Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-fmp in combi met xtc

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » di aug 21, 2012 2:36 pm

Ik ben nog een (nieuwe) gebruiker wat betreft drugs, heb alleen pas 3 keer xtc gebruikt.
Dit weekend wil ik het gaan combineren met xtc (blue defqons)..
Wil om 1 uur een capsule 4-fmp innemen (zit nog te twijfelen over de dosering die ik moet nemen 130 / 150mg zoiets) en om 5 uur me 1e halve pil naar binnenwerken..

Iemand hier die mij tips kan geven? qua hoeveelheid en weet ik veel wat allemaal..

Ps. ben nieuw hier dus weetniet of hij in de goede sectie staat...
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Ivo » di aug 21, 2012 4:09 pm

rotterdambb schreef:Ps. ben nieuw hier dus weetniet of hij in de goede sectie staat...


Ik heb het even juist gezet :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » di aug 21, 2012 4:14 pm

thnx!
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Maxtacy » di aug 21, 2012 4:18 pm

Ik heb zelf geen ervaringen met 4-fmp.
Maar als ik eerst XTC neem en als het ingewerkt is pas iets anders valt dat andere altijd wel goed.
Als ik eerst iets anders neem en daarna XTC, dan wil het nog wel eens verkeerd vallen.

Misschien heb je hier iets aan, misschien niet >.<
Did: Nicotine, MDMA/XTC, Cocaine, LSD, Paddo's, Truffels, Speed/pep, Taurine, Tandpasta(geen aanrader), alcohol, sims3, laggas, Ketamine, Hasj/wiet Salvia.

To do: Van het vorige nog veel meer! :)


Take the knife, I'm twisted. Where's my heart, you missed it.
Avatar gebruiker
Maxtacy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma aug 13, 2012 1:37 pm
Woonplaats: In het graf van een overleden junk.

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Einstein » di aug 21, 2012 4:24 pm

Waarschijnlijk heb je niet zoveel aan de XTC, je zal er hooguit erg wazig van worden. MDMA in combinatie met amfetamines is meestal niet zo'n goed plan :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Ivo » di aug 21, 2012 4:25 pm

Einstein schreef:MDMA in combinatie met amfetamines is meestal niet zo'n goed plan :#:


Over 4fmp kan ik niet meepraten, maar ik voel bijna niks van een pil als ik al speed genomen heb...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Einstein » di aug 21, 2012 4:26 pm

Voor 4-FMP zal hetzelfde gelden :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » di aug 21, 2012 4:29 pm

Einstein schreef:Waarschijnlijk heb je niet zoveel aan de XTC, je zal er hooguit erg wazig van worden. MDMA in combinatie met amfetamines is meestal niet zo'n goed plan :#:



Ik wil me mdma pil pas 4 uur later na inname van me 4fmp gebruiken, dus als het al (zogoed als) uitgewerk is.

Hoor uit vele hoeken dat het de trip van mdma juist verbeterd?
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Ivo » di aug 21, 2012 4:31 pm

Het is anders in ieder geval. Ik word er waziger van, maar het love-gevoel blijft compleet uit. Als je er voor bent kan ik er in komen dat het leuker is, maar het is echt verspilling van je serotonine.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Einstein » di aug 21, 2012 4:34 pm

Voor mensen die regelmatig XTC ge(/mis)bruiken zal het niet zoveel uitmaken en misschien inderdaad lekkerder zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Davinci » di aug 21, 2012 6:29 pm

Er staat hier een topic met wat meer info over deze combo:
http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=6&t=5019


Het is een heel slecht plan om 4-FA en MDMA te combineren.
Bepaald zenuwweefsel krijgt het heel zwaar te verduren...
De kater en de mogelijks permanente veranderingen aan je zenuwweefsel zijn het niet waard...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » wo aug 22, 2012 10:53 am

Dus het combineren van 4fmp en xtc wordt niet aangeraden???
En als ik het goed begrijp als ik de mdma circa 3/4 uur later inneem krijg ik daar dat love gevoel niet meer??
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Davinci » wo aug 22, 2012 11:26 am

MDMA circa 3/4u later nemen zal geen love gevoel brengen, de dopamine/noradrenaline van 4-FA houden je scherp. Dat love-gevoel kan je wel vergeten.

Het is af te raden :wave:

Beter kies je voor 2cb/4fa combi. Versterkt het euforisch gedeelte van 4fa.
2ci en 2cd geven hetzelfde effect: meer love gevoel bij 4fa + langere duur
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Koekwaus » wo aug 22, 2012 11:30 am

Er is al een topic over deze combo volgens mij. De ene keer wordt het 4-fa de andere keer 4-fmp genoemd. Maar deze combinatie verneukt je hele pil-gevoel. Niet doen! Bij mij was het ook uren na de 4-fa maar je voelt er toch helemaal niks meer van. Heel mss als je er een uur of 8/10 tussen laat, maar het is mij zo slecht bevallen dat ik er minimaal een etmaal tussen laat.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » wo aug 22, 2012 11:35 am

Ik heb de 4fa al in huis en me pillen ook.
Ik zit nu toch te twijfelen om de 4fa gewoon thuis te laten en niet te gebruiken op mysteryland.. dan maar eerst een paar uurtjes wat biertjes drinken en dan van 4 tot 11 uur keihard opde pillen te gaan..

Dus het klopt dat door de 4fa het mooie gevoel en de inslag van me pil verziekt word???

Als ik eerst van 1 uur tot 4 uur wat biertjes ga drinken, nie teveel dan blijft het effect van me pil nog wel hetzelfde neem ik aan?
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Einstein » wo aug 22, 2012 11:44 am

Als je echt maar een paar biertjes drinkt lukt dat met die XTC wel. Je kan er ook voor kiezen om het hele feest op de 4-FMP te gaan, dat zou mijn keuze zijn, denk ik. Als het goed is blijft dat ook gewoon het hele feest werken, zodat je niet hoeft te stunten met bijdoseren en zo.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Davinci » wo aug 22, 2012 11:49 am

4-FA zou ook mijn keuze zijn op een feest. Die pillen komen (naar mijn mening) beter tot zijn recht in een thuissituatie.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » wo aug 22, 2012 11:57 am

Eerlijk gezegd wil ik liever aan de pillen op dit feest.
Heb nog nooit 4fmp gebruikt en weet ook nie hoe dat uitpakt, het schijnt een mildere versie van pillen te zijn.
En aangezien ik al een halfjaar geen pillen meer gebruikt heb heb ik er onwijs zin in om ze op dit feest te gebruiken.
Vorig jaar op dit feest was trouwens ook de 1e x dat ik een pilletje op had.

Dus ik denk dat ik de 1e paar uurtjes gewoon rusig aan doe met wat biertjes en daarna over op de pillen, 6 a 7 uur lang
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Koekwaus » wo aug 22, 2012 12:39 pm

4-fa vind ik veel meer een peppy effect hebben dus niet een mildere versie van pillen. 3mmc is een alternatief voor pillen wat mij betreft, maar je gaat flink bijdoseren dan (om de anderhalf/twee uur). Ik zou het gewoon bij de pillen houden. Van pillen naar 4-fa kan natuurlijk wel, dan ben je waarschijnlijk wel weer nuchter maar ook weer goed wakker.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » wo aug 22, 2012 12:57 pm

Koekwaus schreef:4-fa vind ik veel meer een peppy effect hebben dus niet een mildere versie van pillen. 3mmc is een alternatief voor pillen wat mij betreft, maar je gaat flink bijdoseren dan (om de anderhalf/twee uur). Ik zou het gewoon bij de pillen houden. Van pillen naar 4-fa kan natuurlijk wel, dan ben je waarschijnlijk wel weer nuchter maar ook weer goed wakker.




Tnx voor je react, ik ga het ook gewoon bij pillen houden.
Wil om kwart voor 5 ongeveer me 1e halve pil nemen en dan tot 11 uur af en toe bij doseren, denk dat ik het wel red met 1,5 pil.. het is pas me 3e x dat ik goed pillen ga gebruiken.

van 1 uur tot kwart voor 5 zullen er wel wat biertjes in gaan
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Koekwaus » wo aug 22, 2012 1:40 pm

Weet niet hoe sterk je pillen zijn maar stel dat je pillen van 140mg hebt zou ik toch echt beginnen met 3/4de of een hele. Te zwak doceren is ook niet chill en je gebruikt uiteindelijk alleen maar meer. Dan kan je daarna op halfjes het gevoel verlengen. Als je nog naar 010 terug moet met de trein ook zou ik mn laatste halfje gewoon nog een uur voor afloop nemen ofzo, zit je tenminste ook nog een beetje vaag in de trein. (PS. ik zou voor de zekerheid gewoon 3 pillen meenemen, zou makkelijk meer kunnen worden dan 1,5. Derde keer voelt het ook meer alsof je het onder controle krijgt, je voelt de pil opkomen enzo.)
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » wo aug 22, 2012 2:52 pm

Koekwaus schreef:Weet niet hoe sterk je pillen zijn maar stel dat je pillen van 140mg hebt zou ik toch echt beginnen met 3/4de of een hele. Te zwak doceren is ook niet chill en je gebruikt uiteindelijk alleen maar meer. Dan kan je daarna op halfjes het gevoel verlengen. Als je nog naar 010 terug moet met de trein ook zou ik mn laatste halfje gewoon nog een uur voor afloop nemen ofzo, zit je tenminste ook nog een beetje vaag in de trein. (PS. ik zou voor de zekerheid gewoon 3 pillen meenemen, zou makkelijk meer kunnen worden dan 1,5. Derde keer voelt het ook meer alsof je het onder controle krijgt, je voelt de pil opkomen enzo.)




ik heb pillen van 180/190 mg. dus ik denk niet dat het slim is om gelijk in 1x een hele erin te gooien??

we hebben 6 pillen in totaal met ze 3en, dus 2pillen per persoon. dit moet wel voldoende zijn.
Overigens gaan we met de auto dus hoef ik gelukkig niet met het ov.

Ik weet het gevoel sowieso nu wel een beetje te bevatten als ik hem voel opkomen enzo dus dat zit wel goed.
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Koekwaus » wo aug 22, 2012 4:29 pm

180/190 dan zou ik voor een halve tot 3/4de gaan inderdaad. Met opkomen bedoel ik dat je geleidelijk aan waarneemt dat je straks de inslag gaat krijgen. De eerste 2x is het bij de meeste de inslag die ze als eerste waarnemen, je zit er dan gelijk in. Bij de derde keer begin je het vanuit je maag al aan te voelen en dan kan de inslag pas 10 minuten of langer later zijn. Geeft je dan meer het idee/de illusie dat je het goed onder controle hebt allemaal (gaat geleidelijker). Maar goed ga je zelf wel ervaren denk ik. 6 voor 3 mensen lijkt me voldoende, maar ik neem altijd wat extra mee persoonlijk af en toe komt er iemand bietsen voor een pil of heb ik zelf het idee dat het wat harder mag. Als je 3 pillen of minder op zak hebt en gepakt wordt doen die gasten in de regel niet heel moeilijk ook, dus ja kan rustig met 9 pillen voor 3 van huis.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » wo aug 22, 2012 4:42 pm

Koekwaus schreef:180/190 dan zou ik voor een halve tot 3/4de gaan inderdaad. Met opkomen bedoel ik dat je geleidelijk aan waarneemt dat je straks de inslag gaat krijgen. De eerste 2x is het bij de meeste de inslag die ze als eerste waarnemen, je zit er dan gelijk in. Bij de derde keer begin je het vanuit je maag al aan te voelen en dan kan de inslag pas 10 minuten of langer later zijn. Geeft je dan meer het idee/de illusie dat je het goed onder controle hebt allemaal (gaat geleidelijker). Maar goed ga je zelf wel ervaren denk ik. 6 voor 3 mensen lijkt me voldoende, maar ik neem altijd wat extra mee persoonlijk af en toe komt er iemand bietsen voor een pil of heb ik zelf het idee dat het wat harder mag. Als je 3 pillen of minder op zak hebt en gepakt wordt doen die gasten in de regel niet heel moeilijk ook, dus ja kan rustig met 9 pillen voor 3 van huis.




ik begin denk ik met een halve en dan ga ik daarna na anderhalfuurtje / 2 uur me 2e halve bij pakken en zo ga ik steeds door denk ik,, dan zou ik opzich toch wel de hele tijd hard moeten gaan??

1 maatje van me doet het voor het eerst dus die heeft sowieso niet meer dan 1 / max 1,5 nodig om de hele tijd kneitter hjard te gaan, dus heb sowieso iets meer dan 2.
Mar ik ga er niet eens vanuit dat ik er 2 op krijg max 1,5..

Wat je zegt met het opkomen, je zal hier vast gelijk in hebben,, ik voelde de vorige x wel licht een goed dat ik rustig aan wat meer energie begon te krijgen en rustig aan iets meer begon te praten en dan is opeens dat moment daar dat je keihard los staat te gaan..
weet het niet goed meer het is alweer lang geleden voor me..:P:shock: :rock:
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Koekwaus » wo aug 22, 2012 5:19 pm

Ja het is een misvatting dat je dan wel genoeg zal hebben aan minder als je het nog niet eerder gedaan hebt. Ongetwijfeld slaat een halfje goed in maar wanneer je verlengd na de tweede derde keer voel je gewoon wat minder steeds. Daarom ben je genegen om meer te nemen, een effect nastrevend wat je gewoon niet meer gaat halen na de derde keer. Mijn eerste keer heb ik 3 pillen opgesnoept waar ik zelf dacht dat ik de hele avond klaar zou zijn met 1tje.

Ik beleef het zelf allemaal fijner als ik gewoon goed zwaar begin (ik vind zelf 130/140 ideaal) en dan bijdoseer met ongeveer 70-100 steeds. Vaak heb ik daarom ook verschillende pillen bij me eentje om helemaal te nemen en daarna halfjes van zwaardere. Ik ga op een avond van 3 (max 4) momenten uit waar ik bijneem. Je timing is wel goed 1,5 tot 2 uur al doe ik het liever eerder dan later (Neem het vlak voor / tijdens / of heel kort na piek, voor het fijnste effect.. Wacht je te lang kom je er eerst een beetje uit en dan kom je niet lekker terug) De residu-effecten houden naderhand ook wel zo'n 2 uur aan ofzo (de weg terug).

Neem het van mij aan, ben ook wel eens op stap gegaan met mensen die het nauwkeurig meenemen allemaal, heel vaak staan die einde van de avond om pillen te bietsen. Een pilletje slaat niet altijd even lekker in, soms heb je een outlier, soms werkt het net even sneller uit etc. Als je beschikt over meer zou ik gewoon 3 pp meenemen en als je er einde van de avond nog 3 over hebt is dat top.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » do aug 23, 2012 9:13 am

De laatste keer dat ik "goed" pillen gebruikt heb is vorig jaar in november geweest,, voor het laatst in maart nog maar dat waren troep pillen van 80mg en in totaal maar 1 hele op over de hele avond.
Dus ik denk als ik zaterdag met een halve begin dat hij kneiterhard inslaat,, misschien dat ik met een halve kan beginnen en dan na 2 uur iets van 3kwart bij pak is dat een idee?
of zeggen jullie begin gewoon met een halve en luister die dag gewoon naar je lichaam?
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Ivo » do aug 23, 2012 9:17 am

Zorgen dat de startdosis hoog genoeg is en voor de rest naar je lichaam luisteren :) Als je te laag begint, kan je het niet meer inhalen. Als je vorige keer goed ging met 80mg, zal een halve nu wel genoeg zijn.

Enkel bijdoseren als je op je piek zit, anders verspil je je pillen, maar dat zal je wel weten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » do aug 23, 2012 9:24 am

De pillen zijn tussen de 180/220 mg getest, dus als ik met een halve begin weet ik bijna wel zeker dat ik goed zit, ook omdat ik het bijna nooit gebruik heb ik niet veel nodig neem ik aan?
Bijnemen als ik op me piek zit weet dat, ik ging de 1e x helaas mis en daarheb ik wel van geleerd:) toen was het 2e halfje dat ik nam totaal nutteloos..
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor Ivo » do aug 23, 2012 9:30 am

90-110mg is genoeg als startdosis als je het bijna nooit gebruikt en een gemiddeld gewicht hebt.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 4-fmp in combi met xtc

Berichtdoor rotterdambb » do aug 23, 2012 10:11 am

Ivo schreef:90-110mg is genoeg als startdosis als je het bijna nooit gebruikt en een gemiddeld gewicht hebt.

Ok dus op een halve blauwe defqon zou ik als startdosis gewoon lekker hard gaan8-) weeg 68 kilo..
Mensen hier zelf ervaring met de blauwe defqons?
rotterdambb
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: di aug 21, 2012 2:31 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron