Euphoria without outside stimulation:
6-APB 9/10
5-APB 5/10
Music appreciation:
6-APB 9/10
5-APB 8/10
Empathy:
6-APB 7/10
5-APB 8/10
Talkativeness:
6-APB 10/10
5-APB 8/10
Body High/Tactile Sensation:
6-APB 6/10
5-APB 10/10
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:Hmm, geen info over 5-APB gevonden in het betreffende onderzoek. Het verzadigde analoog 5-APDB is in ieder geval een stuk selectiever dan 6-APDB voor de serotoninetransporter, maar aan de effecten te oordelen is dit bij de APB's niet echt het geval. Er is volgens Wikipedia trouwens ook een patent op 5-APB als 5-HT2C-agonist, wat mogelijk niet zulk goed nieuws is, alhoewel 6-APB ook (mild?) als 5-HT2C-agonist schijnt te werken en daarbij merken we er ook niets van.
Davinci schreef:Einstein schreef:Hmm, geen info over 5-APB gevonden in het betreffende onderzoek. Het verzadigde analoog 5-APDB is in ieder geval een stuk selectiever dan 6-APDB voor de serotoninetransporter, maar aan de effecten te oordelen is dit bij de APB's niet echt het geval. Er is volgens Wikipedia trouwens ook een patent op 5-APB als 5-HT2C-agonist, wat mogelijk niet zulk goed nieuws is, alhoewel 6-APB ook (mild?) als 5-HT2C-agonist schijnt te werken en daarbij merken we er ook niets van.
Kan je dat onderzoek eens doorsturen?
Ik weet niet of 5-apb echt de moeite lijkt atm, de prijs is nogal extreem...
Davinci schreef:Is 5-apb en 6-apb niet rond de 50euro/g in kleine hoeveelheden?
Mdma ligt eerder rond de 25euro/g...
[-Sirolf-] schreef:Hoe bedoel je "speed-achtig"? Ik vind 6-apb namelijk ook al aardig op pep lijken maar dan met een extra toevoeging zeg maar.
[-Sirolf-] schreef:Ja dat warme begrijp ik helemaal, maar het spacen niet. Op 6-apb space ik minimaal, of ik moet een "in mijn ogen" iets te hoge dosis hebben gehad/joint na de tijd. Wat voor dosis neem jij dan? Want ik vind 6-apb juist ideaal om op te stuiteren.. bij de juiste dosis. kan me niet voor stellen dat ik nog energieker wil worden Maar als dit meer potentie heeft lijkt het me het proberen wel waard.
[-Sirolf-] schreef:250mg 6-apb vind ik veel te veel om in 1 keer te nemen. Wel een keer gedaan ga je idd lekker hard van maar lagere dosis vind ik veel fijner, blijf je tenminste lekker scherp.
ik hou me aan wat Miele zegt dus 100mg 5-apb keertje proberen, daarna geduld hebben
-ArKady. schreef:[-Sirolf-] schreef:250mg 6-apb vind ik veel te veel om in 1 keer te nemen. Wel een keer gedaan ga je idd lekker hard van maar lagere dosis vind ik veel fijner, blijf je tenminste lekker scherp.
ik hou me aan wat Miele zegt dus 100mg 5-apb keertje proberen, daarna geduld hebben
dan neem je het oraal neem ik aan?
[-Sirolf-] schreef:Vrijdag testen!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten