Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-fmp in combi met xtc

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Davinci » do aug 23, 2012 10:36 am

Een halve zou lekker moeten gaan.
De vraag is natuurlijk: waarom bijnemen?
Het is bewezen dat bijnemen extra neurotoxiciteit met zich meebrengt. Je eigen hersenen op het spel zetten voor een paar uurtjes genot...
Een enkele mdma dosis laat al sporen achter op lange termijn.
Je verpest het alleen maar meer voor de volgende keer als je bijneemt.

:wave:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » do aug 23, 2012 10:46 am

Davinci schreef:Een halve zou lekker moeten gaan.
De vraag is natuurlijk: waarom bijnemen?
Het is bewezen dat bijnemen extra neurotoxiciteit met zich meebrengt. Je eigen hersenen op het spel zetten voor een paar uurtjes genot...
Een enkele mdma dosis laat al sporen achter op lange termijn.
Je verpest het alleen maar meer voor de volgende keer als je bijneemt.

:wave:



ALs je het een enkele keer per jaar doet kan het vast niet zoveel kwaad als jij zegt.
Het is nooit goed natuurlijk maar het is bewezen dat je serotine gehalte na een pauze van 2/3 maanden weer volledig hersteld is
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Davinci » do aug 23, 2012 12:51 pm

Een enkele keer per jaar kan inderdaad niet zoveel kwaad. Iedereen is natuurlijk ook weer anders; lichaamstemperatuur, gewicht, dosering spelen allemaal een rol.
Bestond er niet zo'n regel van max 2mg/kg mdma?

Je serotonine gehalte is na twee a drie maand wel weer op peil. Het probleem is dat MDMA het enzym tryptofaan hydroxylase grotendeels kapot maakt door oxidatieve stress.
Dat enzym helpt de omzetting van tryptofaan naar 5-htp en 5-htp wordt dan omgezet naar serotonine. Het duurt ongeveer een maand om tryptofaan hydroxylase terug aan te maken zodat ze wat terug op haar oorspronkelijk niveau zit.
Theoretisch gezien is het daarom beter om toch naar de drie maanden regel te streven.
Twee maanden is mogelijk, maar er is toch wat tolerantie ontwikkeling op lange termijn.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » do aug 23, 2012 1:12 pm

Davinci schreef:Een enkele keer per jaar kan inderdaad niet zoveel kwaad. Iedereen is natuurlijk ook weer anders; lichaamstemperatuur, gewicht, dosering spelen allemaal een rol.
Bestond er niet zo'n regel van max 2mg/kg mdma?

Je serotonine gehalte is na twee a drie maand wel weer op peil. Het probleem is dat MDMA het enzym tryptofaan hydroxylase grotendeels kapot maakt door oxidatieve stress.
Dat enzym helpt de omzetting van tryptofaan naar 5-htp en 5-htp wordt dan omgezet naar serotonine. Het duurt ongeveer een maand om tryptofaan hydroxylase terug aan te maken zodat ze wat terug op haar oorspronkelijk niveau zit.
Theoretisch gezien is het daarom beter om toch naar de drie maanden regel te streven.
Twee maanden is mogelijk, maar er is toch wat tolerantie ontwikkeling op lange termijn.



haha toch nog wat nuttigs geleerd vandaag tnx!:P
Maar voor mij is dit geen probleem omdat het al ruim een halfjaar voor me geleden is:--)
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Koekwaus » do aug 23, 2012 2:46 pm

Heb al een poosje geen pillen meer gekocht omdat ik nog een voorraadje heb. Maar ik zou ze zeker gekocht hebben als ik zonder zat. Volgens internet is de sterkte van die pillen aardig hoog. Ik zou voor het gemak van 190 uit gaan. Heb de voorloper hiervan wel liggen die was ook al aardig sterk. Op een halfje zou je goed moeten gaan bij 68kg (al vind ik gewicht niet altijd de meest nauwkeurige graadmeter, heb wel eens gehad dat mn vriendin meer nodig had dan ik om er in te komen en we schelen nog al). Je krijgt er een beetje een handigheidje in, ik weet dat voor mij 120/140 in een keer de sweetspot is. Kan voor iemand anders bij 100 zijn etc. Doseer in ieder geval niet te laag want dat is vervelender dan (iets) te hoog. Je mag er best 10/20mg naast zitten. En bijnemen echt rond je piek of tijdens je piek.

Edit: doseer met een c :lol:
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » vr aug 24, 2012 10:10 am

Koekwaus schreef:Heb al een poosje geen pillen meer gekocht omdat ik nog een voorraadje heb. Maar ik zou ze zeker gekocht hebben als ik zonder zat. Volgens internet is de sterkte van die pillen aardig hoog. Ik zou voor het gemak van 190 uit gaan. Heb de voorloper hiervan wel liggen die was ook al aardig sterk. Op een halfje zou je goed moeten gaan bij 68kg (al vind ik gewicht niet altijd de meest nauwkeurige graadmeter, heb wel eens gehad dat mn vriendin meer nodig had dan ik om er in te komen en we schelen nog al). Je krijgt er een beetje een handigheidje in, ik weet dat voor mij 120/140 in een keer de sweetspot is. Kan voor iemand anders bij 100 zijn etc. Doseer in ieder geval niet te laag want dat is vervelender dan (iets) te hoog. Je mag er best 10/20mg naast zitten. En bijnemen echt rond je piek of tijdens je piek.

Edit: doseer met een c :lol:




Dus als ik je verhaal goed snap: zou ik moeten proberen om met iets meer dan een halve te beginnen? Omdat ik dan zeker weer dat me begin goed zit en dat toch het belangrijkste is?
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Davinci » vr aug 24, 2012 12:32 pm

De dosis die je in het begin dropt, is de belangrijkste.
Op een bepaald moment ontstaat er een soort acute tolerantie waardoor het echte magische gevoel daarna gedaan is.

Nogmaals heeft bijnemen weinig zin. Je eigen hersenen op het spel zetten voor een paar uurtjes meer vaagheid, vind ik nu niet echt zo'n snugger idee.
Meer tolerantie, meer schade, meer kater... tja de pillenslikker cultuur :puke:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » vr aug 24, 2012 1:19 pm

Davinci schreef:De dosis die je in het begin dropt, is de belangrijkste.
Op een bepaald moment ontstaat er een soort acute tolerantie waardoor het echte magische gevoel daarna gedaan is.

Nogmaals heeft bijnemen weinig zin. Je eigen hersenen op het spel zetten voor een paar uurtjes meer vaagheid, vind ik nu niet echt zo'n snugger idee.
Meer tolerantie, meer schade, meer kater... tja de pillenslikker cultuur :puke:




Het is sowieso nie goed voor je,, dus als ik het 1x in de zoveel tijd doe wil ik het gewoon goed doen op een goed feestje dat ik een paar uur goed los ga.
Dus ik ga sowieso bijpakken, dat het echte magische gevoel steeds minder wordt naarmate je bijneemt snap ik, maar toch blijft het nog altijd beter dan met alcohol op of nuchter zijn..
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Koekwaus » vr aug 24, 2012 1:42 pm

rotterdambb schreef:Het is sowieso nie goed voor je,, dus als ik het 1x in de zoveel tijd doe wil ik het gewoon goed doen op een goed feestje dat ik een paar uur goed los ga.
Dus ik ga sowieso bijpakken, dat het echte magische gevoel steeds minder wordt naarmate je bijneemt snap ik, maar toch blijft het nog altijd beter dan met alcohol op of nuchter zijn..


Inderdaad, het is anders als je uitgaat en pillen neemt of dat je thuis op de bank ligt te dromen voor 2 uurtjes. Als je uitgaat wil je meestal wel een paar uur extra vaagheid, niks mis mee. De startdosis kan beter iets te hoog zijn (lees als je er zo'n 20mg naast zit is het niet erg), dan iets te laag. Een goeie dosis maakt ook de behoefte aan bijpakken minder en stelt dat gevoel van ik-moet-bijpakken ook wat uit. Geef daar niet aan toe pak gewoon zo tijdens of vlak rond je piek bij, zo verleng je het optimaal. 3/4 van die pillen die je hebt kan niet zo heel veel kwaad zoals ik het zie, dan zit je nog op 140/150, daarna zou ik halfjes bijpakken of nog een keer 3/4de omdat je anders met je kwartje blijft zitten.

Ik zeg overigens niet dat een halfje voor jou niet genoeg kan zijn, is een beetje persoonsgebonden hangt van dingen af als hoe zwaar je bent, wat je nog meer gebruikt, de setting, tolerantie etc etc. Maar ik zie geen kwaad in 140 er in een keer in jassen. Ken genoeg vrouwen van ca 60/70kg die daar lekker op gaan ook.

Davinci schreef:Meer tolerantie, meer schade, meer kater... tja de pillenslikker cultuur :puke:

Dat hautaine schoolmeester/forum-papa toontje iedere keer: :puke:
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Davinci » vr aug 24, 2012 1:58 pm

Koekwaus schreef:Dat hautaine schoolmeester/forum-papa toontje iedere keer: :puke:



:beer:
Rotterdambb lijkt een verantwoordelijke gebruiker. Hij doet het sporadisch en gaat verstandig gebruiken.

Dat vervelend toontje waarop ik typ, is bedoeld voor de snuif-/zuip-/pillencultuur persoon die hier wel eens zou meelezen en maar wekelijks blijft snuiven, zuipen en pillen slikken alsof het water is. :|
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » vr aug 24, 2012 2:07 pm

Koekwaus schreef:
rotterdambb schreef:
Het is sowieso nie goed voor je,, dus als ik het 1x in de zoveel tijd doe wil ik het gewoon goed doen op een goed feestje dat ik een paar uur goed los ga.
Dus ik ga sowieso bijpakken, dat het echte magische gevoel steeds minder wordt naarmate je bijneemt snap ik, maar toch blijft het nog altijd beter dan met alcohol op of nuchter zijn..


Inderdaad, het is anders als je uitgaat en pillen neemt of dat je thuis op de bank ligt te dromen voor 2 uurtjes. Als je uitgaat wil je meestal wel een paar uur extra vaagheid, niks mis mee. De startdosis kan beter iets te hoog zijn (lees als je er zo'n 20mg naast zit is het niet erg), dan iets te laag. Een goeie dosis maakt ook de behoefte aan bijpakken minder en stelt dat gevoel van ik-moet-bijpakken ook wat uit. Geef daar niet aan toe pak gewoon zo tijdens of vlak rond je piek bij, zo verleng je het optimaal. 3/4 van die pillen die je hebt kan niet zo heel veel kwaad zoals ik het zie, dan zit je nog op 140/150, daarna zou ik halfjes bijpakken of nog een keer 3/4de omdat je anders met je kwartje blijft zitten.

Ik zeg overigens niet dat een halfje voor jou niet genoeg kan zijn, is een beetje persoonsgebonden hangt van dingen af als hoe zwaar je bent, wat je nog meer gebruikt, de setting, tolerantie etc etc. Maar ik zie geen kwaad in 140 er in een keer in jassen. Ken genoeg vrouwen van ca 60/70kg die daar lekker op gaan ook.

Davinci schreef:
Meer tolerantie, meer schade, meer kater... tja de pillenslikker cultuur :puke:

Dat hautaine schoolmeester/forum-papa toontje iedere keer: :puke:



Tnx voor je reactie, ik ga dan ook je advies volgen en met een 3 kwart pil beginnen, dan de volgende x als ik bijpak luister ik gewoon naar me lichaam en hoe ik me voel en of ik nog hard(er) door wil gaan of niet, en daar baseer ik het dan ook op of het een halve of nog een x 3/4 wordt.

Het weer zit in ieder geval niet mee morgen:(
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » vr aug 24, 2012 2:08 pm

Davinci schreef:
Koekwaus schreef:
Dat hautaine schoolmeester/forum-papa toontje iedere keer: :puke:



:beer:
Rotterdambb lijkt een verantwoordelijke gebruiker. Hij doet het sporadisch en gaat verstandig gebruiken.

Dat vervelend toontje waarop ik typ, is bedoeld voor de snuif-/zuip-/pillencultuur persoon die hier wel eens zou meelezen en maar wekelijks blijft snuiven, zuipen en pillen slikken alsof het water is. :|




Ik probeer het zeker zo verstandig mogelijk te doen:D
Vandaar dat ik ook nog even op dit forum rond ben gaan snufelen om te vragen hoe en de wat, gelukkig heb ik dat gedaan en vandaar laat ik de 4fmp morgen ook lekker thuis:) en volgasssss op de pillen!:D we hebben er zin in!!!!!!!
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Koekwaus » vr aug 24, 2012 2:22 pm

Davinci schreef::beer:
Rotterdambb lijkt een verantwoordelijke gebruiker. Hij doet het sporadisch en gaat verstandig gebruiken.

Dat vervelend toontje waarop ik typ, is bedoeld voor de snuif-/zuip-/pillencultuur persoon die hier wel eens zou meelezen en maar wekelijks blijft snuiven, zuipen en pillen slikken alsof het water is. :|



Ik ken het type lui dat jij bedoelt heel goed maar die laten zich echt niet ontmoedigen door wijze woorden (gelezen of gesproken). Uberhaupt stellen die geen vragen over dosering en combinaties. Beetje onzinnig om Rotterdambb een soort van angst aan te praten. Gewoon met mate, niet te vaak doen en bij uitgaan is het bijna onmogelijk om niet bij te nemen. Tenzij je bijv tot 4 uur wacht wanneer je feestje om 7 uur is afgelopen ofzo. Maar wat is daar de lol van.

Blij overigens dat ie er uit is, die combi is niet tof :s.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor AgeOfLove » vr aug 24, 2012 7:17 pm

Bedankt voor het topic, was ook aan het twijfelen om fluor ooit eens te combineren met mdma maar ga het toch maar laten :)
Ga ook eens nadenken om mijn begindosis mdma iets te verhogen...
Open your eyes and see the child you are...
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor zornax » za sep 01, 2012 4:22 pm

ik heb het gisteren geprobeerd en deze combi beviel me heel erg goed.

3 uur na inname van de 4fmp een halve gele ferrari op. Ik heb toen 2 uur rondgelopen met tintelingen over heel me lijf, heel veel euforie en energie zoals ik nog nooit gehad heb. Dit was zelfs beter als mijn eerste keer XTC
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner