Ik heb 4-AcO-DMT gesnoven in het verleden, mijn vaste tripbuddy destijds eveneens. Dit veranderde de trip zeer drastisch was wij op dat moment al als 'meer DMT gelijkend' omschreven. Ik heb vermelding op de RC subreddit 2 maal voorbij zien komen waarbij iemand beschreef 4-AcO-DMT had gevaped en in beide gevallen werd het als het zeer DMT gelijkend beschrijven.
Van wat ik had begrepen komen de meeste synthetische tryptamines in fumerate vorm.
Deze informatie is echter wellicht vrij speculatief en anecdotaal van aard echter. Ik heb zelf nog geen betrouwbare vape methode voor handen, heb enkel een e-leaf en zilverfolie zogezegd waarmee je niet betrouwbaar dosering kunt afmeten. Zat er aan te denken een dynavape o.i.d. te kopen zodat ik met zekerheid de hoeveelheid die ik vape te kunnen controleren.
De juiste verhittingstempratuur komt gok ik vrij nauw voor deze substanties gok ik aangezien DMT (tryptamines?) vanaf lage temparatuur (40C?) verbranding/schade aan de molecuulstructuur ondervindt en tegelijkertijd heb je een 'zuivere verdamping' nodig. Moet naar bed, dus raffel even af.