Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-HO-MET

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Jmths » di feb 19, 2019 2:33 am

Ik heb 4-AcO-DMT gesnoven in het verleden, mijn vaste tripbuddy destijds eveneens. Dit veranderde de trip zeer drastisch was wij op dat moment al als 'meer DMT gelijkend' omschreven. Ik heb vermelding op de RC subreddit 2 maal voorbij zien komen waarbij iemand beschreef 4-AcO-DMT had gevaped en in beide gevallen werd het als het zeer DMT gelijkend beschrijven.

Van wat ik had begrepen komen de meeste synthetische tryptamines in fumerate vorm.

Deze informatie is echter wellicht vrij speculatief en anecdotaal van aard echter. Ik heb zelf nog geen betrouwbare vape methode voor handen, heb enkel een e-leaf en zilverfolie zogezegd waarmee je niet betrouwbaar dosering kunt afmeten. Zat er aan te denken een dynavape o.i.d. te kopen zodat ik met zekerheid de hoeveelheid die ik vape te kunnen controleren.

De juiste verhittingstempratuur komt gok ik vrij nauw voor deze substanties gok ik aangezien DMT (tryptamines?) vanaf lage temparatuur (40C?) verbranding/schade aan de molecuulstructuur ondervindt en tegelijkertijd heb je een 'zuivere verdamping' nodig. Moet naar bed, dus raffel even af.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Lezzel78 » do feb 21, 2019 8:19 pm

Hoi! Afgelopen dinsdag rond 17.15 uur 15 gram Mexicaanse truffels genomen. Trip was goed en wel. Rond 20.00 uur de comedown. Rond 22.00 uur voor de 1e keer 20mg (LL pilletje) 4-ho-met ingenomen. Het inwerken duurde ongeveer 1 uur. Het begon met een rare smaak op de tong. Metaalachtig maar ook chemisch. Ik kreeg zweethanden en werd wat onrustig in mijn lijf. Pupillen waren 3 kwart groot. Het leek alsof iemand het licht steeds aanpaste naar lichtrood, licht oranje en licht groen. De trip voelde erg digitaal en chaotisch aan. En lichamelijk behoorlijk dissociatief en fragmenterend. De CEV's waren lichtjes aanwezig in geometrische vormen en deed denken aan draaiende tandwielen in streepjes van wit en lichtbruin. Eenmaal beland in de badkamer zag ik elk vlekje en kalkaanslag op de muren en in de gootsteen. Ik moest me inhouden om niet te gaan zitten boenen. Naderend bij de comedown waren spiertrekkingen (bodyload) aanwezig. Door de brainrush kwam ik niet inslaap en zo goed als de hele nacht wakker gebleven. Persoonlijk ervoer ik de trip als kil, onpersoonlijk en digitaal. Voor mij hoeft 4-ho-met niet meer. Binnenkort de 4-aco-dmt uit de koeling.
Laatst bijgewerkt door Lezzel78 op do feb 21, 2019 10:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Lezzel78
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do feb 21, 2019 8:03 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor eimbiegel » za feb 23, 2019 5:59 pm

Gisteren 30mg van dit goedje nasaal gedaan.
Lijkt bijzonder hard (ook wel obvious want het is een analoog) op paddos, alleen mist het wat diepte.
Ik denk wel dat dit een goed alternatief zou kunnen zijn voor personen die angstig zijn voor paddos/truffels
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Jmths » za feb 23, 2019 6:36 pm

Naar mijn ervaring smaakte 4-AcO-DMT en 4-Ho-MET poeder eerder naar muffe plant. Al ga ik er in eerste instantie vanuit dat LL fatsoenlijk product produceert. Nasaal was 4-AcO-DMT ook vrijwel niet merkbaar, niet vervelend in ieder geval.

Persoonlijk bevielen 4-AcO-DMT en 4-Ho-MET mij kijkend naar het totaalplaatje beter dan mijn ervaringen met paddestoeltjes, al begrijp ik de aantrekkingskracht van paddestoeltjes ten opzichte van ook wel.

Ik had ooit eens een Hollandia truffeltripje waarin ik dacht dat ik gevangen zat in een machine die willekeurig filmfragmenten afspeelde. Het was onprettig en ik kan mij duidelijk herinneren dat ik mijzelf vertelde dat ik het gewoon uit moest zitten en het vanzelf zou ophouden. Je zou het zogezegd kunnen omschrijven als kil, onpersoonlijk en digitaal maar ik weet dat dit niet perse eigen is aan het product zelf.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor spikeycloud » ma feb 25, 2019 11:15 am

Pino schreef:4-HO-MET is erg teleurstellend.

We waren met 3 ervaren trippers en we wouden deze substantie een degelijke try-out geven. Er is relatief weinig over te vinden, dus om te beginnen maar van dose van Shulgun uit gegaan: 20mg per persoon. Na een tijd wachten voelde we allemaal wel "iets", maar geen visuals of andere tripkenmerken. Na 1,5-2 uur besloten we nog maar eens 20mg bij te pakken onder het motto van "als we het doen, dan doen we het goed !" dus dat hebben we gedaan.

Het "iets" gevoel werd wel sterker, maar nog steeds geen visuals of andre tripkenmerkende effecten. Na nog eens 2 uur nog eens 20mg bijgenomen onder het motto van "als het nu niet werkt dan was het de moeite ook niet waard". Wederom werd het "iets" gevoel wel meer, maar daar ga ik geen drugs voor pakken. De laatste stelling is voor ons dus ook de definitieve geworden, al met al erg teleurstellend.

En onze verwachtingen waren zo hoog na onze wonderbaarlijke ervaringen met het superbroertje 4-Ho-MiPT. Zie mijn meningen daarover in dit topic viewtopic.php?f=6&t=3366


Hoge verwachtingen zijn sowieso overkill voor elke ervaring. Verder denk ik gewoon dat je slecht spul hebt. Met mijn ho-met trip ik al best hard op 10 mg. Maar deze is ook nog van de goede vendor uit spanje die er niet meer is.

Jmths schreef:Naar mijn ervaring smaakte 4-AcO-DMT en 4-Ho-MET poeder eerder naar muffe plant. Al ga ik er in eerste instantie vanuit dat LL fatsoenlijk product produceert. Nasaal was 4-AcO-DMT ook vrijwel niet merkbaar, niet vervelend in ieder geval.

Persoonlijk bevielen 4-AcO-DMT en 4-Ho-MET mij kijkend naar het totaalplaatje beter dan mijn ervaringen met paddestoeltjes, al begrijp ik de aantrekkingskracht van paddestoeltjes ten opzichte van ook wel.

Ik had ooit eens een Hollandia truffeltripje waarin ik dacht dat ik gevangen zat in een machine die willekeurig filmfragmenten afspeelde.
Het was onprettig en ik kan mij duidelijk herinneren dat ik mijzelf vertelde dat ik het gewoon uit moest zitten en het vanzelf zou ophouden. Je zou het zogezegd kunnen omschrijven als kil, onpersoonlijk en digitaal maar ik weet dat dit niet perse eigen is aan het product zelf.


Dat idee heb ik zelfs nuchter al vaak
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Vorige

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron