door FuntCase » wo jun 03, 2015 9:08 pm
Net na een dutje de rest(37.5mg) afgewogen en gesnoven. Het duurt echt een minuut of 5-10 voordat het werkt. Voel een hele zwakke adrenal rush, gevolgd door een lang werkende stabiele up. Ik zweet nu wel (niet veel), en ook de burn voel ik na 10mins nog. Wat mij ook al opviel bij 12.5 mg, is dat je verdoofd ben op een manier zoals op lichte mdma. Ik kan pijn beleven maar de emotie is er niet helemaal. verdoofd maar niet numb. Ook staan mn kaken nu wel straker op elkaar en heb ik schoteltjes alsof ik schrooms op heb.
Zoals ook veel beschreven op bluelight, schijnt dit spul een soort plafon te hebben. De rush is net niet en zal net-niet blijven. Voelt een beetje alsof je op iets leuks zit te wachten. Nu een kwartier later brand mn neur nog steeds een deel. Ik besluit bij deze dit goedje niet meer nasaal te testen. Oraal is de voorkeur vanaf nu. Ik ga straks een bommetje nemen, kijken wat dat doet. Voel me nu gestimuleerd, multitasken is nog moeilijker dan op speed. Ik lijk het niet meer te kunnen.
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war
Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war
Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost