Hallo iedereen,
Wat zijn hier op het forum de ervringen met 4-Ho-MiPT ?
Zoals de naam al doet vermoeden is het een uitvinding van Shulgin die chemisch gezien wat weg heeft psylocine. In de praktijk geeft echt echter een veel leuker effect.
In mijn kringen konden we hier op een gegeven moment aan komen en zijn we begonnen met experimenteren. Wat we allemaal wel ervoeren was dat de visuals heel sterk waren, maar zeker niet eng ofzo. Eerder "fris en fruitig", we waren het er die keer (7 mensen) ook echt overeen dat de kleuren lichtgroen en roze overheersten. Dit is uiteraard niet iedere trip terug te komen, maar dat is wel het (heerlijke) sfeertje wat bij de drug hangt
Muziek word mooier als normaal, je hoort geluiden in de muziek die je normaal niet hoorde, iets wat ik zelf heel bizar vind, en mentaal is het wel eenwezig, maar heel handelbaar, en heel positief / licht, ik weet niet, gewoon aangenaam. Ook geen bodyload ofzo. Tenslotte een werkingsduur van 3-6 uurtjes, wat ik persoonlijk perfect vind voor een fijne middag of avond. En als je het wil rekken gewoon nog een dose
Ja, 4-Ho-MiPT is zeker mijn favoriete tryptamine samen met DMT ! Probeer het eens uit als je de kans krijgt...