Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Ho-MiPT

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

4-Ho-MiPT

Berichtdoor Pino » za okt 15, 2011 2:39 pm

Hallo iedereen,

Wat zijn hier op het forum de ervringen met 4-Ho-MiPT ?

Zoals de naam al doet vermoeden is het een uitvinding van Shulgin die chemisch gezien wat weg heeft psylocine. In de praktijk geeft echt echter een veel leuker effect.

In mijn kringen konden we hier op een gegeven moment aan komen en zijn we begonnen met experimenteren. Wat we allemaal wel ervoeren was dat de visuals heel sterk waren, maar zeker niet eng ofzo. Eerder "fris en fruitig", we waren het er die keer (7 mensen) ook echt overeen dat de kleuren lichtgroen en roze overheersten. Dit is uiteraard niet iedere trip terug te komen, maar dat is wel het (heerlijke) sfeertje wat bij de drug hangt :) Muziek word mooier als normaal, je hoort geluiden in de muziek die je normaal niet hoorde, iets wat ik zelf heel bizar vind, en mentaal is het wel eenwezig, maar heel handelbaar, en heel positief / licht, ik weet niet, gewoon aangenaam. Ook geen bodyload ofzo. Tenslotte een werkingsduur van 3-6 uurtjes, wat ik persoonlijk perfect vind voor een fijne middag of avond. En als je het wil rekken gewoon nog een dose :)

Ja, 4-Ho-MiPT is zeker mijn favoriete tryptamine samen met DMT ! Probeer het eens uit als je de kans krijgt...
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Sublimo » wo okt 26, 2011 9:37 pm

Kun je het eens vergelijken met een ervaring met psilocine?
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Aaltje » wo okt 26, 2011 10:09 pm

Wie noem je een Ho?
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Sublimo » wo okt 26, 2011 10:11 pm

Die mipt van op de hoek die op nummer 4 woont. 8-)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Sublimo » za nov 12, 2011 5:36 pm

Heb het eindelijk, kan niet wachten om het eens te proberen! :woeh:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Pino » za nov 12, 2011 11:42 pm

Het is echt supervet ! Ik heb héél wat dingen geprobeerd, maar 4-ho-mipt is echt een van mijn absolute favorieten.

Ik moet wel erbij zeggen dat het "alle kanten" op kan. Ik heb al vaak gedaan en soms zette de visuals al na een kwartier in en was het na 6 uur uitgewerkt, maar een andere keer begon het pas na 3 uur en hield het ruim 12 uur aan...

Nou wil ik je niet bang maken - want het is echt geweldig - dat waren 2 uiterste. Gemiddeld kun je er vanuit gaan dat het binnen een uurtje werkt, dan vrij snel naar een piek opbouwd die een uurtje of 2-3 aanhoud. Dan gaat het heel langzaam afbouwen. Voor de totaalervaring zou ik minimaal 6-8 uur uitrekken.

Ik ga altijd uit van een dosis van 20mg, en dat is altijd goed gebleken. Ik heb wel eens meer genomen, maar dat bracht vervelende bijwerkingen met zich mee, en het werkte natuurlijk nog veel sterker, vooral mentaal, wat niet altijd wensbaar is. Voor mij, en iedereen die ik ken leek 20mg een perfecte dosis, keer op keer :)

Als je het hebt zou ik zeggen, heel veel plezier !!
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Sublimo » za nov 12, 2011 11:47 pm

20 mg oraal?
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Pino » di nov 15, 2011 7:12 pm

Yes ! De heilige dose :)
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Sjaak101 » wo nov 16, 2011 7:30 pm

20 mg lijkt mij een vrij hoge dosis.. heb het hier liggen en ik zat te denken aan 14 ofzo.. maar ik ben zoiezo niet zo'n tripper, vooral het mentale gedeelte kan ik niet zo goed mee omgaan. deze sprak mij wel aan omdat het mentaal goed handlebaar schijnt te zijn.
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Sublimo » vr nov 18, 2011 7:30 pm

Dus een dosis van 10 mg zou een mooie startdosis zijn voor de eerste keer.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor herejezus » do dec 01, 2011 5:21 pm

Ik heb dit middel binnenkort in mijn bezit. Hoe zit het met euforie? Hoe voel jij je tijdens de trip? En hoe intens is het? Voelt het veilig aan? Is het chaotisch? Is het filosofisch? Komt zelfreflectie aanbod?
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Pino » do dec 01, 2011 6:40 pm

Ik zou een totaal on-ervaren gebruiker, die dus helemaal geen ervaring heeft met tryptamines of phentylamines een begin dosis van iets meer als 10mg aanraden, eerder 13-14mg ofzo. Ik denk dat je bij 10mg "op zoek" moet gaan naar het effect.

Het werkt niet echt euforisch, al voel je je wel wat anders. Ik voel me zelf redelijk normaal, maar ik heb nooit bodyloads, ook niet met 2c's. Meeste mensen die ik ken voelen zich wel "space" zeg maar. Het kan in hogere doseringen héél intens zijn, ik heb eens 35mg genomen, en dat ging wel echt keihard, zowel visueel als mentaal. Ik moest toen gaan liggen omdat ik te hard aan het nadenken was. In principe is het niet echt chaotisch, wel filosofisch, en zelfreflectie komt ook weer vooral met hogere doses aan bod.
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Taxi. » do dec 01, 2011 7:45 pm

Klinkt inderdaad als een zeer interessant stofje !
Ben wel benieuwd naar,, eerst nog maar wat meer opzoeken erover en meer reports ervan lezen :geek:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Saikedellik » vr dec 02, 2011 1:11 pm

Ben ook erg benieuwd naar ervaringen van mensen hiermee, heb het ook liggen en ga het misschien dit weekend uitproberen..
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Einstein » do dec 08, 2011 4:07 pm

Leuke tryptamine, maar de volgende keer ga ik wel wat hoger zitten dan de ongeveer 20 mg die ik nu had gepakt. Het klopte verder in alles met de openingspost, maar ik had wel een beetje het gevoel dat het ook wat meer had kunnen zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Einstein » do dec 22, 2011 2:36 am

Pino, weet jij misschien voor welke zoutvorm die 20 mg geldt? Ik zelf heb 4-HO-MiPT fumaraat, maar omdat het fumaraation nogal zwaar is zat ik eraan te denken dat ik misschien in essentie een veel kleinere dosis heb binnengekregen dan jouw 20 mg als jij bijvoorbeeld de HCl-versie had.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Inhalicus » zo aug 12, 2012 2:21 pm

Binnenkort ga ik deze tryptamine uitproberen. Op bluelight heb ik er goede dingen over gelezen. Bij meerdere mensen behoort 4-Ho-MiPT tot hun favoriete tryptamines. Ik heb er erg benieuwd en zal hier wel weer een update zetten over mijn ervaring ermee. :)
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Bonke » zo aug 12, 2012 8:50 pm

Ik heb dit goedje ook thuis liggen, alleen het is nog wachten op mijn weegschaal. Al bijna een maand:mad: . Maar heb verder nog weinig ervaring met tripmiddelen dus ben erg benieuwd wat het word.Heb ook nog 5-MeO-MiPT liggen, denk dat ik hier maar mee ga beginnen.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Inhalicus » ma aug 20, 2012 9:48 pm

Ik ga nu iets van 15-20 mg testen. Het is wel het fumarate zout dus zou iets minder potent moeten zijn.
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Inhalicus » di aug 21, 2012 1:12 pm

15 genomen en het beviel me niet echt goed.
Na 20 minuten begon het effect vrij snel op te komen en voelde redelijk chaotisch en verwarrend. Bij andere tryptamines heb ik juist een chille bodyhigh met tintelingen en een ontspannen gevoel. Dit stofje voelde juist gespannen en stresserig aan. Ook voelde mijn spieren moe en trillerig.
Na een uur waren deze nare effecten weg en was het wel leuk maar nog steeds niet bijzonder aangenaam.
Visuals waren matig aanwezig, alles golfde een beetje en texturen waren anders dan normaal, maar verder niks boeiends.

Vanwege mijn eigenwijze karakter ga ik nog een keer (een hogere dosis) proberen maar voorlopig raad ik deze drug niet aan. :kleuter:
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Drefbon » wo aug 22, 2012 12:31 am

Geeft dit stofje ook heldere CEV's? Ik zoek al een tijdje naar zo'n middel aangezien ik ze op mysterieuze wijze niet meer van dissociatieve middelen krijg. :keta:
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Bonke » wo aug 22, 2012 5:41 pm

Ik heb me weegschaal binnen dus als ik het weekend niet ga te bieren op een avond ga ik dit middeltje eens proberen of de 5-MeO-MiPT:woeh:

Hoe is de kater, is dit iets voor de zondag middag?
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Einstein » wo aug 22, 2012 6:27 pm

Van eventuele katers heb ik niks gemerkt, zoals dat hoort bij psychedelica :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Bonke » wo aug 22, 2012 6:34 pm

Einstein schreef:Van eventuele katers heb ik niks gemerkt, zoals dat hoort bij psychedelica :P
Fijn. En afterglow of wat dan ook? Zoals je bij MXE nogal duizelig kan zijn de dag erna. Die dingen reken ik ook onder kater namelijk :grin:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Einstein » wo aug 22, 2012 6:37 pm

Misschien een lichte mentale vermoeidheid de dag erna (zeker als je een hoge dosis neemt), ik zou alleszins voor die dag geen titanische huiswerkactiviteiten of zoiets gaan inplannen. Dat is echter meer een effect van psychedelica in het algemeen, echt speciale bijwerkingen heb ik volgens mij niet ondervonden :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Inhalicus » wo aug 22, 2012 9:31 pm

Bonke schreef:
Einstein schreef:Van eventuele katers heb ik niks gemerkt, zoals dat hoort bij psychedelica :P
Fijn. En afterglow of wat dan ook? Zoals je bij MXE nogal duizelig kan zijn de dag erna. Die dingen reken ik ook onder kater namelijk :grin:



Ik had totaal geen kater. Ondanks dat de trip niet echt aangenaam was had ik de dag erna wel dat trip "refresh" geval. Lekker geslapen en de volgende dag fris wakker geworden.
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Bonke » za aug 25, 2012 5:35 pm

Vannacht dit goedje geprobeerd, 17mg afgewogen. Na 10 minuten oraal ingenomen te hebben werkte het al echter wel 1.5 uur vervelende bodyload gehad. Denk toch dat trippen niks voor me is ofzo...

Ik vond het precies een 2C variant eigenlijk met een lange vervelende bodyload. Mentaal was het af en toe toch erg verwarrend maar uit eindelijk wel leuk. Ik moet er wel bij zeggen dat ik erg moe was toen ik er aan begon, had voor de tijd geen andere stofjes gehad, bij de coming wat mxe genomen en toen kwam het effect weer terug.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Ontopic » wo sep 19, 2012 5:21 pm

Hoe kan je 4-HO-MiPT het beste bewaren? Op een Engels forum las ik iets over de vriezer, maar ik vind verder weinig.
Ontopic
Donateur
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 7:46 pm

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Einstein » wo sep 19, 2012 5:23 pm

Het is vooral van belang dat je het luchtdicht bewaart, denk ik. Misschien ook geen slecht plan om het in aluminiumfolie te doen of zo om het te beschermen tegen licht.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-Ho-MiPT

Berichtdoor Ontopic » wo sep 19, 2012 6:24 pm

Anderhalf uur geleden op de gok wat geprobeerd. Lichte bodyload aan het begin, maar minder dan 2CB. Lijkt energie te geven.

Later meer!
Ontopic
Donateur
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 7:46 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron