Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-HO-MET

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

4-HO-MET

Berichtdoor Weksel » ma sep 05, 2011 6:24 pm

Iemand bekend met deze substantie?

Ik zit er over te denken om dit eens binnen te halen. Volgens verscheidene dingen die ik erover heb gelezen is het een behoorlijk visueel, maar geestelijk rustige substantie.

Recent mijn eerste 4-ACO-DMT trip gehad, wat me heel goed beviel. Het was alleen mentaal behoorlijk heftig.
Als ik de verhalen moet geloven is 4-HO-MET "recreatiever", en ook makkelijker voor beginners in psychedelica
Weksel
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:06 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Einstein » wo sep 07, 2011 11:15 pm

Schijnt vooral heel erg op paddo's te lijken als ik dat zo lees, mogelijk is het qua effecten niet eens ervan te onderscheiden.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Pino » za okt 15, 2011 2:46 pm

4-HO-MET is erg teleurstellend.

We waren met 3 ervaren trippers en we wouden deze substantie een degelijke try-out geven. Er is relatief weinig over te vinden, dus om te beginnen maar van dose van Shulgun uit gegaan: 20mg per persoon. Na een tijd wachten voelde we allemaal wel "iets", maar geen visuals of andere tripkenmerken. Na 1,5-2 uur besloten we nog maar eens 20mg bij te pakken onder het motto van "als we het doen, dan doen we het goed !" dus dat hebben we gedaan.

Het "iets" gevoel werd wel sterker, maar nog steeds geen visuals of andre tripkenmerkende effecten. Na nog eens 2 uur nog eens 20mg bijgenomen onder het motto van "als het nu niet werkt dan was het de moeite ook niet waard". Wederom werd het "iets" gevoel wel meer, maar daar ga ik geen drugs voor pakken. De laatste stelling is voor ons dus ook de definitieve geworden, al met al erg teleurstellend.

En onze verwachtingen waren zo hoog na onze wonderbaarlijke ervaringen met het superbroertje 4-Ho-MiPT. Zie mijn meningen daarover in dit topic viewtopic.php?f=6&t=3366
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

4-HO-MET

Berichtdoor FRESH » ma mei 07, 2012 9:53 am

(4-hydroxy-N-methyl-N-ethyltryptamine)

4-HO-MET ook wel bekend als "metocin".

Dit lijkt me nou eens een heel interessant stofje!
Schijnt wel een stof te zijn waarmee je serieus moet zijn en dat het minder bedoeld is voor recreatief gebruik. Kan natuurlijk wel, maar je hebt er meer aan als je met serieuzere zaken wilt gaan trippen.

Veel closed and open eye visuals, patronen, kleuren etc. geluiden, grote reizen binnen in je lichaam. Je zou er ook fantastisch creatief op bezig kunnen zijn of juist allerlei levenslessen door kunnen nemen.
Vreemde is dat de stof nogal verschillend schijnt te werken per persoon en per dosis.
Als bijv. 8 tot 10mg common is en 15-30mg strong, dan kan 20mg een hele andere (sterkere) uitwerking hebben dan bijv. bij 28mg.

Zijn er mensen van DF die wil al eens genomen hebben? :-)
Heb het hier nu liggen en ben er zeer benieuwd naar, binnenkort maar eens wat van proefen.
FRESH
Offline
 

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Russ » ma mei 07, 2012 11:30 am

Ja, samen met Davinci, ik had 10mg, hij 15mg.

Ik vond dat je in vergelijking met andere tripmiddelen zoals LSD/truffels/2c-b minder euforie meekreeg, visuals waren eerder truffel-achtig dan LSD-achtig, ze hadden niet veel kleur, ik weet nog dat we op een gegeven moment binnen zaten en het grijs was buiten wat zorgde voor grauw-getinte visuele vervormingen, terwijl bij de meeste tripmiddelen er automatisch meer kleur bij komt kijken.

Mentaal had het ook zeker z'n sterkte, na een paar straten ver te wandelen had ik geen flauw idee meer waar we ergens waren, lange mentale vertakkingen en zijwegjes waarin je kan verdrinken, redelijk veel mindfucks. De gedachtegang was zeker interessant maar door de neutrale aard van het stofje was het niet zo dat de perspectieven die ik kreeg vaak hoopvol of warm waren, vaak ging het een nogal nihilistische kant uit, en werd het zelfs een beetje stekelig :)

Langs de andere kant waren momenten van vreugde (zoals vanboven op een heuveltje staan in de zon, met ogen dicht, mooie CEV's, overal vogels, :hulde: ) heel eerlijk en warm, korte momenten waar ik echt het gevoel had meer te leven dan ooit.

Het zal zoals bij alle tripmiddelen heel erg van het moment en de setting afhangen, dus echt uitsluitsel kan ik er niet over geven, maar het is niet iets wat ik zo snel opnieuw zal doen omdat er zoveel leukere dingen zijn :kleuter:
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Davinci » ma mei 07, 2012 6:13 pm

Ik kan hier misschien nog aan toevoegen dat de coming up redelijk 'rough' was. Het stofje dwong mij om mijzelf over te geven voor alles echt lekker ging.
Er is ook kans op misselijkheid in het begin.
Het was een trip van ongeveer 4u, met nog 2u half trippen met rare fysieke nastimulatie.
Je kan dit niet zoals 2cb effe tussendoor doen, behandel het met evenveel respect als paddo's/truffels.
15mg was voor mij een ++/ lichte +++ trip. 28mg lijkt mij een dosis voor een of andere gek met een gestoorde tolerantie voor psychedelica.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor GreenGiant » zo jun 10, 2012 9:18 pm

Word erg verbaasd als ik jullie doseringen lees, heb zon 3-4 keer 4-HO-MET hier in Zweden geprobeerd, was ook mijn eerste ervaring met psychadelica :P eerste keer was eerst 25mg, en twee uur later nog eens 25mg. Overige keren 50mg+, maar ken ook mensen die 100mg+ in een keer hebben genomen (beetje overdose in mijn ogen), volgende keer neem ik waarschijnlijk rond 70-100mg. Maar voor een eerste keer rekomendeer ik maximaal 25mg zodat je de trip eerst leert kennen, rather safe than sorry ;)

De trip zit rond 6-8 uur, als ik het me goed herinner, waar je de peak na zo'n 4-5 uur hebt. De visuals beginnen na ong 30-45 min meestal (oraal, nasaal ca 10-15min), en het begint meestal met dat de muren ademen, en de gordijnen dansen :P erg sterke hallicunaties zijn het niet, maar ze houden wel best lang in, als je tenminste jezelf overlaat aan de trip, het is erg makelijk om het anders weg te blokkeren (vond ik iniedergeval), maar zo is het wel een beetje met alle psychadelica :P

Overig vind ik de mentale aspecte van de trip veel meer intressant dan de visuele, ik herinner me van mijn eerste trip een boel paranoia, dacht konstant dat mijn vrienden iets aan het plannen waren of iets hadden gedaan, maar ik wist niet wat xD ze zagen er allemaal zo sneaky en schuldig uit :P Maar ook had ik het bekende gevoel van psychadelica dat alles anders was, maar niet zoals ik heb gevoeld op shrooms en lsd dat de wereld anders was, maar het "probleem" lag bij mij, mijn manier van denken was op een of andere obeschrijvelijke manier anders, en die avond toen ik naar huis ging waren mijn gedachten vol met de vraag als alles ooit wer normaal zou zijn, dacht een paar uur echt dat ik gek was. Maar ik heb ook gemerkt dat de reactie op 4-ho-met erg verschillt tussen personen, ik ben bijvoorbeeld altijd erg mentaal actief onder mijn trips, en een boel gebeurt in mijn hoofs, op goed en kwaad :P terwijl andere maten van me amper weten waren ze wonen, of wat een mobiele telefoon is.

Hopelijk geeft dit was inzicht op deze rc-drug voor mensen die geintreseerd zijn :P absoluut waard om het een keer te proberen
Did: 4-ho-met, mxe, paddo's, mdma, xtc, benzo, 5-apb, coke, wiet, lsd, valium, salvia
To do: DMT
GreenGiant
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: zo jun 10, 2012 6:31 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Hi-Hat » zo maart 17, 2013 3:57 pm

Klinkt interessant, zit erover na te denken dit eens te proberen. Inmiddels meer mensen met ervaring?
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor snuifduif » zo maart 17, 2013 8:39 pm

Leuk spul.
Ik raad aan om gewoon kleine lijntjes van 10mg te snuiven tot je op een niveau zit wat chill is
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Abysmal » do jul 24, 2014 2:43 pm

is het snuiven niet pijnlijk? (zoals bij 2-c's?)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor gachiBASS » do jul 24, 2014 4:15 pm

Abysmal schreef:is het snuiven niet pijnlijk? (zoals bij 2-c's?)


Valt opzich wel mee hoor.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor snuifduif » do jul 24, 2014 10:57 pm

Snuiven is inderdaad heel goed te doen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Piotr » ma feb 23, 2015 2:52 am

Nou heb ik hiervan wat in huis en wil ik dit binnenkort of misschien zelfs komend weekend uitproberen met een maat van me. (Hij weet het alleen nog niet.) De doseringen lopen hier weer erg uiteen. Zoekend naar een stevige trip dacht ik aan 25mg. Ik heb vertrouwen in de kwaliteit, dus een lichte trip hoort dat niet op te leveren. Ik heb ongeveer 60mg liggen dus ik zou de dosis kunnen verhogen naar 30mg voor beide.

Er zijn vast wel meer mensen die het geprobeerd hebben want zo onbekend is het stofje niet meer.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor omerobert » ma feb 23, 2015 11:50 am

25 mg lijkt me wel kunnen, 30 misschien wel over the top. Ik vond 20 mg niet overweldigend, en 15 mg vrij mild. Maar he: YMMV.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Piotr » za feb 28, 2015 12:42 am

28mg 4-HO-MET down the hatch
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor gachiBASS » za feb 28, 2015 1:47 am

Piotr schreef:28mg 4-HO-MET down the hatch

Geniet ervan. :kleuter:
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Piotr » za feb 28, 2015 7:53 pm

Toffe ervaring! Eigenlijk vrijwel direct na de eerste tekenen van het effect de rest van het sample opgesnoven, wat 30mg in totaal zou moeten zijn geweest. Ik had geen weegschaal bij de hand om het allemaal nauwkeurig te doen. Leek toch wel veel op truffels en 4-AcO-DMT; erg dom en jolig, maar toch ook nog tijd gehad voor wat diepere gespreksstof. Qua intensiteit van de trip vond ik het wel gelijkwaardig aan zeg 12 à 15 gram truffels, al is dat erg lang geleden. De volgende keer in eenzelfde setting maar mooi 40-45mg. :grin:

De trip duurde trouwens wel wat langer als verwacht en had een vrij lange come-up, al zou dat kunnen komen doordat we een stevig avondmaal hadden gehad enkele uren voor inname.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor lemonhaze » do jul 23, 2015 1:04 pm

Ik ga dit stofje vandaag uitproberen, we hebben ongeveer 15mg per persoon afgewogen als het goed is. Ik moet echt een nieuwe weegschaal aanschaffen, want ik heb het idee dat de mijne niet zo goed meer werkt haha.
Ik denk dat ik het nasaal ga nemen, maar misschien ook wel gewoon in een bommetje.. even kijken nog.
Ik laat nog wel weten hoe ik het heb ervaren :-P
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Fristiboi7 » do jul 23, 2015 1:23 pm

Veel plezier!
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor FRESH » vr jul 24, 2015 9:41 am

lemonhaze schreef:Ik moet echt een nieuwe weegschaal aanschaffen, want ik heb het idee dat de mijne niet zo goed meer werkt haha.


Dat is best wel ernstig, als je gaat experimenteren..
Beter direct regelen gast. Just saying.
FRESH
Offline
 

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Perry » za jul 25, 2015 2:11 am

FRESH schreef:gast.

Auch
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Partypipo » za jul 25, 2015 9:15 am

FRESH schreef:
lemonhaze schreef:Ik moet echt een nieuwe weegschaal aanschaffen, want ik heb het idee dat de mijne niet zo goed meer werkt haha.


Dat is best wel ernstig, als je gaat experimenteren..
Beter direct regelen gast. Just saying.

Mooie Drugsforum dame uitmaken voor dude win je geen streetcredits mee.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Maus » za jul 25, 2015 9:36 pm

lemonhaze schreef:Ik ga dit stofje vandaag uitproberen, we hebben ongeveer 15mg per persoon afgewogen als het goed is. Ik moet echt een nieuwe weegschaal aanschaffen, want ik heb het idee dat de mijne niet zo goed meer werkt haha.
Ik denk dat ik het nasaal ga nemen, maar misschien ook wel gewoon in een bommetje.. even kijken nog.
Ik laat nog wel weten hoe ik het heb ervaren :-P

Hoe vond je het? 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Perry » za jul 25, 2015 11:01 pm

Ik wil nog even gezegd hebben:
Op ieder potje past een Weksel.

Oh en @lemonhaze anders mist ze dit straks nog.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor lemonhaze » ma aug 03, 2015 7:25 pm

Ik heb een bommetje genomen van 20mg, maar ik voelde er bijna niks van. Het enige wat ik had is dat ik me een beetje lacherig voelde en een soort kriebels door m'n lichaam voelde. Ik heb daarna 2CC bijgenomen, nasaal. Dit zorgde er wel voor dat ik een soort letterpatronen zag en na bijnemen zag ik een kleed in de woonkamer golven. Veel meer dan dat werd het niet, dus volgende keer weet ik dat ik iets hoger kan doseren.
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor snuifduif » ma aug 03, 2015 8:17 pm

4-ho-met kun je ook prima snuiven. Gewoon 5~10 mg eyeballen en elk kwartier een beetje bijnemen tot je op een aangenaam niveau zit.
Soort snuifbare paddo's
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Piotr » di aug 04, 2015 7:11 pm

Laatst weer eens gedaan, zou eenzelfde dosis moeten zijn als mijn eerste ervaring hiermee. De vorige keer nam ik een verkregen sample van 30mg (zonder na te wegen), wat achteraf vrij mild uitpakte. Afgelopen keer weer eenzelfde sample genomen zonder te wegen. Klapte na 10 minuten enorm hard in, waardoor de twijfels of het stofje wel 4-HO-MET was toenamen. Het leek in eerste instantie totaal niet meer op het stofje wat ik de vorige keer had genomen. Hierdoor kostte het wel wat tijd om goed grip op de trip te krijgen, zeker in de setting waarin we zaten. Uiteindelijk was het wel goed uitgepakt, maar het verschil in intensiteit was enorm vergeleken met de vorige keer. En het feit dat het goedje al inkickte na 10 minuten maakte ons toch wat ongerust, want dat had ik echt niet voorzien. Al zou dat ook te danken kunnen zijn aan het puntje keta vooraf. Verder blijft het welinteressant spul, het was echt een visueel spektakel. Volgende keer maar eens afwegen. :-P
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor psychonaut91 » vr aug 07, 2015 2:29 pm

Gisteren 250mg ontvangen, aankomend weekend eens een kleine testdosis proberen met de vriendin. En dan in mijn vakantie verder "researchen" :grin:
Gedaan: Wiet, Hasj, Spacecake, XTC, Truffels, Lachgas, MXE, LSD, 2C-B, Kanna, Poppers, Cocaine, Speed, 4-Aco-DMT, 4-HO-MET, GHB.

Te doen: Al-LAD, 2C-I, 6-APDB, DMT, Ayahuasca, Peyote/San pedro, GHB,
Avatar gebruiker
psychonaut91
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: za nov 22, 2014 4:29 pm

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor eimbiegel » zo feb 17, 2019 9:25 pm

iemand ervaring met roken/vapen van dit stofje?
of het mogelijk is met een basepijpje misschien?

Edit: na zelf wat onderzoek hierachter te hebben verricht ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het niet ga vapen of roken. Ik heb namelijk de fumerate vorm en dit is schijnbaar heel toxisch voor je longen wanneer je het vaped/rookt
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: 4-HO-MET

Berichtdoor Jmths » di feb 19, 2019 2:33 am

Ik heb 4-AcO-DMT gesnoven in het verleden, mijn vaste tripbuddy destijds eveneens. Dit veranderde de trip zeer drastisch was wij op dat moment al als 'meer DMT gelijkend' omschreven. Ik heb vermelding op de RC subreddit 2 maal voorbij zien komen waarbij iemand beschreef 4-AcO-DMT had gevaped en in beide gevallen werd het als het zeer DMT gelijkend beschrijven.

Van wat ik had begrepen komen de meeste synthetische tryptamines in fumerate vorm.

Deze informatie is echter wellicht vrij speculatief en anecdotaal van aard echter. Ik heb zelf nog geen betrouwbare vape methode voor handen, heb enkel een e-leaf en zilverfolie zogezegd waarmee je niet betrouwbaar dosering kunt afmeten. Zat er aan te denken een dynavape o.i.d. te kopen zodat ik met zekerheid de hoeveelheid die ik vape te kunnen controleren.

De juiste verhittingstempratuur komt gok ik vrij nauw voor deze substanties gok ik aangezien DMT (tryptamines?) vanaf lage temparatuur (40C?) verbranding/schade aan de molecuulstructuur ondervindt en tegelijkertijd heb je een 'zuivere verdamping' nodig. Moet naar bed, dus raffel even af.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Volgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron