Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:wat is een gangbare eerste dosis als je bekend met mdma bent (12 keer gedaan)
Edit: voor beide 5 en 6 apb
Italiano schreef:Afgelopen weekend 100mg 5-APB gedropt en moet zeggen, chill stofje! Helaas genomen na 1 dag doorgehaald te zijn dus de energieboost miste een beetje maar voelde me erg relaxt enner zit een trippy kantje aan dit stofje. Lichten en lasers erg vet, heb me goed vermaakt. Helaas kan ik me er niet voldoende van herinneren om deze post heel zinvol te maken, dus er volgt binnenkort een vervolg!
[-Sirolf-] schreef:hoe omschrijf je dat trip effect van 6-apb dan? Zo heb ik het volgens mij nog niet ervaren namelijk.. Wel apart dat de energie boost uitbleef bij 6-apb dan, dat heb ik ook nog nooit gehad terwijl ik toch echt geen 6 weken pauze heb gehad, zou het toch setting kunnen zijn?
.
-YOKI- schreef:wil 5-apb toch nog een kans geven binnenkort, heb 6-apb bijna een maand niet gedaan, maar ga voor de 6weken minimaal tussen de broers apb, en mdma tegenwoordig altijd minimaal 3maanden natuurlijk
Zijn er mensen die van 5-apb net zo wazig worden als bij mdma? ik werd laatst van de combi 6-apb en ghb wel een beetje zo wazig als mdma bij mij nog wel een beetje doet.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
-YOKI- schreef:Morgen hopelijk de 5-apb binnen van de bekende nl vendor, en dan maar bommen met 170mg en GHB.
Als ik niet van mijn plek kom is het zeker niet verstandig om er 20 a 30mg 3-fa bij te doen he? verneukt de space zeker.
Zijn er al mensen die met 5-apb hebben bijgedoseerd? zit zelf te denken aan 70mg na 2 a 3 uur op plateau.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten