Ik lees al een tijdje, dan wel zonder account, veel berichten en topics door op dit forum. Altijd makkelijk om iets op google in te typen met DF erachter en je hebt vaak snel de beste antwoorden (in het Nederlands) voor hand.

Dus zo gezegd, zo heb ik dat gisteren gedaan. Alleen heb ik maar 12mg nasaal tot mij genomen, aangezien ik nergens terug kan vinden hoe en wat de uitwerking hiervan kan zijn. De effecten waren er wel, niet te hevig maar gewoon subtiel. Het gevoel leek op dat van truffels, wel minder visueel, alleen wat kleuren die intenser werden, contrast wat hoger werd en her en der waren er wat golfjes te bekennen in het tapijt. Maar goed, al met al niet te veel effecten. Het voelde wel redelijk dissociatief, een beetje ketamine achtig. De comedown kwam na een uurtje of 2 en die was vooral op het lichaam erg uitputtend. Gewoon moe, en futloos.
Nu heb ik dus nog 96 mg over. Wie kan er meedenken over het idee om toch 24mg nasaal te nemen? Graag jullie meningen eventueel ervaring met deze RC ^^