rotterdambb schreef:Ps. ben nieuw hier dus weetniet of hij in de goede sectie staat...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:MDMA in combinatie met amfetamines is meestal niet zo'n goed plan
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Waarschijnlijk heb je niet zoveel aan de XTC, je zal er hooguit erg wazig van worden. MDMA in combinatie met amfetamines is meestal niet zo'n goed plan
Koekwaus schreef:4-fa vind ik veel meer een peppy effect hebben dus niet een mildere versie van pillen. 3mmc is een alternatief voor pillen wat mij betreft, maar je gaat flink bijdoseren dan (om de anderhalf/twee uur). Ik zou het gewoon bij de pillen houden. Van pillen naar 4-fa kan natuurlijk wel, dan ben je waarschijnlijk wel weer nuchter maar ook weer goed wakker.
Koekwaus schreef:Weet niet hoe sterk je pillen zijn maar stel dat je pillen van 140mg hebt zou ik toch echt beginnen met 3/4de of een hele. Te zwak doceren is ook niet chill en je gebruikt uiteindelijk alleen maar meer. Dan kan je daarna op halfjes het gevoel verlengen. Als je nog naar 010 terug moet met de trein ook zou ik mn laatste halfje gewoon nog een uur voor afloop nemen ofzo, zit je tenminste ook nog een beetje vaag in de trein. (PS. ik zou voor de zekerheid gewoon 3 pillen meenemen, zou makkelijk meer kunnen worden dan 1,5. Derde keer voelt het ook meer alsof je het onder controle krijgt, je voelt de pil opkomen enzo.)
Koekwaus schreef:180/190 dan zou ik voor een halve tot 3/4de gaan inderdaad. Met opkomen bedoel ik dat je geleidelijk aan waarneemt dat je straks de inslag gaat krijgen. De eerste 2x is het bij de meeste de inslag die ze als eerste waarnemen, je zit er dan gelijk in. Bij de derde keer begin je het vanuit je maag al aan te voelen en dan kan de inslag pas 10 minuten of langer later zijn. Geeft je dan meer het idee/de illusie dat je het goed onder controle hebt allemaal (gaat geleidelijker). Maar goed ga je zelf wel ervaren denk ik. 6 voor 3 mensen lijkt me voldoende, maar ik neem altijd wat extra mee persoonlijk af en toe komt er iemand bietsen voor een pil of heb ik zelf het idee dat het wat harder mag. Als je 3 pillen of minder op zak hebt en gepakt wordt doen die gasten in de regel niet heel moeilijk ook, dus ja kan rustig met 9 pillen voor 3 van huis.
Ivo schreef:90-110mg is genoeg als startdosis als je het bijna nooit gebruikt en een gemiddeld gewicht hebt.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten