MoonLiquid schreef:Druks schreef:Leuke username heb je
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Piotr schreef:Ik mag godverdomme hopen van godverdomme niet
Temazepam40milligram schreef:Bron is mijn plaatselijke smartshop. Die zoekt dit soort dingen wel uit want hij heeft regelmatig politiecontrole.
Aebi schreef:Piotr schreef:Ik mag godverdomme hopen van godverdomme niet
Temazepam40milligram schreef:Bron is mijn plaatselijke smartshop. Die zoekt dit soort dingen wel uit want hij heeft regelmatig politiecontrole.
Italiano schreef:Het lijkt me sterk dat 4-FA verboden gaat worden want er is helemaal geen aanleiding (geen incidenten).
Als de bron de plaatselijke smartshop beun is dan zou ik me geen zorgen maken. Staat me vaag iets van bij dat 4-FA opeens ook niet meer verkocht werd door de toenmalige NL-se vendor DA, volgens hen wegens opkomende wetgeving omtrent 4-FA en dit is al een goeie 2/3 jaar geleden uit mn hoofd?
Wat er wel binnenkort illegaal wordt zijn oa. MXE, 25i-nbome en MDPV, dit vanwege een initiatief wetsvoorstel door de Europese Commissie (=oud nieuws).
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Of misschien wordt het verboden in het land waar de vendor van jouw smartshop beunhaas zit. Ik geloof dat AL-LAD namelijk ook verboden is nu of volgende maand ofzo in Engeland. Een Engelse vendor verhuist daarom van land, geloof ik, om toch aan de rest van Europa nog te kunnen leveren. Misschien dat in Engeland ook wel 4fa verboden wordt.
ParadijsVogel schreef:Partypipo schreef:Of misschien wordt het verboden in het land waar de vendor van jouw smartshop beunhaas zit. Ik geloof dat AL-LAD namelijk ook verboden is nu of volgende maand ofzo in Engeland. Een Engelse vendor verhuist daarom van land, geloof ik, om toch aan de rest van Europa nog te kunnen leveren. Misschien dat in Engeland ook wel 4fa verboden wordt.
AL-LAD is inderdaad sinds begin deze maand verboden geworden in de UK. (Doel jij soms op LL?)
Druks schreef:ParadijsVogel schreef:Temazepam40milligram schreef:Bron is mijn plaatselijke smartshop. Die zoekt dit soort dingen wel uit want hij heeft regelmatig politiecontrole.
Die mag sowieso geen 4fa verkopen, dus ja...
Maar wel bong cleaner...
Fool schreef:4-FA heeft in Nederland dezelfde status als 6-apb en etizolam, ja.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten