors niet bieden? Ik ken minstens nog twee andere vendors die Etizolam poeder aanbieden, eentje die zelfs zo'n 50% goedkoper is. Eens wat betreft de benzodiazepines, een pot nat en we hebben genoeg.

Overigens indien ik je ooit zie op een meetje heb ik nog wel een mini HXE cedeautje voor je ;)

4-FA is inderdaad een psychoactief van wereld proporties, een ultieme ervaring om je urenlang mee te vermaken in gezelschap van godinnen. Mocht je in de toekomst toevallig eventueel wat HXE kunnen missen voor een groot enthousiast denk ik dat ik misschien wel afstand wil doen van mijn laatste beetje 4-FA. :snort:

Ik was jarenlang net als jou vrij sceptisch. Mensen liepen jarenlang SI de hemel in te prijzen en het poepgat in te kijken waarop ik vrij standaard droogjes op reageerde: 'Og, die en die vendor bieden dat en dat ook aan voor de helft van de prijs van SI en naar mijn weten doet dat de kwaliteit niet (significant) merkbaar onder aan.'

Maar in wat het wilde westen van RCs was heeft SI zich toch echt als eerste partij opgeworpen die een statement maakte: 'Drugs en Fatsoen kunnen samen gaan'.
En hoe treurig dat op dit moment ook klinkt, in die tijd was dat echt een unicum.

Waar veel andere RC vendors in Polen, de Baltische Staten, Griekenland en zelfs Scandinavië de RC markt zagen als de ultieme kans om zoveel mogelijk geld binnen te harken (omgeacht de consequenties) omdat ze massaal gedoogd willekeurige psychoactieve stoffen de markt in konden pompen.

Daar verhief SI zich boven. Ze lieten op zeer professionele wijze zien wat ethisch en deontologisch de richtlijnen waren op dit gebied. Dit door simpelweg te handelen naar hun principes in een gebied dat zacht gezegd omschreven kan worden als grijs en instabiel.

Waar sommige vendors doden veroorzaakten (in het najagen van geld) en mensen soms zelfs opgelicht werden door vendors (vooral in de VS) in dit zeer gevoelig en kwetsbaar speelveld. Daar bleef SI consistent professionele service leveren en principes hanteren waar ieder ander een puntje aan kon zuigen. Het is ook merkbaar dat dit een beweging is die voort kwam uit een principiële ideologie.

De molecuulstructuren waarop ze voortbouwen kwamen vaak ook voort uit het werk van Hoffman en Shulgin zelf. Er zijn maar weinig die zich aan die personen kunnen meten op vlak van integriteit en menselijkheid.Mensen waardoor je haast weer spontaan wilt gaan geloven in de goedheid van de mens zogezegd.

En natuurlijk kan dit gedachtegoed misbruikt worden en dit gedachtegoed wordt ook absoluut zowel bewust en onbewust misbruikt. Maar voor zover ik weet heeft SI zich altijd met een goed geweten en met veel toewijding ingezet voor hetgeen waar ze voor staan. En totdat het tegendeel van de twijfel wordt bewezen zal ik deze het de voordeel van de twijfel gunnen.

SI is niet de enige RC vendor die zich met integriteit heeft opgesteld, maar het valt niet te ontkennen dat ze een morele standaard en richtlijn hebben gezet in de oorlog tegen drugs en mensen die nog altijd merkbaar is. En dan heb je het nog geen eens over de innovatie die ze op dit gebied hebben neergezet.

Scientific Innovation is gewoon een fucking legacy waar iedereen zich achter mag scharen. :hulde:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » di feb 25, 2020 10:29 pm

Jmths schreef:
Hoxyz schreef:Nope, de enige gefluoriseerde amfetamine's die ik heb geprobeerd zijn 4-FA, 4-FMPH en 3-FEA daar waar 4-FA waarschijnlijk mijn all time fave stim is.

Ik ben op de hoogte van jouw liefde voor deze vendor. Maar wat bieden zij- op dan soms een kleine gift in kwantiteit- dat andere vendors niet bieden? Ik ken minstens nog twee andere vendors die Etizolam poeder aanbieden, eentje die zelfs zo'n 50% goedkoper is. Eens wat betreft de benzodiazepines, een pot nat en we hebben genoeg.

Overigens indien ik je ooit zie op een meetje heb ik nog wel een mini HXE cedeautje voor je ;)

4-FA is inderdaad een psychoactief van wereld proporties, een ultieme ervaring om je urenlang mee te vermaken in gezelschap van godinnen. Mocht je in de toekomst toevallig eventueel wat HXE kunnen missen voor een groot enthousiast denk ik dat ik misschien wel afstand wil doen van mijn laatste beetje 4-FA. :snort:

Ik was jarenlang net als jou vrij sceptisch. Mensen liepen jarenlang SI de hemel in te prijzen en het poepgat in te kijken waarop ik vrij standaard droogjes op reageerde: 'Og, die en die vendor bieden dat en dat ook aan voor de helft van de prijs van SI en naar mijn weten doet dat de kwaliteit niet (significant) merkbaar onder aan.'

Maar in wat het wilde westen van RCs was heeft SI zich toch echt als eerste partij opgeworpen die een statement maakte: 'Drugs en Fatsoen kunnen samen gaan'.
En hoe treurig dat op dit moment ook klinkt, in die tijd was dat echt een unicum.

Waar veel andere RC vendors in Polen, de Baltische Staten, Griekenland en zelfs Scandinavië de RC markt zagen als de ultieme kans om zoveel mogelijk geld binnen te harken (omgeacht de consequenties) omdat ze massaal gedoogd willekeurige psychoactieve stoffen de markt in konden pompen.

Daar verhief SI zich boven. Ze lieten op zeer professionele wijze zien wat ethisch en deontologisch de richtlijnen waren op dit gebied. Dit door simpelweg te handelen naar hun principes in een gebied dat zacht gezegd omschreven kan worden als grijs en instabiel.

Waar sommige vendors doden veroorzaakten (in het najagen van geld) en mensen soms zelfs opgelicht werden door vendors (vooral in de VS) in dit zeer gevoelig en kwetsbaar speelveld. Daar bleef SI consistent professionele service leveren en principes hanteren waar ieder ander een puntje aan kon zuigen. Het is ook merkbaar dat dit een beweging is die voort kwam uit een principiële ideologie.

De molecuulstructuren waarop ze voortbouwen kwamen vaak ook voort uit het werk van Hoffman en Shulgin zelf. Er zijn maar weinig die zich aan die personen kunnen meten op vlak van integriteit en menselijkheid.Mensen waardoor je haast weer spontaan wilt gaan geloven in de goedheid van de mens zogezegd.

En natuurlijk kan dit gedachtegoed misbruikt worden en dit gedachtegoed wordt ook absoluut zowel bewust en onbewust misbruikt. Maar voor zover ik weet heeft SI zich altijd met een goed geweten en met veel toewijding ingezet voor hetgeen waar ze voor staan. En totdat het tegendeel van de twijfel wordt bewezen zal ik deze het de voordeel van de twijfel gunnen.

SI is niet de enige RC vendor die zich met integriteit heeft opgesteld, maar het valt niet te ontkennen dat ze een morele standaard en richtlijn hebben gezet in de oorlog tegen drugs en mensen die nog altijd merkbaar is. En dan heb je het nog geen eens over de innovatie die ze op dit gebied hebben neergezet.

Scientific Innovation is gewoon een fucking legacy waar iedereen zich achter mag scharen. :hulde:

Komt goed, heb niet zo heel veel meer maar wellicht nog genoeg voor zo'n 5-10 tripjes. Indien je op de .nl meet komt doen we wel de grote wisseltruc. ;)

Alright, je hebt me overtuigd. In de tijd van SI had ik wel een invite maar deed ik nog geen RC's. Achteraf balen want ze hadden wel toffe producten. Als ik nu even terug in de tijd kon had ik een levensvoorraad 4-FA en nog wat obscure compounds gehaald.

Ik heb het sowieso niet op vendors buiten Nederland moet ik zeggen. Maar ik zal m'n volgende bestelling plaatsen bij hun om ze uit te proberen. Nu is alleen nog de vraag wat. :para:
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr feb 28, 2020 4:20 pm

Vraag me af waarom ze ineens geen 3-FA meer verkopen ze hadden zeker nog zon 2000 zakjes
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » ma maart 02, 2020 5:00 pm

Hoxyz schreef:En het is niet meer te koop.



Ze krijgen binnenkort weer voorraad

@Amvitamientje

Heb je al die 3-FA geprobeerd ondertussen of wa.
Laatst bijgewerkt door spikeycloud op wo maart 04, 2020 8:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » wo maart 04, 2020 7:52 pm

@spikeycloud tag dan iig goed :')
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo maart 04, 2020 8:01 pm

Perry schreef:@spikeycloud tag dan iig goed :')


oops hahah, heb het aangepast nu.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » zo maart 08, 2020 1:58 am

spikeycloud schreef:
@Amvitamientje

Heb je al die 3-FA geprobeerd ondertussen of wa.

Ja, maar was ook zo weer op. Ik had maar 0,5gr. Blijft een leuke stimulant met weinig neveneffecten, echter te duur.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » vr apr 24, 2020 7:27 pm

Toch maar wat besteld. Wat voor dosering raden jullie aan op een feestje? En is een dosering genoeg of later overstappen op amfetamine? Wordt waarschijnlijk in combinatie met GHB.
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Jmths » di apr 28, 2020 2:20 pm

Hoxyz schreef:Toch maar wat besteld. Wat voor dosering raden jullie aan op een feestje? En is een dosering genoeg of later overstappen op amfetamine? Wordt waarschijnlijk in combinatie met GHB.

Het is ongeveer equipotent aan Amfetamine en de effecten zijn op subjectief niveau haast niet te onderscheiden. Ik zou het gewoon benaderen alsof het Amfetamine is.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » zo mei 03, 2020 11:18 am

Hoxyz schreef:Toch maar wat besteld. Wat voor dosering raden jullie aan op een feestje? En is een dosering genoeg of later overstappen op amfetamine? Wordt waarschijnlijk in combinatie met GHB.


En heb je het al geprobeerd ondertussen? Zo ja, hoe was het?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » ma mei 04, 2020 8:43 pm

spikeycloud schreef:
Hoxyz schreef:Toch maar wat besteld. Wat voor dosering raden jullie aan op een feestje? En is een dosering genoeg of later overstappen op amfetamine? Wordt waarschijnlijk in combinatie met GHB.


En heb je het al geprobeerd ondertussen? Zo ja, hoe was het?

Nee, ik bewaar het voor op een feest. Wel de ETH-LAD op 200ug mogen proeven die bij de bestelling zat. :D
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » di mei 05, 2020 9:14 am

Hoxyz schreef:
spikeycloud schreef:
Hoxyz schreef:Toch maar wat besteld. Wat voor dosering raden jullie aan op een feestje? En is een dosering genoeg of later overstappen op amfetamine? Wordt waarschijnlijk in combinatie met GHB.


En heb je het al geprobeerd ondertussen? Zo ja, hoe was het?

Nee, ik bewaar het voor op een feest. Wel de ETH-LAD op 200ug mogen proeven die bij de bestelling zat. :D


Dan verwacht ik dat je nog lang kan wachten, ik zie niet heel snel weer een feest komen met deze maffe lockdown. Hopelijk in Q3/Q4 van dit jaar.. maar betwijfel het.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » di mei 05, 2020 1:48 pm

spikeycloud schreef:Dan verwacht ik dat je nog lang kan wachten, ik zie niet heel snel weer een feest komen met deze maffe lockdown. Hopelijk in Q3/Q4 van dit jaar.. maar betwijfel het.

Laten we het hopen inderdaad. Maar verder niet zo'n haast. Ben niet zo'n extreme upper fan thuis, en met zo'n schaars stofje als dit maak ik er liever een mooie ervaring van in plaats van een fap binge. :p
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » ma mei 18, 2020 8:47 pm

Hoxyz schreef:
spikeycloud schreef:Dan verwacht ik dat je nog lang kan wachten, ik zie niet heel snel weer een feest komen met deze maffe lockdown. Hopelijk in Q3/Q4 van dit jaar.. maar betwijfel het.

Laten we het hopen inderdaad. Maar verder niet zo'n haast. Ben niet zo'n extreme upper fan thuis, en met zo'n schaars stofje als dit maak ik er liever een mooie ervaring van in plaats van een fap binge. :p


Fap binge kan ook een mooie ervaring zijn hoor haha, maar snap wat je bedoeld :kleuter:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » wo mei 20, 2020 2:38 pm

Guess what came in the mail today :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Jmths » wo mei 20, 2020 7:41 pm

Perry schreef:Guess what came in the mail today :kleuter:

Heuj, veel onduidelijkheid over dit stofje onder mensen.

Laat maar eens weten of dit de next best 4-FA mocht je je vervelen. :p
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » do mei 21, 2020 7:42 am

Jmths schreef:
Perry schreef:Guess what came in the mail today :kleuter:

Heuj, veel onduidelijkheid over dit stofje onder mensen.

Laat maar eens weten of dit de next best 4-FA mocht je je vervelen. :p

Ik heb deze ding al eerder gedoen hoor :kleuter:
Als je op zoek bent naar 4-FA moeje hier niet zijn, ben ik bang, dan kan je beter eens op zoek naar 4-FMA of 3-FEA dat lijkt daar meer op
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » do mei 21, 2020 8:11 am

Perry schreef:Als je op zoek bent naar 4-FA moeje hier niet zijn, ben ik bang, dan kan je beter eens op zoek naar 4-FMA of 3-FEA dat lijkt daar meer op


3-FEA lijkt veel op 4-FA inderdaad, leuk stofje 8-)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » do mei 21, 2020 10:04 am

Ik vond 3-FEA echt de kutste stim die ik ooit heb gebruikt. Nasaal deed het niks en oraal op 150mg had ik nul euforie of energie maar wel een extreem hoge rusthartslag.
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » do mei 21, 2020 11:33 am

Hoxyz schreef:Ik vond 3-FEA echt de kutste stim die ik ooit heb gebruikt. Nasaal deed het niks en oraal op 150mg had ik nul euforie of energie maar wel een extreem hoge rusthartslag.

Met 150 mg 3-FEA is het niet zo gek dat je hartslag enorm stijgt :#:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » do mei 21, 2020 1:13 pm

Amvitamientje schreef:
Hoxyz schreef:Ik vond 3-FEA echt de kutste stim die ik ooit heb gebruikt. Nasaal deed het niks en oraal op 150mg had ik nul euforie of energie maar wel een extreem hoge rusthartslag.

Met 150 mg 3-FEA is het niet zo gek dat je hartslag enorm stijgt :#:

Maar dan mag je toch ook wel wat andere effecten verwachten. :p
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » do mei 21, 2020 7:40 pm

Ik vond het wel een empathogene werking hebben, maar goed.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » do mei 21, 2020 10:33 pm

Hoxyz schreef:Ik vond 3-FEA echt de kutste stim die ik ooit heb gebruikt. Nasaal deed het niks en oraal op 150mg had ik nul euforie of energie maar wel een extreem hoge rusthartslag.


Ik vond 3-FEA ook niks had wel lage doissen gepakt maar het gaf weinig energie en werd er niet euforisch van. Sterker nog ik ging me juist aan mensen irriteren.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » zo mei 31, 2020 11:03 am

Ook maar een half grammetje gekocht ondanks ik nog genoeg 3-FA heb liggen. Toch wel benieuwd naar de kwaliteit.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » ma jul 20, 2020 8:08 am

Bij een andere Nederlandse vendor verkopen het ze nu ineens 3-FA... ook meer dan 2 keer zo goedkoop.....kan toch bijna niet anders dat het geen echte 3-FA is. Iemand enig idee?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » ma jul 20, 2020 1:40 pm

spikeycloud schreef:Bij een andere Nederlandse vendor verkopen het ze nu ineens 3-FA... ook meer dan 2 keer zo goedkoop.....kan toch bijna niet anders dat het geen echte 3-FA is. Iemand enig idee?

Hmmm. Op zich is dat wel een vrij solide vendor. Laten we eerlijk zijn, ondanks de uitstekende kwaliteit is de prijs van de originele vendor wel echt absurd. Maar ben benieuwd of iemand het laat testen.
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » do jul 23, 2020 12:02 am

Hoxyz schreef:
spikeycloud schreef:Bij een andere Nederlandse vendor verkopen het ze nu ineens 3-FA... ook meer dan 2 keer zo goedkoop.....kan toch bijna niet anders dat het geen echte 3-FA is. Iemand enig idee?

Hmmm. Op zich is dat wel een vrij solide vendor. Laten we eerlijk zijn, ondanks de uitstekende kwaliteit is de prijs van de originele vendor wel echt absurd. Maar ben benieuwd of iemand het laat testen.


Ja met dat solide ben ik het niet eens. Heb volgens mij 2 keer bij hun 2 andere vreemde stoffen in de samples gehad. En op hun MPA ging ik enorm hard trippen..miss dat ze wel goede dingen verkopen maar heb het idee dat ze wel enorm slordig zijn. En dat niet echt een heen aantrekkelijke gedachte bij RC's.

Enja de prijs van betrouwbare vendor is indd bizar hoog. Dat wat ze voor 500 mg vragen had best wel de gram prijs mogen zijn en dan was het nog wel stevig vergeleken met de andere stims die ze verkopen. Heb al een beetje geprobeerd van hun, maar kan het niet echt zeggen dat hij veel beter is dan 3-FA wat ik in het verleden voor veel minder gekocht heb.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Hoxyz » zo jul 26, 2020 8:26 pm

spikeycloud schreef:
Hoxyz schreef:
spikeycloud schreef:Bij een andere Nederlandse vendor verkopen het ze nu ineens 3-FA... ook meer dan 2 keer zo goedkoop.....kan toch bijna niet anders dat het geen echte 3-FA is. Iemand enig idee?

Hmmm. Op zich is dat wel een vrij solide vendor. Laten we eerlijk zijn, ondanks de uitstekende kwaliteit is de prijs van de originele vendor wel echt absurd. Maar ben benieuwd of iemand het laat testen.


Ja met dat solide ben ik het niet eens. Heb volgens mij 2 keer bij hun 2 andere vreemde stoffen in de samples gehad. En op hun MPA ging ik enorm hard trippen..miss dat ze wel goede dingen verkopen maar heb het idee dat ze wel enorm slordig zijn. En dat niet echt een heen aantrekkelijke gedachte bij RC's.

Enja de prijs van betrouwbare vendor is indd bizar hoog. Dat wat ze voor 500 mg vragen had best wel de gram prijs mogen zijn en dan was het nog wel stevig vergeleken met de andere stims die ze verkopen. Heb al een beetje geprobeerd van hun, maar kan het niet echt zeggen dat hij veel beter is dan 3-FA wat ik in het verleden voor veel minder gekocht heb.

Laat je diezelfde stoffen ook van de prijzige vendor testen? Vraag me af of daar dan geen vreemde bij synthese producten in zitten. Geloof, en weet dat ze kwaliteit hebben maar iedereen papegaaid elkaar wel een beetje na wat betreft de "holy grail" vendor.
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner