Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

5-APB

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

5-APB

Berichtdoor [-Sirolf-] » di maart 20, 2012 6:07 pm

De Vendor waar ik mijn 6-apb haal verkoopt nu ook 5-APB.

Ik kon hier niks vinden over 5-APB. Iemand ervaring mee en wat zijn de verschillen met 6-apb precies? 3-FA en 4-FA verschilde namelijk ook meer van elkaar dan dat de naam deed vermoeden ^^
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 2:33 pm
Woonplaats: Enschede

Re: 5-APB

Berichtdoor Einstein » di maart 20, 2012 6:42 pm

5-APB schijnt toch behoorlijk op 6-APB te lijken, alleen dan iets psychedelischer. Geloof ik. Weet ik niet zeker. Kan zijn dat mijn geheugen me bedriegt :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-APB

Berichtdoor Davinci » di maart 20, 2012 6:48 pm

De vergelijkingen tussen 5-apb en 6-apb zijn super subjectief/onbetrouwbaar, ik dacht dat 6-apb dan weer de meest psychedelische was...

De beste vergelijking tussen de twee die ik gevonden heb:
Euphoria without outside stimulation:
6-APB 9/10
5-APB 5/10

Music appreciation:
6-APB 9/10
5-APB 8/10

Empathy:
6-APB 7/10
5-APB 8/10

Talkativeness:
6-APB 10/10
5-APB 8/10

Body High/Tactile Sensation:
6-APB 6/10
5-APB 10/10

Bron: Bluelight, Jesusgreen (moderator PD)
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 5-APB

Berichtdoor hurston » di maart 20, 2012 7:55 pm

Ik vind 6-APB een stuk psychedelischer dan 5-APB, maar dit schijnt inderdaad heel erg te verschillen per persoon.
hurston
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: vr jul 01, 2011 9:08 pm

Re: 5-APB

Berichtdoor Italiano » di maart 20, 2012 10:25 pm

Nice, dit topic moest idd nog even geopend worden. Zal binnenkort mijn ervaringen melden maar heb van andere site begrepen dat 5-apb minder trippie / psychedelish is maar wel meer potent dus je hoeft minder te nemen dan 6-apb voor zelfde effect. Sommige mensen experimenteren ook met een mix van de twee bijv in 70/30 verhouding...best interessant onderwerp!

Aardige site met info: http://www.bluelight.ru/vb/threads/5485 ... APB-Thread
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 5-APB

Berichtdoor Einstein » di maart 20, 2012 11:17 pm

Hmm, kan ook gewoon zijn dat ik het verkeerd onthouden heb. Ik las een tijdje terug een onderzoek waarin de verschillen in activiteit van een aantal MDMA-analogen werden uitgezocht, misschien stond 5-APB daar ook wel tussen. Zal zo eens kijken of ik het kan vinden. :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-APB

Berichtdoor Partypipo » wo maart 21, 2012 12:47 am

Mijn gedachte: "Psychedelischer? Interessant!" En dan een post later: "minder psychedelisch, hmm, laat maar dan..."
Ik hoor graag hoe jullie het ervaren, dan weet ik of ik mijn volgende serotonine feestje doe met 5-apb of 6-apb (en mdma)..
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 5-APB

Berichtdoor Einstein » wo maart 21, 2012 12:55 am

Hmm, geen info over 5-APB gevonden in het betreffende onderzoek. Het verzadigde analoog 5-APDB is in ieder geval een stuk selectiever dan 6-APDB voor de serotoninetransporter, maar aan de effecten te oordelen is dit bij de APB's niet echt het geval. Er is volgens Wikipedia trouwens ook een patent op 5-APB als 5-HT2C-agonist, wat mogelijk niet zulk goed nieuws is, alhoewel 6-APB ook (mild?) als 5-HT2C-agonist schijnt te werken en daarbij merken we er ook niets van.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-APB

Berichtdoor -ArKady. » wo maart 21, 2012 2:15 am

heb 5-apb besteld.. laat jullie wel weten wat ik ervaar ;)
wat zou trouwens een goede begin doses zijn? zelfde als met 6-apb neem ik aan?
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: 5-APB

Berichtdoor Einstein » wo maart 21, 2012 8:35 am

Waarschijnlijk dus net iets minder dan voor 6-APB, neem bijvoorbeeld 70 milligram, of zo :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-APB

Berichtdoor Davinci » wo maart 21, 2012 10:55 am

Einstein schreef:Hmm, geen info over 5-APB gevonden in het betreffende onderzoek. Het verzadigde analoog 5-APDB is in ieder geval een stuk selectiever dan 6-APDB voor de serotoninetransporter, maar aan de effecten te oordelen is dit bij de APB's niet echt het geval. Er is volgens Wikipedia trouwens ook een patent op 5-APB als 5-HT2C-agonist, wat mogelijk niet zulk goed nieuws is, alhoewel 6-APB ook (mild?) als 5-HT2C-agonist schijnt te werken en daarbij merken we er ook niets van.


Kan je dat onderzoek eens doorsturen?

Ik weet niet of 5-apb echt de moeite lijkt atm, de prijs is nogal extreem...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 5-APB

Berichtdoor [-Sirolf-] » wo maart 21, 2012 11:06 am

Davinci schreef:
Einstein schreef:Hmm, geen info over 5-APB gevonden in het betreffende onderzoek. Het verzadigde analoog 5-APDB is in ieder geval een stuk selectiever dan 6-APDB voor de serotoninetransporter, maar aan de effecten te oordelen is dit bij de APB's niet echt het geval. Er is volgens Wikipedia trouwens ook een patent op 5-APB als 5-HT2C-agonist, wat mogelijk niet zulk goed nieuws is, alhoewel 6-APB ook (mild?) als 5-HT2C-agonist schijnt te werken en daarbij merken we er ook niets van.


Kan je dat onderzoek eens doorsturen?

Ik weet niet of 5-apb echt de moeite lijkt atm, de prijs is nogal extreem...


wat is een extreme prijs? Vendor waar ik het vandaan kan halen houd dezelfde prijs aan als bij 6-apb terwijl er van 5 minder nodig blijkt te zijn.
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 2:33 pm
Woonplaats: Enschede

Re: 5-APB

Berichtdoor Davinci » wo maart 21, 2012 11:30 am

Is 5-apb en 6-apb niet rond de 50euro/g in kleine hoeveelheden?
Mdma ligt eerder rond de 25euro/g...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 5-APB

Berichtdoor [-Sirolf-] » wo maart 21, 2012 2:41 pm

Davinci schreef:Is 5-apb en 6-apb niet rond de 50euro/g in kleine hoeveelheden?
Mdma ligt eerder rond de 25euro/g...


Volgens mij mag ik geen prijzen posten, maar ik betaal voor zowel 5 als 6-apb lang geen 50e per gr..
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 2:33 pm
Woonplaats: Enschede

Re: 5-APB

Berichtdoor Saikedellik » do maart 22, 2012 5:26 pm

Mijn ervaring is dat 5-APB meer speed-achtig hard gaan is.. Wel lekkere space, maar 6-APB voelt iets "warmer", wat meer lekker spacen en genieten, en 5-APB is in mijn ogen puur hard gaan.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 5-APB

Berichtdoor [-Sirolf-] » vr maart 23, 2012 12:04 am

Hoe bedoel je "speed-achtig"? Ik vind 6-apb namelijk ook al aardig op pep lijken maar dan met een extra toevoeging zeg maar.
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 2:33 pm
Woonplaats: Enschede

Re: 5-APB

Berichtdoor Saikedellik » vr maart 23, 2012 12:37 am

[-Sirolf-] schreef:Hoe bedoel je "speed-achtig"? Ik vind 6-apb namelijk ook al aardig op pep lijken maar dan met een extra toevoeging zeg maar.

Snap je wat ik bedoel als ik praat over het "warme" gevoel van 6-apb? Het lekkere spacen, het gezellig praten, genieten van de muziek.. Dat heeft 6-apb wel, maar 5-apb iets minder in mijn ogen.

5-apb is iets potenter, in mijn ogen is het meer "hard gaan" dan "lekker warm spacen", als je snapt wat ik bedoel..

Beetje vaag verhaal, maar beter kan ik het nu even niet verwoorden :P
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 5-APB

Berichtdoor [-Sirolf-] » vr maart 23, 2012 12:37 pm

Ja dat warme begrijp ik helemaal, maar het spacen niet. Op 6-apb space ik minimaal, of ik moet een "in mijn ogen" iets te hoge dosis hebben gehad/joint na de tijd. Wat voor dosis neem jij dan? Want ik vind 6-apb juist ideaal om op te stuiteren.. bij de juiste dosis. kan me niet voor stellen dat ik nog energieker wil worden :P Maar als dit meer potentie heeft lijkt het me het proberen wel waard.
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 2:33 pm
Woonplaats: Enschede

Re: 5-APB

Berichtdoor Saikedellik » vr maart 23, 2012 12:58 pm

[-Sirolf-] schreef:Ja dat warme begrijp ik helemaal, maar het spacen niet. Op 6-apb space ik minimaal, of ik moet een "in mijn ogen" iets te hoge dosis hebben gehad/joint na de tijd. Wat voor dosis neem jij dan? Want ik vind 6-apb juist ideaal om op te stuiteren.. bij de juiste dosis. kan me niet voor stellen dat ik nog energieker wil worden :P Maar als dit meer potentie heeft lijkt het me het proberen wel waard.

Beter dan dit kan ik het zo even niet uitleggen helaas. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, neem eens 100mg 5-apb ofzo, en kijk gewoon hoe het is ;) 5-apb duurde bij mij trouwens wel langer met de inslag, heb de twee keer dat ik het gebruikte echt 2,5 uur moeten wachten op het effect. Dit terwijl bij 6-apb het vaak bij 1-1,5 uur toch wel begint te werken.. Hou hier rekening bij met bijpakken, door deze "fout" ben ik al 2x echt enorm hard gegaan door te vroeg bijpakken...
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 5-APB

Berichtdoor -YOKI- » za maart 24, 2012 9:14 am

van de bekende vendor ook eindelijk een keer geprobeerd, paar keer 6-ABP geprobeerd en goed bevallen, had geen weegschaal dus toen 250mg 6-ABP besteld en in een keer genomen, het is veel maar was precies genoeg.
na gebruik en misbruik van mdma al 10 jaar, 6-ABP kwam tot nu toe voor mij het meeste in de buurt van een leuke mdma ervaring, nog beter als methylone etc etc.
5-ABP paar dagen terug ook de 250mg besteld en niet helemaal in een keer genomen denk 3/4 maar volgende keer beter een weegschaal kopen.
gevoelsmatig weinig verschil tussen 5 en 6 abp, maar idd 5-abp zeker minder nodig en vond 5-abp iets meer speedy, je lijkt er harder op te gaan maar toch net iets minder vaag als 6-abp.
Had met 5-abp iets meer last van mijn kaken, maar zicht was minder wazig en goed helder in het hoofd, lichamelijk iets meer van de kaart als 6-abp.
-YOKI-
Offline
 

Re: 5-APB

Berichtdoor [-Sirolf-] » za maart 24, 2012 12:42 pm

250mg 6-apb vind ik veel te veel om in 1 keer te nemen. Wel een keer gedaan ga je idd lekker hard van maar lagere dosis vind ik veel fijner, blijf je tenminste lekker scherp.

ik hou me aan wat Miele zegt dus 100mg 5-apb keertje proberen, daarna geduld hebben :stoned:
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 2:33 pm
Woonplaats: Enschede

Re: 5-APB

Berichtdoor -ArKady. » za maart 24, 2012 1:43 pm

[-Sirolf-] schreef:250mg 6-apb vind ik veel te veel om in 1 keer te nemen. Wel een keer gedaan ga je idd lekker hard van maar lagere dosis vind ik veel fijner, blijf je tenminste lekker scherp.

ik hou me aan wat Miele zegt dus 100mg 5-apb keertje proberen, daarna geduld hebben :stoned:


dan neem je het oraal neem ik aan?
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: 5-APB

Berichtdoor -YOKI- » za maart 24, 2012 4:10 pm

100mg 5-ABP oraal is idd prima voor een perfecte chill buzz ;P
5-abp heeft meer potentie als 6-abp maar verschil blijft toch wel erg klein.
Merk in omgeving toch dat veel mensen het toch bij de mdma houden en de 5 & 6-abp geen kans geven, erg jammer, er zou nog meer ervaring en informatie over deze RC beschikbaar moeten zijn.
en voor korte en lange termijn effecten en toxische gegevens vs mdma.
Dadelijk is het idd achteraf toch schadelijker dan mdma en kan je het toch beter bij mdma houden, of juist het omgekeerde.
-YOKI-
Offline
 

Re: 5-APB

Berichtdoor -YOKI- » za maart 24, 2012 9:14 pm

Wat ik ook opmerkelijk vond was dat voor mijn gevoel en tijd op de klok de piek van 5-abp langer aan houd 6 uur? of het komt door de lijn keta die ik had genomen wat wel logische verklaring zou zijn.
-YOKI-
Offline
 

Re: 5-APB

Berichtdoor [-Sirolf-] » zo maart 25, 2012 2:34 pm

-ArKady. schreef:
[-Sirolf-] schreef:250mg 6-apb vind ik veel te veel om in 1 keer te nemen. Wel een keer gedaan ga je idd lekker hard van maar lagere dosis vind ik veel fijner, blijf je tenminste lekker scherp.

ik hou me aan wat Miele zegt dus 100mg 5-apb keertje proberen, daarna geduld hebben :stoned:


dan neem je het oraal neem ik aan?


ja, nasaal 6-apb kun je beter niet aan beginnen! denk dat dat ook voor 5-apb telt?


Een piek van meer dan 6 uur??? shiiiit :woeh:
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 2:33 pm
Woonplaats: Enschede

Re: 5-APB

Berichtdoor [-Sirolf-] » di maart 27, 2012 6:30 pm

Vrijdag testen! :woeh:
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 2:33 pm
Woonplaats: Enschede

Re: 5-APB

Berichtdoor Davinci » di maart 27, 2012 7:13 pm

[-Sirolf-] schreef:Vrijdag testen! :woeh:


schrijf misschien een reportje achteraf, helpt met het opklaren van alle subjectieve zever bij 5-apb.
zo'n vergelijking is ook altijd handig:
Euphoria without outside stimulation:
6-APB 9/10
5-APB 5/10

Music appreciation:
6-APB 9/10
5-APB 8/10

Empathy:
6-APB 7/10
5-APB 8/10

Talkativeness:
6-APB 10/10
5-APB 8/10

Body High/Tactile Sensation:
6-APB 6/10
5-APB 10/10
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 5-APB

Berichtdoor -YOKI- » di maart 27, 2012 10:19 pm

Handig zn tabel ;P voor mij was 5-abp vergelijken met 6-abp zo

Euphoria without outside stimulation:
6-APB 9/10
5-APB 7/10

Music appreciation:
6-APB 9/10
5-APB 9/10

Empathy:
6-APB 6/10
5-APB 7,5/10

Talkativeness:
6-APB 8/10
5-APB 8/10

Body High/Tactile Sensation:
6-APB 8,5/10
5-APB 10/10
-YOKI-
Offline
 

Re: 5-APB

Berichtdoor [-Sirolf-] » vr maart 30, 2012 9:57 pm

Oke ik heb net een cap van gemiddeld 100mg op. 500mg besteld en beetje op het oog verdeeld over 5 caps, 1 genomen en de rest verdeeld (Normaal krijg je meer dan je besteld bij de Vendor maar ik het niet het idee dat dat dit keer zo was). Als ik toch te weinig heb aan 1 cap heb vanavond, is het dan een probleem om 6-apb bij te nemen? Ik hoop dat 1 capsule genoeg is want wil 5-apb eigenlijk beoordelen zonder combi.. :oops:
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 2:33 pm
Woonplaats: Enschede

Re: 5-APB

Berichtdoor -YOKI- » vr maart 30, 2012 10:20 pm

Heb zelf de laatste keer twee keer 250mg besteld en ook niet meer gekregen, heb inmiddels weegschaaltje aangeschaft.
100mg 5-abp zou het goed moeten doen als je de 3maanden regel of langer aanhoud.
als je toch na 1 a 2 uur piek niet genoeg voelt van de 5-abp en je 5-abp op is kan je 6-abp bijnemen maar wees voorzichtig met bij doseren van abp heeft bij mij al een keer naar uit gepakt, had toen te lang gewacht met bijnemen en als je space over is heeft het voor mij geen zin meer en werd ik alleen maar onrustig en paniek aanvallen.

Bij sommige vendors word ook combo pellets met 5&6 abp samen aangeboden, de verhouding ligt dan geloof ik 60mg 6-abp en 40mg 5abp. Have fun en ben benieuwd wat je er van vind.
-YOKI-
Offline
 

Volgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron