Bluelight schreef:Snorting : burn like 40 secs, no special "rush" effect like coke. estimated 20 - 30mg.
Sublingual : not a good taste, but not caustic. estimated 20-30mg / hour.
Smoking : found him with an aluminium foil smoking it, a really small amount. estimated 10 - 15mg. Can smoke 2 or 3 an hour. Feels like this ROA may hook him, don't know, first time was tonight. But I usually give up everything after few weeks / months, except weed
3F-Phenmetrazine + Benzo (1/2 lexomil) : he think it's ok to use it with benzo if you need to smooth the comedown. Used few times benzo in his life, only for mdma or 6-apb comedown.
3F-Phenmetrazine + Alcool : give you a boost in energy/self confidence but not coke like, more like you are present and chatty but no rush.
3F-Phenmetrazine + Weed : no noticeable interactions. He's an everyday smoker.
JongGeleerd schreef:Het is wel zo dat het net als 3-FA meer serotonine releast dan zijn oorspronkelijke vorm.
Italiano schreef:JongGeleerd schreef:Het is wel zo dat het net als 3-FA meer serotonine releast dan zijn oorspronkelijke vorm.
3-FA releast niet meer serotonine dan normale amfetamine. Er is juist relatief meer dopamine activiteit.
Dopamientje schreef:Lekker aan het experimenteren geweest. Oneveer 60 mg 3-FPM in een voorverhit bolletje staalwol gedaan en toen flink aangedrukt.
Zo'n pijpje dus.
Origineel
Ik had mijn gevoel nooit 180 graden zo om voelen draaien. Ik had slecht geslapen, lichte hoofpijn en gewoon laks.
Na de eerste hij was de hoofdpijn verdewenen. Bij de tweede hijs merkte ik dat ik ineens duidelijk meer enrgie had dan voorheen
Ik hoopte dat hiermee ook de amfetamine hallucinaties zouden ophouden, wat het grotendeels zeker heeft gedaan, maar aan der andere kan ook weer niet. Laten we zeggen dat ik plastic kamerplanten heen en weer zie bewegen.
Oh en lache... mee dat het bericht is afgetypt voel ik een lichte hoofdpijn opkomen. Maar dat gaan we gewoon lekker puur natuur oplossen.
JongGeleerd schreef:Italiano schreef:JongGeleerd schreef:Het is wel zo dat het net als 3-FA meer serotonine releast dan zijn oorspronkelijke vorm.
3-FA releast niet meer serotonine dan normale amfetamine. Er is juist relatief meer dopamine activiteit.
Ohja, je hebt gelijk, verdomd! Nooit geweten joh, ik ging er altijd vanuit dat 't meer serotonine releast, omdat men het zo geweldig vond toen 't op de markt was.
d-AmphetamineNorepinephrine 7.2 ± 0.44
Dopamine 8.0 ± 0.43
Serotonine 1756 ± 94
3-Fluoroamphetamine (PAL-353)Norepinephrine 16.1 ± 1.7
Dopamine 24.2 ± 1.1
Serotonine 1,937 ± 202
4-Fluoroamphetamine (PAL-303)Norepinephrine 28.0 ± 1.8
Dopamine 51.5 ± 1.7
Serotonine 939 ± 76
Sterker nog, als we 't over straat speed (racemisch) hebben ipv dex, dan is er nog meer serotonine release en minder dopamine.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Wat is je bron? Ben wel benieuwd wat deze data zijn voor bijvoorbeeld meth en coca...
FrozenToast schreef:Maurits schreef:Wat is je bron? Ben wel benieuwd wat deze data zijn voor bijvoorbeeld meth en coca...
affinities.php
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
noxcoaster schreef:Nadat ik gisteren 4 mg diclazepam rond het slapen naar binnen had gewerkt werd ik daar op mijn (vrije) ochtend toch nog best kapot wakker van (verrassend ) Dus voor het eerst 3-fpm gedaan na allergietestje paar dagen terug.
50-60 mg nasaal (heb wel lichte-matige amfetamine tolerantie)
AUW! prikt en brandt, maar niet zo erg als 4-fa of 2-fa imo.
maar na paar seconden weg. Neus begint te lopen als een dolle dus je loopt je neus de eerste minuten behoorlijk op te halen.
Verder na 15 min eerste (placebo?) effecten. Erg gefocusd op mijn computerscherm en ik kan mijn benen niet meer stilhouden. Lichte tintelingen over mijn hoofd. Verder nog niet zo veel bijzonders. Zal wel updaten als dat wel gebeurt.
Edit: dik uur later licht gestimuleerd. Beter kan ik het niet noemen. Ik voel me scherp, praatkick, optimale focus. De dingen die ik normaal zou laten liggen gaan nu prima.
Al met al tot nu toe een functionele, cleane stimulant. Nog iets cleaner dan 2-fa imo.
Binnenkort een iets hogere dosering proberen, kijken of dat nog iets extra's toevoegt!
Dopaminded schreef:spikeycloud schreef:Ik vind het wel een relax stofje. Vooral omdat het bijna geen bij effecten heeft die bijvoorbeeld x-FA's wel hebben en ik erna lekker kan slapen. Op lage dosissen 20-40 MG is het een lichte sex ehancer. In tegenstelling tot de X-FA's kun je hem bij deze wel erg snel omhoog krijgen terwijl je het toch wat langer volhoudt, hetgeen wat ik altijd wel een bijzonder fijne eigenschap vind.
De roes zelf is niet super speciaal, maar denk dat het in lage doissen zeker de vrouwtjes wat blijer maakt zonder dat ze merken dat je wat op hebt.
Welke neveneffecten ondervind je dan bij de FA-reeks (itt 3F-Phen)?
Persoonlijk kan ik zelfs nog sneller gaan pitten onder 2-FMA gebruik, dan wanneer ik 3-FPM door de bloedbanen lopen heb. (Toen ik een pep-vergelijking maakte: plafonddienst is alleszins ook evenwaardig )
Paradise schreef:Ja bedoelde deze denk ik.
De nieuwe UK stim. Tenzij dat nog een andere is.
3FA daar ken ik wel een paar gram van maar die is toch allang illegaal?
De mijne begin zo op raken.
2FA vindek functioneel ook prima.
De meth versie werkt te lang, en in een topic stelde iemand dat zijn vriend dex had gelaten voor 2FMA
en z'n hart bleek 2 jaar later verkeerd gegroeid te zijn ... het leek niet op zever en de precieze ter weetk niemeer meer.
Ik heb wat minder tijd om het allemaal te volgen en het aantal RC's daalt niet echt.
dex vindek de beste, adhd of funtioneel.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten