Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
djeemen schreef:Hier is een reportje van iemand die het snuift:
http://www.bluelight.org/vb/threads/572 ... -5-MeO-DMT
Wellis
This suggests that while the methyl group on the 2-position of the molecule has impaired the binding of metabolic enzymes like monoamine oxidase (MAO), it is also interfering with binding to and/or activation of the serotonin 5-HT2A receptor, the target responsible for mediating the hallucinogenic effects of such compounds.
Wellis
Perry schreef:Wat dat zegt, Fool, is dat het (waarschijnlijk) onaangetast weer uitgescheiden wordt, maar dat het wel effect heeft op je 5-HT2A Receptor door te binden en/of activeren. Oftewel: Het is een 5-HT2A receptor Agonist, die teveel afwijkt van de metabolische enzymstructuur om afgebroken te worden.
Dit metabolisme principe lijkt mij juist voordelen opleveren, omdat je dus geen rekening hoeft te houden met actieve metabolieten bij het onderzoeken van de schadelijkheid.
Dat 5-HT2A principe is gewoon hoe klassieke psychedelica werken.
Fool schreef:it is also interfering with binding to and/or activation of the serotonin 5-HT2A receptor
That it releases norepinephrine and also blocks it reuptake via MAOI is concerning, but 5-meo-tmt has twice the affinity for norepinephrine, has 5-meo maoi inhibition, and doesn't cause cardiac concerns or even anxiety according to TIKHAL and the Bluelight thread. Probably 5-meo-dmt's dopamine (d2/d3/d4) agonism (which 5-meo-tmt lacks) accounts for the panic attack propensity for this compound, which I have experienced myself when dealing with the breathing issue.
Wellis
Perry schreef:2C-T-7 vind ik overigens een vreemde stof om mee te vergelijken, gezien deze structuur enorm afwijkt van 5-MeO-TMT, al zijn bekende naasten en al helemaal van Mescaline, waar het (in den beginne) een analoog van is. (Ik ben even alle 2C-T-X artikelen op wikipedia nagegaan en dat bevestigd dat 2C-T-2 en 2C-T-7 (beide in relatief lage dosis fataal) de enige bekende zwavel analogen zijn. Fataal 2C-T-2 gebruik is ook in verband gebracht met nasaal gebruik (of combinatiegebruik.) De rest zou deze eigenschap dus kunnen delen.
Kun je deze vergelijking uitleggen?
djeemen schreef:Een antagonist hoeft niet per se de complete werking van een andere stof te blokkeren, maar dat kan ook deels. Maar goed
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten