Einstein schreef:Van eventuele katers heb ik niks gemerkt, zoals dat hoort bij psychedelica
Ik had anders een snoeiharde kater bij paddo's.. misschien maar eens wat bestellen en kijken of dit aan het stofje of aan mij ligt

Einstein schreef:Van eventuele katers heb ik niks gemerkt, zoals dat hoort bij psychedelica
Einstein schreef:Wat was dat voor kater dan? Heb daar verder niet zoveel over gehoord
FrozenToast schreef:Einstein schreef:Wat was dat voor kater dan? Heb daar verder niet zoveel over gehoord
Voor zover ik mij kan herinneren keiharde hoofdpijn
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ontopic schreef:Persoonlijk vind ik dit een van de beste drugs om te snuiven. De misselijkheid is bij snuiven bij mij compleet ontbrekend en het komt sneller op. Het prikt een klein beetje, maar niet veel erger dan bijvoorbeeld coke. Meestal neem ik 15mg (fumaraat) als ik het snuif.
Ontopic schreef:Bijnemen is ook prima te doen, zorg er alleen wel voor dat je dit dan van te voren nauwkeurig hebt afgewogen.
progressive schreef:Ontopic schreef:Bijnemen is ook prima te doen, zorg er alleen wel voor dat je dit dan van te voren nauwkeurig hebt afgewogen.
Wanneer neem je het beste bij?
Ik ga met wat vrienden in de duinen op een zomerse dag binnenkort trippen. Nu loop ik me te orienteren wat we het beste kunnen nemen. Jullie verhalen klinken me interessant, dus heb hier inmiddels 4-Ho-MiPT fumaraat liggen, maar de werkingsduur klinkt me te kort. Ik zou liever een uurtje of 4 tot 6 trippen in de middag.
Laatst had ik 5-MeO-MiPT met wat 2C-C gecombineerd en ik was werkelijk verbaast wat voor extreme closed eye visuals ik te zien kreeg. Zoiets lijkt me ook wel wat. Weleens CEV's gehad bij 4-Ho-MiPT?
Eventuele andere tips voor zo'n dag? LSD denken we nog te heftig te vinden.
Italiano schreef:Wel vette OEV en CEV, maar ik mis een wat rustigere diepe kant in dit stofje
progressive schreef:Zodra het begint te werken, dan krijg ik overigens wat last van gespannen spieren. Alsof iemand je klem zet. Na anderhalf uur trekt dat aardig weg en komt het niet meer terug na de trip.
Italiano schreef:progressive schreef:Zodra het begint te werken, dan krijg ik overigens wat last van gespannen spieren. Alsof iemand je klem zet. Na anderhalf uur trekt dat aardig weg en komt het niet meer terug na de trip.
Heb ik ook hoor!
OBEs induced with drugs are sometimes considered to be hallucinations (i.e., purely subjective), even by those who believe the phenomenon to be objective in general. There are several types of drugs that can initiate an OBE, primarily the dissociative hallucinogens such as ketamine, dextromethorphan (DM or DXM), and phencyclidine (PCP). It has also been reported under the influence of tryptamine psychedelics including dimethyltryptamine (DMT) from ayahuasca. Salvia divinorum has been known to produce symptoms in which the user is said to be able to leave his or her body and travel to many places at once.
progressive schreef:8mg 4-ho-mipt met 9mg 4-ho-met
AgeOfLove schreef:Hoeveel tijd zat er tussen beide en welke nam je eerst?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten